Jump to content

Werdy

Members
  • Content Count

    141
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Werdy last won the day on July 8 2016

Werdy had the most liked content!

Community Reputation

18 Goed

About Werdy

  • Birthday 06/17/1972
  • Age 46

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Lommel
  • Hobbies
    Classic Cars & travel to pitoreske plaatsen met de XJS
    Kappie open en rijden maar
  • Age 46

Contact Methods

  • Skype
    shellton2
  • Age 46

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Hai U guys Even voorstellen ben een gelukkige eigenaar van een XJS covertible 5.3 v12 geleverd met een sport pack, een van de eerste full convertibles die in 1988 naar de US werd verscheept en als introductie auto werd ingezet. Deze auto word weer nieuw en in de oude glorie hersteld waar nodig en parts die vervangen moeten worden worden door oldstock oem parts vervangen of oem refurbished parts. o.a SNG barrat of Engelse supliers zijn een goede optie, maar geduld is wel een schone zaak hier.

    Wie vragen heeft vuur ze maar af, weet zowat alles over de XJS en heb tonnen info liggen die je zo weer de weg op helpen. Heb zowat alles gedaan van plastic opnieuw verchromen tot het oplossen van alle cat gremlins van lucas en marelli onstekingen

    STUUR ME EEN PM, WANT IK ZIT NIET ALTIJD ONLINE, MAAR PM KRIJG IK IN MIJN MAIL BOX EN BEANTWOORD IK SNEL!!
    OF SKYPE ME (shellton2)JE VRAGEN...

    kijk ook even op mijn nieuwe topic voor de XJS:
    Tech base voor de XJS Convertible & coupe
  • Age 46

Recent Profile Visitors

576 profile views
  1. Werdy

    IMG_0686a.jpg

    She is in love with the big cat
  2. Geen airco pomp meer demonteren en niet 1 heledag werken om uw v12 te voorzien van nieuwe bougies Onder 1 uur weer lekker de weg op zie hier hoe. Tool om bougies van cilinder 1A 1B los te maken zonder de airco pomp te hoeven verwijderen.docx
  3. Hier een lijdraad heb er extra info bij gedaan voor eigen gebruik misschien heb je er wat aan.. Tip: ik heb het bij een XJS of XJ40 nog niet meegemaakt dat de relais er uitgingen wel dat de raam motoren allemaal vast komen te zitten. dit komt omdat de smering dan in was is veranderd. Vooral de convertibles en cabrio's met de achter ramen hebben hier veel last van ivm vocht als ze ouder worden en ja meesten zijn nu al 20+ en daar door gaan zekeringen springen of uit eindelijk mogelijk relais. de motoren zijn simpel te demonteren en te monteren. alleen kost t effe tijd en geduld maar dat kennen we. Ook veel al wel zitten er daarnaast ook breuken in de kabels van de raam motoren naar de stekkers of corrosie als ook in de stekkers anders dan wel een massa probleem effen alles door meten en alles goed schoonmaken en opnieuw smeren ook de raam geleiders waar de lagers zitten. kan je gelijk het slot mechanisme ook smeren dan is alles weer smooth en kan er jaren tegen Als je verder vragen hebt laat t maar weten via hier:)
  4. Hierbij een file die je zou kunnen gebruiken als lijdraad als je een XJ40 / XJS hebt van ongeveer 19-88-1990 hier staat bijna alle over je stuur inrichting En alleen gebruiken voor eigen gebruik. mocht je er niet uitkomen vraag t maar hier dan Bijlage verwijderd door moderator: plaatsing in strijd met de forumregels.
  5. Heb je dit stuur huis? kijk even naar het onderdeel nummer dan kan ik je de juiste info geven hoe je dat ding uit elkaar kan halen en reviseren stap voor stap en hebben er andere mensen ook wat aan want een revisie kost normaal ongeveer 300 eur en voor 50 eur kan je t best proberen ts niet moeilijk.. revisie setjes zijn bij Barrat oisterwijk te verkrijgen Doc2.docx
  6. Nee mark ben alleen voorzichtig met plaatsen van copyright materiaal. was daar hier in het verleden op gewezen toen ik in mijn enthousiasme info over de XJS ging uploaden op dit medium. Maar waar kunnen mensen de tech base inzien voor hun model misschien wel handig?
  7. In princiepe als alles er netjes uitziet kan je het stuurhuis heel makkelijk zelf reviseren. de revisie setje kosten ongeveer 50 eur maar zorg wel dat je het juiste part nummer hebt. Zie hier voor een XJS en XJ40 maar let op er kunnen modificaties zijn en zorg dat alles brandschoon is
  8. ben al bezig met wijzigingen aan te brengen Mark
  9. Mark dat kan. als LeapingXJR even zijn part nummer kan door geven, want er zitten modificaties in maar algemeen gesproken kan ik wel info over revisie hier neer zetten,. T bied alleen geen garanties Een foto van het stuurhuis zou ook handig zijn
  10. ga even naar de dealer met de foto als je weet waar die gekocht is, dan kan je t vinnummer op vragen en in de xjs databease kijken of via carfax kan je zien in welk land die is. mischien is die ook nu nog bekent met het vin nummer bij de jag dealer of Jaguar herritage
  11. Pm me maar dan zal ik je in de goede richting zetten
×
×
  • Create New...