-
Content Count
185 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
3 GoedProfile Information
-
Geslacht
Man
-
Hobbies
Oldtimers
Gitaarspelen
Autorijden
Wie ben ik
-
Voorstellen
Ik woon in het noorden van het land samen met Mick Jaguar, een XJ12 uit 1982. Wij zijn erg gelukkig samen, ook al maakt ze mijn kleding nog zo vies en is ze niet altijd de makkelijkste wat onderhoud en reparatie betreft.
Recent Profile Visitors
566 profile views
-
Je bent goed bezig en hebt er duidelijk verstand van. Ik vraag me alleen af hoe je het spatbord los hebt gekregen; zit die niet vastgelijmd aan de voorkant? Succes verder.
-
20 jaar oud, met een auto van 32 jaar oud. De XJ12 series 3, wacht nog op een werkende automaat en wat laswerk. Soms heb ik een gaatje tussen het huiswerk en werken door waarin ik met Mick Jaguar bezig kan. Een 100jaren project.
-
Om nog een keer terug te komen op de GM400 automaat van mijn Jaguar XJ12 S3 uit 1982: Wat is de juiste manier van vullen? Ik heb de automaat gedeeltelijk leeg, en wil deze nu weer vullen op de juiste manier met lopende motor. Mijn zorgen bij het laten warmlopen en bijvullen>pijlen is dat er dan te weinig olie in de automaat zit, en deze misschien kan beschadigen? Als iemand mij de juiste manier van vullen nogmaals zou kunnen vertellen zou ik dat heel erg fijn vinden. Jullie hebben het al vaker uitgelegd, dat weet ik, maar deze keer zal ik niet eigenwijs. Vriendelijke groet
-
Ik ga binnenkort een XJ series 1 kopen. Kosten ~€5000,- maar zoals ik er tegen aan kijk; koop je een Golfje van €500,- dan betaal je die ieder jaar nog een keer aan MRB, en heb je alleen een simpel bakje. Op deze leeftijd geef je elke cent maar 1 keer uit, en ik ben zo gierig als maar kan. (Ik ben 20) Trouwens buy nice, or buy twice. Dat heb ik wel geleerd. Voor op dit forum: Mijd Ko Succes.
-
series 1 Mijn witte xj6 uit 1970, het vervolg
MarcoXJS replied to Wilfred's topic in Foto's, Schema's
Mooi gedaan hoor. Erg netjes afgewerkt. -
Ik heb precies dezelfde plekjes op mijn S3
-
Oke, ik heb precies dezelfde motor als jij hebt in je auto, dus als je ergens foto's van wilt hebben, dan hoef je het maar te vragen. Heb je ook al onderzocht of er misschien interne schade is? Een motor die slecht loopt en stottert kan misschien ook schade hebben aan de kleppen. Als je 2 extra ellebogen groeit aan je armen kun je misschien in de buurt komen van de achterste bougies, ik heb gehoord dat de 5e cilinder aan elke kant gevoeliger is voor hitte dan de andere cilinders. Het is puur gissen, er zijn hier mensen die er 10x meer verstand van hebben maarja misschien dat mijn inpu
-
2. Waar de radiateur op staat, kun je misschien schoonmaken? Kan nog wel wat zand liggen. 4. WD40 icm stukje hout en een hamer? Het kan maar zo zijn dat als je het even laat inwerken en dan de demper probeert te draaien de buis er uit komt.
-
De voorbumper zit vast met een hele rare bout. Er past nl. geen dop op en een steek wil ook niet. Hoe ga je/heb je dit gedaan?
-
Als het goed is komt er een buis van de koplamp, over de wielrand heen die daar op aan sluit. Bij mij is dit gebied erg roestig.
-
Nu ik mijn verhaal heb gedaan, verwacht ik daar ook een reactie van jou.
-
Dat heb ik verandert omdat ik via Facebook en op andere fora benadert werd over mijn Jaguar. Ik was gister nog in Blijham bij een vriend van mij, en ik kom er dagelijks op de fiets langs als ik naar het station ga.
-
Een XJ12 S3. Dezelfde nog steeds