Jump to content

Geert Janszoon

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2 Goed

About Geert Janszoon

  • Birthday 06/15/1960
  • Age 60

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Oisterwijk

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Ik ben Geert Jansen, 54 jaar, woonachtig in Oisterwijk en
    sinds februari 2014 heb ik een S-Type 4.0 uit 2000. Ik heb jarenlang (sinds 1998) een S-Type 3.8 uit 1964 gehad maar die heb ik in 2013 verkocht omdat ik geen ruimte had om aan de de auto te werken.
    Verder ben ik ben zelfstandig ondernemer in de ict sector en ik heb in m'n jonge jaren autotechniek gedaan. Maar ik voel me nog altijd automonteur. Wat nog heviger opborrelt als ik die prachtige techniek zie die de, ook deze, Jag herbergt.

Recent Profile Visitors

330 profile views
  1. Hallo Hans, bedankt voor je bericht. Zo word ik er nog aan herinnerd om mijn verhaal af te maken! Goed, het probleem bleek bij mij veel erger te zijn, helaas. Het bleek dat de oliedruk te laag was als gevolg van een defecte hydropomp. Daarbij zat er ook een lek in het 'brein'. Er zit nu een nieuwe hydropomp in en een donorbrein en hij rijdt weer als vanouds. Of nee, beter eigenlijk. Het schakelen gaat vlotter/soepeler, het wegrijden smeuïger. Hij heeft natuurlijk ook weer een Powerflush gehad, dat helpt er ook aan mee. We zijn weer helemaal blij. Het heeft wel wat tijd gekost
  2. Hallo Henk, ik ben ANWB lid en hen gecontacteerd maar helaas zit dat niet in het pakket. De wegenwacht hulp die op dat moment ter plaatse komt beslist over waar de auto naar toe gebracht wordt. Als hij besluit dat de auto naar Zeeland moet, dan gebeurd dat, maar de ANWB medewerker achtte dat niet heel waarschijnlijk, omdat dat zo'n 120 km rijden is en er w.s. garages dichter in de buurt zijn. Of er moet een bepaalde noodzaak zijn. Dat de koffie bij Raymond en Joke goed smaakt is w.s. geen geldige reden, helaas. En mijn verzekering dekt het i.i.g. ook niet. Toch bedankt voor het meedenken
  3. Dag Aad, Bedankt voor de info over de achtergrond van deze garage. De ironie is dat m'n auto zowat om de hoek van die garage er mee ophield! Ik wist niet van hun bestaan, anders had ik hem w.s. wel daar naar toe laten brengen. Nu moest hij van daar helemaal naar Oisterwijk. Maar goed, ik heb nu reeds met G&G afgesproken maar ik zal t.z.t. daar eens binnen lopen om een indruk te krijgen. Geert
  4. Even een update-je; ik heb met G&G autoservice afgesproken dat de auto opgehaald wordt, zodat in Zeeland de diagnose gesteld kan worden. I.v.m. vakanties en de huidige, drukke periode wordt dat pas augustus. Ik zal dan uiteraard melden wat de patiënt mankeerde en wat het medicijn was. Bedankt voor alle meedenken tot dusver en alvast voor eenieder een fijne vakantie! Geert
  5. Bedankt voor de tip, dat wist ik niet, van die ophaalservice. Ik zag alleen al daarvoor astronomische bedragen voor me als de auto naar Zeeland zou moeten. Geert
  6. Dag, gistermiddag is het diagnose apparaatje afgeleverd, DHL heeft het nogal last van het warme weer zullen we maar zeggen. Dus vol verwachting aangesloten maar het apparaat meldt dat dit voertuig geen foutcodes heeft. I.t.t. andere momenten had ik toch het liefste gehad dat er nu wel een foutcode getoond zou worden. We zijn dus niet verder gekomen met het stellen van een diagnose. En wat nu... Ik heb geen idee of de plaatselijke garages hier bekwaam zijn om wel te kunnen zeggen wat er aan de hand is. Ik zie dat er in Tilburg een garage zit, gespecialiseerd in Jaguar, 'JenF Cars
  7. Nogmaals bedankt. En omdat je het benoemt; zijn er ontwikkelingen te melden w.b. Jaguar en Brexit? Geert
  8. Bedankt! Ik heb inderdaad niet veel haast vanwege de aanwezigheid van een andere auto. Ik wacht dus wel op Raymond, dat is toch het adres waar ik uiteindelijk naar toe zal gaan, mocht dat van toepassing zijn.
  9. Geachte forummers, Ik kom op dit moment niet verder met mijn probleem maar op dit forum wordt een diagnose service aangeboden en als ik dat zo lees, dan kan dat best wel wat opleveren. Op welke manier kan ik die diagnose service bestellen? Moet ik daarvoor iemand persoonlijk benaderen? Geert
  10. 237000 km. Ik weet het, qua km zou de bak aan revisie toe kunnen zijn, maar dan zou ik eerst toch verschijnsel gevoeld moeten hebben. Een naderende dood zeg maar. Jij en ik hebben vorig jaar nog een proefrit gemaakt, bij 229000 km, jij merkte er nog niks aan toen. Ik heb afgelopen jaar niet veel gereden maar tijdens die laatste 8000 km heb ik niets gemerkt wat wijst op problemen. Dat uitlezen, kan dat via die uitlees-service die je aanbiedt? Geert
  11. Bedankt maar weer voor de response, het wordt hooglijk gewaardeerd! Maar bij gebrek aan een brug en de mogelijkheid ook om de auto naar een brug te slepen ben ik aan de gang gegaan met een garagekrik en assteunen. Daarmee kreeg ik de auto op voldoende hoogte om naar de standenschakelaar te kunnen kijken. Maar ook dat lijkt allemaal in orde (helaas zou ik bijna zeggen). Dan zou er nog de mogelijkheid zijn dat er te weinig olie in zit. Maar omdat hij geen lekkageverschijnselen vertoont, ook niet bij de oliekoeler vooraan, lijkt me dat toch ook niet voor de hand liggend. Waar moet die a
  12. Dag Raymond, bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben je suggesties nagelopen, mijn reactie in vetgedrukte tekens. Testen met motor UIT. - Heb je het gevoel dat er weerstand is als de J-Gate in D zet? Nee, geen weerstand. - Heb je het gevoel dat de bergversnellingen weerstand bieden als je deze benaderd? Nee, ze bieden geen weerstand. - Als je de deur opent en goed luistert, bedien de J-Gate en luister of er daadwerkelijk iets gebeurd, Je hoort het klikken als je de pook in de verschillende versnellingen zet. - Zit er veel speling op de J-Gate? Dat we
  13. nee, nog niet rechtstreeks aan hem. Ik zie dat hij op het forum ook reageert, dan lijkt het me ook zinnig voor anderen qua probleem en hopelijk een gunstige oplossing..
×
×
  • Create New...