Jump to content

delazap

Members
  • Content Count

    35
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Goed

About delazap

  • Birthday 09/30/1958
  • Age 62

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Landgraaf
  • Hobbies
    Voetbal ( RKVV Rimburg 2), Steinbeck, Wijn, Gitarren

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Detlev Landgraf uit Landgraaf ( geen grap) , DGA , sinds kort overgestapt van
    BMW na een XJ8 2003

Recent Profile Visitors

688 profile views
  1. delazap

    Delazap

    Loopt nu ook alweer twee jaar, verbazingwekkend, met 5.0 V8 evenveel verbruik als met de dagelijkse auto
  2. Wat een super bericht, of men ooit nog zo een mooie auto gaat bouwen, mercedes hedendags lijkt op een japanse animee, het verschil tussen BMW en Hyundai is marginaal, er is hoop bij Alfa Guilia........ Maar lijkt wel een mooi project , laten stralen tot op de blanke aluminium, klaar lak erop ...... Is einde van de rit een kwestie van de juiste straal techniek,
  3. delazap

    X350 2016

    40000km , een kort resumee, na een forse eerste investering, wat kwam nog boven water drijven: Valet slot ( inmiddels met silicone geblokkeerd) Bestuurders stoel schuift spontaan na voren onder het rijden, ( accu afgekoppeld, nieuw ingesteld, gaat goed) Een van de nieuwe rubberbalgen van de luchtvering was ondicht, scheurvorming na 1 jaar ( vergoed onder garantie) Auto rijd met schokken, inspuitdruk laten uitlezen, drukvariatie meer dan 50%, sensor afgekoppeld en rijdt weer formidabel, allen verbruik fors omhoog All in all, gezien de aankoop prijs plus investeringen een droom van een auto in
  4. delazap

    X350 4.2 v8 01

    Bijna vergeten te vermelden, bedankt voor de tips in het forum
  5. Bedankt voor de tips - en waar na toe in zeeland. Heb problemen met schokkende motor, probleem lijkt de inspuitdruk te zijn.heb de sensor afgekoppeld,loopt wel prima,alleen verbruik 20% omhoog
  6. Goede avond, even hierop terug komend, al enkele ervaring met dit bedrijf ? In Landgraaf lijkt er ook een bedrijf te zijn, Maschino Classic Cars, verkoopt wel oude Jaguars, maar verder geen ervaring hiermee
  7. De balgen zijn gewoon een drukvat, en gezien de originele spec van de rubber is 10 jaar in het algemeen een goede leeftijd., gezien scheurvorming aan de buitenkant wat natuurlijk de dikte van het rubber reduceert en de gas diffusie omhoog gaat. Heb een tijd geleden vier balgen vervangen een eentje heeft het al na 21000 km begeven. Balg uitgebouwd, dicht gemaakt en dan met vier bar in een bak met water en een hele boel bubbels langs de naad van de vorm, dus productiefout. Maar wat vandaag op de aftermarket verkocht wordt is ver weg van de originele Jaguar specs ( of in het geval van mijn
  8. het was meer een punt van te veel vocht wat na binnen kwam ( condensatie op de voorruit) , en de afdichting aan de voorruit begon behoorlijk te " fluiten " zo boven de 130
  9. hallo bedankt voor de tips, oplossing was alles opnieuw inlezen , heeft dan ook een enkele andere dingen gefixt incl spontaan na voren schuiven van de bestuurders stoel. Het valet knopje dan wel met een stukje rubber " vergrendelt". Nu, na bijna 45000 km dagelijks gebruik wel een heel positieve ervaring met de auto. Het enigste wat wel tegenviel waren de kosten voor 4 x nieuwe deurafdichtingen plus kofferbak en voorruit rubber. Maar ok , daar moet ook nog iemand zijn wie dit soort onderdelen in kleine series maakt. Na ja en de vrouw begint opmerkingen dat maken dat ik meer poets spul heb v
  10. Hallo, het is weer gebeurd. Per toeval op de valet knop gekomen . Helaas werkt ook de afstandsbediening van de sleutel niet. Alles gaat wel met de sleutel handmatig open, bv kofferbak , deuren... , maar is toch lastig . Kan mij iemand verder helpen, en misschien ook een tip op welke manier men de valet knop volledig kan uitschakelen ?? Bedankt voor de tips
  11. Hallo, deze vraag komt toch regelmatig in het forum boven water. Het vaste telefoon is niet echt handsfree en ik vindt hem toch moeilijk om te bedienen. En muziek ? Nu een hoop cd's in de auto rondslingeren, maar muziek zit toch echt op de handy of ipod etc. Deze link lijkt mij wat : bluetooth gekoppeld met een FM zender, de aansteker voor de peuk eruit en deze erin. http://www.xmpow.com/product/bluetooth-receivers/775 Detlev
  12. dan zal een drie cylinder 1.5 spoedig volgen en een kleine diesel voor de bijtelling
  13. Een mooi succesje is dat ik de iPhone over het audiosysteem kan laten spelen. Daarvoor sluit ik deze aan op de RCA-pluggen in de multimediabediening achterin met een verloopkabel 3,5- > 2x RCA die ik nog had liggen. De bediening gaat gewoon via de iPhone maar het volume via de auto. Zo heb ik het ook het liefst, bediening via de auto is vaak niet echt handig. Ik heb een BMW gehad waar een speciale iPod module in zat maar probeer maar eens een nummer met de letter T op te zoeken met een draaiknop. Dat gaat stukken beter via het scherm van de iPhone zelf. Op dezelfde manier kun je trouwens el
  14. De I Pod , dit is iets wat ik niet aan de praat krijg?????
×
×
  • Create New...