Ga naar inhoud

SKB

Members
  • Aantal items

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

0 Goed

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Woonachtig in Helmond. Rijd een mooi blauwe XJ6 uit 95.

Recente bezoekers van dit profiel

96 profielweergaven
  1. SKB

    Sluiten van x300 & Antilock (video)

    Hey, Het is opgelost. Het lag aan de kabel die de sluiting open trekt. Zie foto. Deze dat IETS te strak, en dat verprutste denk ik het brein van de slotcomputer Antilock geen last meer van gehad.
  2. SKB

    Sluiten van x300 & Antilock (video)

    Dankje Keesh, Binnenkort het slot weer openmaken. Ik laat je weten of het geholpen heeft.
  3. SKB

    Sluiten van x300 & Antilock (video)

    Update 2e video
  4. Hallo! Ik heb een raar probleem tijdens het sluiten van mijn x300 uit 1995. Tijdens het dichtdoen van de auto, laat hij de deuren 3x open en dicht gaan, en kan het alarm er niet meer opzetten. Ook kan ik de auto niet meer dichtdoen met de sleutel, alleen de afstandsbediening. http://www.youtube.com/watch?v=wV33A8C46Zc&feature=youtu.be Wat het veroorzaakt kan hebben: 1: Ik heb mijn de computer voor de elektrische ramen open gehad die onder de knoppen zit bij de bestuurders kant. Hier heb ik de knop voor het bestuurders raam gefixt. 2: De deurhendel aan de binnenkant van de bestuurder was kapot gegaan, moest deze erg ver trekken voordat de deur open ging, en de hendel sprong niet meer mooi terug. De veer was waarschijnlijk kapot / versprongen. Toen ik op vakantie was heeft mijn vader deze open gehad en gefixt. http://www.youtube.com/watch?v=djPT7QxZ9BI&feature=youtu.be Ook blijven de rest van de deuren gesloten gesloten na het uitstappen. zie 2e video. Ook merk ik dat het slot knopje ietsje hoger staat dan de rest (als de auto dicht is). Iemand enig idee wat hier fout is gegaan? Ook brand nu het antilock lampje in het dashboard. Auto heeft ongeveer 3 weken stilgestaan. Iemand tips? Alvast bedankt, Groeten Sander
  5. SKB

    X300 sensoren alarm

    Wat is het verschil? Achter passagiers hebben dan meer beenruimte?
  6. SKB

    X300 sensoren alarm

    Hey Frank! Ik heb een 3,2 xj6 uit 95, wil binnenkort ook mijn hemeltje zelf gaan repareren. Ik zet alleen mijn vraagtekens bij het verwijderen van het hemeltje via een van de deuren. Ik heb het idee dat dit niet echt gaat passen. Zou je de gevolgde stappen die je neemt hier willen omschrijven als het allemaal goed gelukt is? Groeten, Sander
  7. Bedankt voor je antwoord! Maar het raam gaat wel goed dicht, hij heeft alleen moeite met openen. Kan ik deze schakelaar er uit halen zonder het deurpaneel er af te moeten halen? Zie foto. Met betrekking tot het alarm: Deze gaat wel af, maar alleen zonder geluid signaal. Alsof de "speaker" af en toe er uit ligt.
  8. Hallo, Ik heb een apart probleem met het alarm / vergrendel geluid van mijn x300. 50% van de tijd vergrendeld de auto zonder enig geluid af te geven (de normale piepjes die je krijgt bij het openen en het activeren van het alarm). Ook als het piepje niet geklonken heeft, gaat het loeiende alarm signaal niet af. Alle lampen knipperen overigens wel. Als de auto wel een vergrendel signaal geeft werkt het alarm geluid ook. Het is dus een beetje hit & miss. Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen? Ook hapert mijn raam bij het naar beneden rollen (bestuurders kant, alle andere 3 ramen werken prima). Als ik erg hard op het knopje duw, werkt het meestal een stuk beter. Kan dit aan het contact liggen in de knop? Of is dit toch iets in het elektrisch motortje (omhoog geeft dit raam geen problemen, alleen naar beneden). Hoor graag of iemand deze problemen ook heeft gehad, Thanks! Sander
  9. SKB

    Tips voor mijn jaguar x300 3.2

    Hallo! Ik ben sinds januari in bezit van een mooie Jaguar x300. Interieur/leer is nog heel netjes m.u.v. hemeltje. En hij loopt/schakelt prima. Hij heeft / had wat kwaaltjes; Verholpen: - Vastgelopen verwarmings pomp (geen warme lucht toevoer). Dit is inmiddels opgelost, pomp er uit gehaald en laten schoonmaken van binnen. Doet het weer als nieuw. - Originele radio gaf brandlucht. Na een stuk rijden met de originele radio aan, gaf deze een stinkende verbrande electronica lucht. Andere radio in gemonteerd. Gelukkig geen brandlucht meer, en geen angst meer voor doorgebrande electra. - Deurpaneel rechtsvoor kwam steeds los van de metalen deur. Een paar van de plastic montage clips waren gebroken. Dit hebben we opgelost met schroeven, en zit weer netjes vast. - De radiator unit zit boven op vast tussen 2 rubbers, deze waren helemaal verpoederd dus zat er 2 cm speling op. Hij zat eigenlijk gewoon los. Rubbers vervangen en zit weer stevig op zijn plaats. Nog te fixen: - Tijdens het remmen gaat de auto flink schudden. Het stuur schud en je voelt het in de auto ook flink. Vooral te merken tijdens het remmen vanaf hoge snelheid op glad wegdek zoals de snelweg. Ik neem aan dat mijn remschijven krom zijn? - Auto trekt erg naar rechts, om rechtdoor te rijden moet ik standaard mijn stuur 15 graden naar links houden. Ben er op zich aan gewend, maar om dat dit waarschijnlijk met de uitlijning te maken heeft wil ik wachten met uitlijnen tot dat mijn remschijven / vering aan de beurt zijn geweest. - Soms als ik met normale snelheid over een drempel rijd hoor ik een klap links voor. Als ik extra rustig doe heb ik hier geen last van. Had al een beetje onderzoek gedaan, iets met rubbers vervangen op de schokbrekers? Ook tijdens het rijden over een wat ongelijke straatstenen hoor ik iets piepen als ik mijn raam open heb. In de auto zelf merk ik dit geluid niet. - Klokje, werkt niet goed meer. Neem ik maar voor lief. - Hemeltje hangt, ik zat te denken dit met de spelden manier op te lossen. Welke spelden kan ik hier het best voor gebruiken? Als mensen nog handige tips voor mij hebben dan hoor ik ze graag!
×