Ga naar inhoud

rivolta

Members
  • Aantal items

    681
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    2

rivolta won de laatste dag op 7 maart 2017

rivolta had de meest gelikete inhoud!

Community reputatie

11 Goed

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.isorivolta.com

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. rivolta

    'Jaguar wil volledig elektrisch merk worden'

    Sinds ze Hyoendais zijn gaan bouwen doen ze maar wat ze niet laten kunnen...... .... en dan de elektriciteit halen uit kolengestookte centrales en... accu's er in met grondstoffen afkomstig van plekken waar ze werken met kinderslaven en meer van dat "gedeug" Dankzij de echte Jaguars hebben we in ieder geval nu nog steeds zomer ;-).... (zeggen ze van de milieu-maffia tenminste) En geen kind van 7 heeft er 14 uur per dag / 7 dagen per week a 1 euro voor in een vervuilde modderpoel hoeven staan. Maar zal de toekomst wel zijn, straks mag ik met mijn XJR natuurlijk nergens meer komen.
  2. Nou, beugel al gevonden..... en ben al bezig met een oplossing, lassen daar is bijna onmogelijk zonder de halve neus uit elkaar te halen. Best roestig al die lasnaden valt me op. Meteen even een waarschuwing voor anderen met dezelfde auto, kijk daar eens goed naar. Misschien handig deze onderdelencatalogus : https://cdn.sngbarratt.com/catalogues/new/sng_cat%20xj8_x308_en.pdf
  3. Mijn XJR moest naar de APK, afgekeurd op "gescheurde stabilisator". Terug viel er wat onder de auto uit, in de sloot, bleek thuis de beugel waar de rubber van de stabilisatorstang in zit, helaas incl. bevestigingpunt aan chassis van de auto..... zie foto. Iemand een (creatief) idee hoe dit te fixen? Lassen of iets fabrieken waar de beugel aan vastgemaakt kan worden? En komt dat door de APK? En waar kom ik aan zo'n beugel voor het rubber? Ik ga er maar van uit dat niemand dit ooit eerder heeft gehad, maar wie weet donderen ze er bij bosjes onderuit. Gr. Marvin
  4. rivolta

    hoe kan dit

    Best link om te beweren op een forum dat een auto omgekat is. Als het niet klopt en de eigenaar krijgt hem daarom niet meer verkocht krijg je een brief van een boze advocaat. Ik maak hetzelfde mee in de tak van oldtimers waar mijn eigenlijke hobby ligt en daar worden mensen vervolgd en kunnen Amerika bijv. niet meer in vanwege claims van tonnen. Als je het mij vraagt zou ik dit lijntje opkuisen. Straks is er niets aan de hand met deze auto. Mooi ding trouwens ook nog.
  5. rivolta

    Jaguar komt met elektrische I-Pace

    Sinds een paar jaar bouwt Huyndai auto's waar ze een Jaguar sticker opplakken....... en dan heb je mensen die zoiets kopen..... Tenminste, dat vermoeden heb ik als ik zie hoe de Jaguar van nu erbij staat. Die vormgeving is Koreaans. Totaal niets met Jaguar te maken. Maar het blijkt te verkopen en dat is alles wat nu nog telt. Hebben ze afgekeken bij Volkswagen die hele dure VW's bouwt, er een namaak Bugatti plaatje op vastlijmt en dat dan slijt aan bepaalde voetballers en twijfelachtige nouveau riche figuren. Niet zo gek trouwens dat echte auto's, uit de gouden tijd van de auto geschiedenis, nu steeds duurder worden.
  6. rivolta

    Jaguar X760, de XE

    Ik vind het helemaal niks. Het is van alles door elkaar, van stukjes Jap tot gejatte vormen van BMW. Plak er een Hyundai badge op en niemand die het een Jag noemt.
  7. rivolta

    Jaguar komt met elektrische I-Pace

    Wat een gedrocht.
  8. rivolta

    2017 vliegende start voor Jaguar

    Jaguar is niet meer wat het geweest is. Ze lijken op van alles behalve jaguars. Haal er de badge af en geen mens weet wat voor auto het is. Spijtig dat het tegenwoordig om volume draait en het plezieren van de grijze massa, en China.
  9. rivolta

    Dakdrager Jaguar - van welk type?

    Ik heb al jaren dakdragers voor een jaguar in mijn schuur liggen maar geen idee van welk type. Gekocht van iemand die zei dat ze voor een XJ zijn. Maar ze passen niet op mijn XJR uit 1998. Nu kan ik ze weg doen of er een auto bij kopen zodat ik ze kan gebruiken. Iemand een idee op welke Jaguar deze passen? (En als iemand ze wil overnemen dan kan dat ook, sleutels erbij, een klein afdekkapje mist)
  10. rivolta

    s-type 4 jaar stilgestaan

    Dacht ik ook! Maar ik heb loodhoudende benzine als bloed (en bumpers onder mijn bed).
  11. rivolta

    s-type 4 jaar stilgestaan

    Ik vind dat er wel iets positiever gereageerd mag worden. Dat er wat geld in moet zal best. Maar ik moet in mijn XJR ook nog een hoop geld gaan investeren en verstandig is dat niet. Beter is verkopen zoals hij nu is en een Panda kopen, toch......... Niemand maakt winst op een auto behalve de handelaar. Ik vind het wel een interessant verhaal wat je zoals tegen komt als je een auto onder een boom uittrekt . Vriend van me deed dat ooit met een Porsche 911. Na een half jaar werken had hij een hartstikke mooie auto terwijl iedereen en z'n moeder hem had gezegd het ding te laten staan.
  12. rivolta

    Achteruitrijpiepers doen het niet meer

    Bedankt. Vond het al een rommeltje.
  13. rivolta

    Achteruitrijpiepers doen het niet meer

    Dit is het ding op de hoedenplank
  14. rivolta

    Achteruitrijpiepers doen het niet meer

    Ik heb van die sensoren in mijn bumper en er zit een storing in. Kan dit gerepareerd worden? En wie kan dat? Of kan ik beter een nieuw systeem (laten) installeren? De storing begon met dat het geluidsignaal wat raar begon te klinken. De lampjes die moeten aangeven hoe dicht je op iets zit (ding staat op de hoedenplank) gaven ook opeens van alles aan, vielen uit, dan weer aan, dan weer alleen 1 lampje etc. En uiteindelijk deed het systeem niets meer (nu alleen af en toe nog wat lampjes, geen geluid) Foto's heb ik gemaakt van wat ik in de kofferbak heb zitten, geen idee wat het is en of het dat piepsysteem zou kunnen zijn. Wel een hoop draadjes
  15. rivolta

    Super mooie Jaguar X-Type gevonden, echter....

    1.600 + 1.500 bak + 2.500 motor + post onvoorzien 500 = 6.100 Als je hiermee rekening moet houden slaap je niet meer met dat ding op je oprit.
×