Jump to content

tomosproma

Members
  • Content Count

    144
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

tomosproma last won the day on June 23 2015

tomosproma had the most liked content!

Community Reputation

6 Goed

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Hallo, mijn naam is Jaco van Egmond en ben sinds kort de trotste eigenaar van een x 308 xj 3.2 125dkm op de teller. Mvg

Recent Profile Visitors

613 profile views
  1. Ruud, heb je er al een oplossing voor gevonden?
  2. Wat zonde dat je hem weg hebt gedaan! Ben toch wel benieuwd of het Raymond lukt om hem trillingvrij te krijgen..
  3. Is er al wat meer duidelijk?
  4. Dit alles klinkt heel erg bekend! Vooral zoals door jaghart de beschreven kloink als je afremt voor een stoplicht. Er zit ook verschil tussen een warme en koude motor, bij koud is het erger. Is de koppelomvormer niet los te vervangen?
  5. Bedankt! Het klinkt allemaal niet zo heel moeilijk, alleen even de tijd er voor nemen. Maar toch schrikt zo'n klus blijkbaar mensen af, want je kan er nergens iets duidelijks over terugvinden. Maar als je er foto's van kan maken, zou ik je daar zeer dankbaar voor zijn! Een soort how to!?
  6. Beste forum leden, Het diff zweette altijd al een beetje, maar nu vallen er geregeld druppels uit. Heb me al een beetje ingelezen, en dit is hoogstwaarschijnlijk de kering op de uitgaande as. Als deze vervangen moet worden, moet naar mijn weten ook het lager er uit? Ik doe graag zo veel mogelijk zelf, omdat ik daar voldoening uit haal! Heeft er iemand ervaring met dit probleem? En is dit te doen op de oprit, zonder special tools? Of is er iemand die weet wat dit kost om het te laten doen? Alle info is welkom! Aangezien dit om een zelfdiagnose gaat en ik zeker geen expert ben, hierbij ook ee
  7. Maak er meteen even een how to van, zou leuk zijn [emoji4]
  8. Heb ik ook wel eens, ben benieuwd wat het is
  9. Kan best dat hij iets koelvloeistof verliest. Druppels, heb daar zelf ook last van. Eens in de 5000km bij veel gas komt die melding voorbij. Iets bijvullen en dan is de melding weer weg. Bij ergens een lekje bij het thermostaat huis. Staat wel op de planning, maar dan meteen alles doen.
  10. Aangezien ik wat tijd over heb de komende wintermaanden, ben ik van plan van alles aan te pakken.. Oa de voor ophanging, en waterpomp.. Maar nou zat ik te denken, veroordeel me niet meteen [emoji33]..! Ik heb een garage, en geen haast. En na het bekijken van menig informatie materiaal, ziet het er niet zo heel moeilijk uit om, als ik dan toch m'n waterpomp er al uit heb, dan meteen de spanners aan te pakken! Mits je de nokkenas blokkeert. Maar waarom zou je de kettingen ook vervangen? Het maakt het een stuk makkelijker om alleen de spanners te vervangen. Die kettingen zijn toch geproduceerd
  11. Verklaar je nader.. Kijk, ik wil het zelf ook doen, heb me er enigszins in verdiept. En denk dat dit goed te doen is met een c pers en goed passende pers stukken. Maar het lijkt nu net of het niet te doen is.
  12. Waarom zou je het niet zelf doen? Een stuurkogel er uit persen, daar hoef je toch geen raketgeleerde voor te zijn?
  13. Ik wil er ook aan beginnen. Zou fantastisch zijn als jij er alvast een mooi foto verslag van maakt[emoji11] op vidaxl kan je c pers voor stuurkogels bestellen. 60 euro en een uitgebreide 120..
×
×
  • Create New...