Jump to content

badhuis

Members
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

badhuis last won the day on January 6

badhuis had the most liked content!

Community Reputation

78 Toppertje

About badhuis

  • Birthday 03/18/1963
  • Age 58

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Tilburg
  • Hobbies
    53 ex-USA Mk VII, donkerblauw
    67 ex-USA 420, Willow Green
    72 ex-USA XJ6 S1, Willow Green
    85 ex-USA XJS 3.6 coupe, Sage Green
    04 ex-DLD X-type 3.0 Executive Estate, matzwart gewrapped

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Naast de 420 en de Mk VII nog een paar Engelse klassiekers. Austin Westminster, Sunbeam Chamois, Jensen Interceptor, TR4, Stag etc.
    Plus een (Subaru Outback H6-3.0) <-- vervangen door een Jaguar X-type 3.0 Estate automaat! voor alles waar oldtimers niet goed in zijn: wintersport, auto's ophalen, bouw- en tuincentrum, aanhangers vol naar de stort, in ijs en sneeuw, altijd buiten staan.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mooie kleur! Jammer dat deze geen stoelverwarming heeft. Toch een fijne optie in de winter. Ook geen parkeersensoren. Erg handig in het dagelijks gebruik (kunnen natuurlijk eventueel nog ingebouwd worden).
  2. Is toch standaard bij uitlaatdelen?
  3. Na ruim 4 jaar (and counting) rijden kan ik daar aan toevoegen: X-type 3.0 Goed betaalbaar: zijn voor een appel en een ei te koop; Betrouwbaar: geen echte problemen gehad; Dagelijks te gebruiken: buitenkant roestbestendig (let op de dorpels onder de plastic kappen), waterdicht, elektrisch inklapbare spiegels (handig als ie op straat staat), parkeersensoren voor en achter, super geluidsinstallatie, estate uitvoering maakt hem de meest praktische Jag ooit
  4. Schuifdak vind ik dus niks. Teveel herrie. Waait te hard. Zon schijnt rechtstreeks op je hoofd. Ellende met roest en afdichting. Gedoe! Elektrisch bediende ramen hoeft ook niet echt. Maar is wel handig zoals Haddock zegt, voor- en achterraampje open en heerlijk uit de wind. Ik had een driedeurs Range Rover met elektroramen en dat was dan weer niks. Te langzaam. Beste waren de raampjes in mijn Imp, met één draai omwenteling helemaal naar beneden of omhoog. Perfect. Een ander wél handig modern accessoire is de centrale deurvergrendeling, helemaal voor vierdeurs. Heb er al ee
  5. Succes jongens. Destijds vond ik het schuifdak in de Triumph 2500TC van mijn vader fantastisch. Later veranderde mijn mening. Schuifdak CX: roest ellende. SD1: roest ellende. Subaru Legacy station: lekkage, rubber gaar. Niet nieuw te koop. Outback: lekkage. Huidige X-type: geen problemen. Nog niet! Ik gebruik hem nooit. Schuifdaken zijn een flink minpunt in my book. Zag een interessante Mini Clubman te koop maar er zat helaas een panoramadak in.
  6. Da's een kort lijstje voor iemand van 68. Ik ga mijn lijst niet als onderschrift gebruiken, te lang . Zou zoiets zijn: Eerdere auto’s (min of meer chronologisch, sommige als project, sommige heb ik nog): Mini 850 Mk2, 2x Sunbeam Chamois, Citroen 2CV4, Mini 1100 Special, Triumph Herald 1200, Morris Oxford VI, Triumph 2000 Mk2, Mini 1000, Sunbeam Imp, Triumph TR4, Austin Westminster A110, 3x Citroen CX, Renault Laguna (lease), MG BGT, Triumph 2000 Mk1, 2x Jensen Interceptor Mk1, Citroen Xantia break, Rover 2600 VandenPlas, Hillman Husky, Commer Walk Tru, Chevrolet Corvair Lakewood,
  7. Hmmmm "Land van herkomst onbekend" "Zonder kentekenbewijs" Zal verdomde lastig worden dit ooit op kenteken te krijgen.
  8. ???? Wonderlijk. Ik dacht alleen de 1e eigenaar iets nieuw aanschaft.
  9. Prachtig toch die S1 voorkant
  10. Schattig, attent en vriendelijk waren de twee gele PostIts die de vorige eigenaar op het dashboard had geplakt. Melding aan de vervoerders. Hij had zelfs de moeite genomen de teksten te vertalen naar het Nederlands wat niet helemaal lukte. "bijna geen reimmen" en "kap loslaten" Die remmen slaat op de rembekrachtiger die het soms niet zou doen. Nog niet gemerkt maar we gaan het uitzoeken!
  11. Hé hé, hij is er! Op 17 november meldde de Canadese eigenaar dat de auto was opgehaald, en gisteravond eindelijk dan in Tilburg. Eerst zou ie oudjaarsdag komen. Daarna maandag. En ja, om kwart over zeven 's-avonds belde de chauffeur met de keuze: 8 uur die avond of morgenvroeg 8 uur. Volgend de chauffeur "deed" ie het niet. Nou lekker dan, naar huis duwen / slepen? Geen zin in. Sleutel omdraaien, bijna geen accu. Met startkabel doorverbonden. Ik hoor de benzinepomp lekker tikken, en tikken, en tikken. Geen benzine dus! Eerst een tankje benzine halen en spuitbusje remmenreiniger. Na
  12. Herkenbaar die plek aan de achterkant van de dorpel! Mijn 420 lijdt aan hetzelfde euvel, maar dan aan de linkerkant. Er is helaas geen reparatiestuk voor te koop en het is best lastig qua vorm om te maken. Staat op de lijst te doen voor volgend jaar.
  13. Oh? Zelf heb ik eigenlijk alleen maar goede ervaringen met Marlog. De vorige keer (september) was extreem snel. Aankomst boot dinsdag in Rotterdam, auto vrijdag al thuis afgeleverd.
×
×
  • Create New...