Jump to content

Iksjeezesel

Club Donateur
  • Posts

    3,479
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    77

Iksjeezesel last won the day on October 9

Iksjeezesel had the most liked content!

Reputation

918 Toppertje

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Hobbies
    Leuke autoos (eerst old maar nu ook youngtimertjes) klussen, reizen.

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Hoi, ik ben Rob , Bouwjaar 1971, en ik kocht in mei 2014 een XJ6 S2 4.2 lwb.
    De auto die ik kocht stond sinds 1998 stil.
    Je zou voorzichtig kunnen stellen dat er een en ander aan moest gebeuren.
    Eerste doel=rijdend. Tweede doel=gekeurd. Derde doel=weer netjes maken.
    Intussen is de XJ rijdend en gekeurd, en naar een volgende eigenaar.
    Nov 2016 kocht ik mijn tweede Jaguar, deze keer een XKR bouwjaar 2000.
    Update Nov 2017: Toch weer een series XJ erbij gekocht nu een Series 1 van 1971 (zelfde bouwjaar als ikzelf ;-))
    Is een supergoede basis om een mooie klassieker te worden ;-).
    Ik woon in prov Zeeland. (Omgeving Goes)
    2019: XKR is intussen weg.
    2020: en toch weer een XKR (Ben verslavingsgevoelig:-))

Recent Profile Visitors

3,620 profile views
  1. https://maps.app.goo.gl/DqG7znvVda7AwDrW7 Zet die maar alvast in je favorieten
  2. Dat zou ik ook wel willen leren . https://youtu.be/fLM_7rbEsfc
  3. Ik wilookwel.. Drukke boel! deraysnogwatverschuldigde
  4. Kost wel ietsje meer aan wegenbelasting denk ik . Volgens mij weegt een gepanserde auto zomaar 500-1000kg meer.
  5. Yep, zo zal het gaan. Ik wel eerst een paar rondjes met instructeur gepland..(niet dat het een andere uitkomst zal geven)
  6. Das net voordat ik je op een ronde zet..(trackday is geen race hee!) Maarre Zandvoort over 2 weken.. Met een beetje pech hagel en regen. Ik geloof nooit dat jij jouw nette Jaguar op een circuit durft te zetten (met allemaal mafketels als ik op de baan)
  7. Nürburgring niet... maar ergens anders effe proberen staat nu wel in de agenda.... Als "wanneer gaan we?" betekent dat er dan 2 XKRetjes naast elkaar over het circuit gaan dan zou dat heel leuk zijn natuurlijk .
  8. Moraal van dit verhaal: Voor de experimenterende hobbyist een brug te ver. Bij spuitwerk is geen 10 een nul.. Het is geen 10 helaas. Voor een eerste poging ook niet dramatisch slecht... Maar van de positieve kant, er zitten geen rotte plekken meer, en als je niet kijkt zie je niets. Misschien ooit samen met voorbumper netjes laten doen.
  9. Welkom terug! Leuke auto en volgens mij geen last van rottigheid...das wel fijn deexfokkeriaan
  10. Schakelaar zelf goed misschien, maar de afstelling ervan kan al genoeg ellende veroorzaken volgens mij.. Effe je voet onder de rem en omhoog duwen kan een te krappe afstelling bloot leggen.. Rem los, altijd beide decks onbediend?
  11. Misschien rook in de inlaat blazen buiten (onder voorraam?) en kijken of het binnen komt? Ik ken dit type niet maar algemeen komt het vaak voor dat er in het inlaat traject water staat door verstopt draingat aldaar. zoekt en gij zult vinden
  12. Nick, die foutmelding is wel erg toevallig in combinatie met je klacht denk ik Defrost zet externe luchtaanvoer dicht om maximaal opwarming te bewerkstelligen. Condens bij warme motor lijkt toch te maken te hebben met interne circulatie ipv extern.. Succes!
  13. Sjips, ik wilde nog een laatste poging wagen het strak(ker) te krijgen.. Maar blijkbaar mengverhouding van de plamuur teveel afwijkend.. Nu een groot tranendal, want de grondlak zwelt op aan de randen van de plamuur. Niets pakt er meer op. Alles voor niks helaas. Het was 99% okee, nu 0%. Nu echt effe helemaal klaar mee. Heb er met mijn ogen dicht matzwart over gespoten. Misschien later ooit weer oppakken
  14. Veel info hier! Goed bezig hoor.
×
×
  • Create New...