Jump to content

XJeej

Members
  • Content Count

    2041
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

XJeej last won the day on April 19

XJeej had the most liked content!

Community Reputation

167 Toppertje

About XJeej

  • Birthday 01/24/1994
  • Age 25

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Bellingwolde
  • Hobbies
    Oldtimers en technische zaken interesseren mij
  • Age 25

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Marco, 23, ik heb twee XJ series 1's die ik aan het oplappen ben.
  • Age 25

Recent Profile Visitors

1430 profile views
  1. Time Left: 1 month and 25 days

    • Te Koop
    • Gebruikt

    Deze radiateur heeft alle koelvinnen nog, ziet er nog nieuwig uit. Ook aanwezig: Expansievaten.

    175.00 EUR

  2. Leuke gereedschapskar heb je 😁 Nog problemen gehad met de chassisbalken of was dat allemaal nog prima?
  3. Zn witte staat er nog vgm, en dat is geen slechte auto. Ik heb gewoon geen tijd en al te veel projecten, dus ben 1x verstandig geweest.
  4. Van haddock weer naar mij, samen met 2 coupes. Z'n witte coupe staat nog te koop.
  5. Mooie auto, maar je moet eerst 1 weg doen he. 😁
  6. Klopt, van forumlid MaB. Een heel mooie auto maar ook laswerk aan.
  7. Mooie plaatjes gemaakt 👍
  8. De massapunten van je injectie? Die kunnen erg roesten.
  9. Ziet er super uit! Ik ben ook op zoek naar die velgen voor mijn auto, waar heb jij ze gevonden?
  10. Slim idee, maar heb beide kanten al dicht. Plaat van 3mm kan ik alleen nergens vinden.
  11. Nog een foto van de voorkant, om inzicht te krijgen: Bij de APK zou dit best gemist kunnen worden, zo goed zit het verstopt. Ik vraag mezelf nu wel af hoe ik het terug ga zetten. Puntlas ik er weer een nieuwe plaat op, of herstel ik alleen de chassisbalk? De series 1 heeft deze plaat niet, zal er dus niet zonder reden op zijn gezet.
  12. Op het voorste stuk van de chassisbalken, die zelf van 1mm dik staal zijn, zit een plaat van 3mm gepuntlast. Door het ontwerp blijkt dit een gevoelige plek voor roest. Op deze foto heb ik het spatbord er af, dikke laag tectyl weg en al een stuk van de plaat afgeslepen. En nog steeds is er niet veel te zien: Hier kun je zien dat er achter de verstevigingsplaat iets niet ok zit: En dit zit er achter de plaat: De montageplek voor het subframe kon ik zichtbaar bewegen. Lijkt me niet handig
  13. Watervast schuurpapier, en lange halen maken. Heb ik ook gedaan op de cilinderkop van mijn W116
  14. Dodge Charger/stofzuiger + Lamborghini = ?
  15. Misschien kun je ook gelijk de chassisbalken vooraan behandelen? Waar de motorkap-scharnier in schuift kan enorm verrot raken, en is slecht te zien omdat het voor in de wielkast zit achter een verstevigingsplaat van 3mm dik. Bekend probleem van S2/S3.
×
×
  • Create New...