-
Posts
1,375 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
35
Djurre1980 last won the day on March 20
Djurre1980 had the most liked content!
Reputation
409 ToppertjeAbout Djurre1980
- Birthday 03/12/1980
Profile Information
-
Geslacht
Man
-
Woonplaats
Friesland
-
Hobbies
Mijn Daimlers: Series 3, XJ40 & X300
Wie ben ik
-
Voorstellen
Hallo,
Ik ben een autoliefhebber en in het bezit van drie Daimlers: Series 3, XJ40 & X300.
Voor dagelijks vervoer heb ik een in nieuwstaat zijnde MG ZT uit 2004.
Recent Profile Visitors
2,304 profile views
-
Interessant π
-
Kunnen de koppen dit ΓΌberhaupt aan. Die moeten toch gehard zijn?
-
Knapt goed op zeg die lak! Was je er eigenlijk nou definitief uit welke motor erin ligt? Als het echt de 3.6 is ben ik echt benieuwd wat het verhaal daarachter geweest is. Maar dat zal altijd wel een mysterie blijven, of kan je het nog navragen?
-
Muhahahahaha dat is waar. Toch is het vreemd π.
-
Wat raar, zo heeft die diefstalcode toch helemaal geen nut?
-
Ahhh oke. Dat weet ik niet meer. Misschien kan je een exploded view tekening vinden? https://parts.jaguarlandroverclassic.com/parts/index/part/id/C01.918.91882.91882377.918823774372/brand/jaguar/
-
Net bij mij even gekeken maar bij 1991-1994 zijn ze hetzelfde. Zit geen los rooster in maar is onderdeel van de paravan.
-
Die plastic roosters is 1 geheel met de paravan toch? Wat zit er bij jou in, foto?
-
Ik heb het idee dat de roest in de A stijlen ook iets is van de vroege bouwjaren, weet het niet zeker. Mijn collectie hier heeft geen van allen roest zichtbaar aan de buitenkant op die plek, (1992-1994). Wat zien we op de laatste foto, waar wel wat roest zit?
-
Gisteren de 4 liter S weer opgehaald. Ik had mijn krukaspoelie naar een niet nader te noemen bedrijf (wat wel goed bekend staat) gestuurd voor revisie. Zij zouden de vulkanisering vervangen, maar ik kreeg de poelie in 3 delen terug met de mededeling dat ze er toch geen heil in zagen π. Ik snap niet waarom want de poelie was verder in uitstekende staat, dus ik zou zeggen vulkanisering vervangen, alles weer in elkaar persen en klaar. Ik vermoed dat het probleem 'm zat in het balanceren van het geheel, maar ze namen geen contact meer met mij op ondanks mijn verzoek daartoe. Ik heb uiteindelijk een donor krukaspoelie bij Black Cherry Jaguar in de UK besteld (goed adresje) en die erop laten zetten. Mijn monteursmaat kreeg de krukaspoelie eraf zonder de radiateur of radiateur fans eraf te halen en kreeg de donor krukaspoelie er ook zo weer op. Gisteravond weer ff een lekkere rit terug van een kleine 140 km en hij rijdt weer als een zonnetje. Wat zitten die stoelen toch lekker in zo'n S. Ik heb 'm nu weer geschorst omdat ik in die Daimler rijdt. Dan kon gratis omdat ik blijkbaar binnen de "verzamelaarsregeling" val bij het RDW π. Het staat hier inmiddels wel weer erg vol met XJ40's π. Maar de vrouw klaagt nog niet hahaha.
-
XJ40 xj 40 start niet meer, na mogelijke te warme motor.
Djurre1980 replied to peters's topic in Vragen
Geef eens een tik op je startmotor. -
Google is your best friend π
-
Lijkt me goed plan!
-
Ok ja mee eens. En Kees, hou op met die horror. ππ
-
Ja ik heb dit vaker gehoord. Ik zag alleen altijd dat die roest dan ook zichtbaar was aan de buitenkant van de A stijl, en dat heb ik bij de latere XJ40's nog niet gezien. Maarja, je weet het nooit natuurlijk.