Jump to content

TET70

Members
  • Content Count

    77
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

TET70 last won the day on November 13 2017

TET70 had the most liked content!

Community Reputation

5 Goed

About TET70

  • Birthday 12/06/1970
  • Age 48

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Meppel
  • Hobbies
    Land Rover, Jaguar, Paardrijden
  • Age 48

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Zelfstandig ondernemer uit Meppel.
  • Age 48

Recent Profile Visitors

565 profile views
  1. allen, dank. Toch de S3 maar uit m'n hoofd gezet. alles overwegende zal 't een nieuwer model moeten worden. X350 geniet de voorkeur.
  2. Hallo liefhebbers, momenteel rijd ik een C200 uit 2012, maar wil (na m'n XJ12 S3 verkocht te hebben) toch weer een XJ rijden. voor dagelijks gebruik van Meppel naar A'dam. Ongeveer 2@3 keer peer week. Dus ong 25000km per jaar. Wat raden jullie aan? voor de 2.7D te gaan of toch voor de V8 of V6 benzine variant? Mijn gedachten gaan uit naar een zo jong mogelijke X350 met rond de 150dkm op de teller. M'n eerdere gedachten gingen uit naar een XJ6S3, maar deze zijn me toch te veel op leeftijd. benieuwd naar jullie reacties. dank alvast, gr. Tet
  3. Hallo allen, na drie avontuurlijke jaren om een xj12 uit 1987 weer op de weg te krijgen is dat project vorige maand gestopt met de verkoop van de auto. Om de moneypit niet verder te vullen heb ik de auto van de hand gedaan. Blij met 't avontuur geweest en toch nog enkele honderden kilometers kunnen genieten van de 12 cylinders. Maar nu..... bloed kruipt waar 't niet gaan kan. Ik rijd ong 500 zakelijk km per week (vooral snelweg) en vroeg me af n hoeverre een XJ6 series 3 zich als daily driver kan kwalificeren. Daarmee uitgaand van normaal mee komen op de snelweg (110-120km/h). Wat zijn jullie ideeën daarover? De 12 cyl was me niet bedrijfszeker genoeg en verbruikte te veel. Daarom heb ik 'm oa weggedaan. grt. Tet
  4. Uiteindelijk blijkt t brandstofrelais stuk. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  5. Tks! Moet die inertia switch ingedrukt staan of omhoog? Lijkt me eerste omdat bij omhoog een rood staafje zichtbaar komt? Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  6. Hallo, nadat ik gisteren een heerlijk rondje heb gereden in mn xj12, wilde, na een uur pauze id garage, de auto niet meer starten. Brandstofpomp draait niet. Krijgt geen stroom. Ben alle (bekende) zekeringen nagelopen maar geen issues. Wat kan t zijn? Relay? Waar zit deze? Auto is van 1987, lhd. Dank alvast voor t meedenken. Grt Tet Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  7. Dank allen. Er tikt idd eea dus wel nodig. maar eh, 16 x 50 is nog steeds maar de helft van 1500, dus er is nog hoop. gr.
  8. klink goed! succes in elk geval. Is 't voor de 4.2 veel anders dan voor de 5.3? gr.
  9. Hallo, de kleppen van m'n XJ12 1987 moet gesteld worden. Ik heb hier zelf absoluut geen ervaring mee, maar wil 't wel graag leren. Garage kan 't uiteraard ook, maar verwacht eur 1500 aan kosten. die besteed ik liever anders. Heeft 1 van jullie dit zelf gedaan en wil mij bij staan? Auto is afgelopen twee jaar weer volledig hersteld, motorisch en mechanisch na 15 jaar stilstand. Koppen zijn gereviseerd oa. groet en alvast dank voor reacties, Tet.
  10. Hallo, weet iemand van jullie, of wellicht de eigenaar, waar de NB-57-PG is? Deze XJ6 is vroeger van m'n vader geweest en de boosdoener van mijn huidige 'verslaving'. Zou 't leuk vinden deze auto nog 's terug te zien... dank voor de moeite! grt. Tet
  11. whahaha, same here. Ik rijd nu dus 'gewoon' met een 2-tje rond en ik moet zeggen.... 't doet geen pijn...
  12. TET70

    Hij rijdt!

    Met gepaste trots kan ik eindelijk mn XJ12 presenteren. Heb d'r zelf helaas niet al te veel aan kunnen sleutelen, maar vind ook dat de eer toekomt aan wie 't verdiend, nl de garage die 't voor mekaar heeft gebracht. Laatste loodjes zijn nog wat bodywork rondom om, klein laswerk en spuiten onder de bies en comfortachtige functies als cruise control en airco. Vanmorgen na een koude nacht en ramen krabben volgde een vlotte startprocedure en na 10 minuten warmdraaien (met een mistige straat tot gevolg ) heb ik de eerste snelweg kilometers kunnen maken. Wat een genot! wordt vervolgd.
  13. dank voor de tips. Opschakelen bij 80/90 kmh bij vol gas doet ie wel, bij lagere kmh en normaal optrekken nl niet. Olie niveau is goed.
  14. Hallo, mn xj12 is na 15 jaar weer apk goedgekeurd, nu de laatste loodjes en dan kunnen we gaan genieten. schakelen gaat nog wat moeilijk, m.n. van 2 naar 3. bij welk toerental en snelheid zou normaal gesproken een xj12, S3 1987, moeten opschakelen van 2 naar 3? grt Tet
×
×
  • Create New...