Jump to content

ruud-type

Members
  • Content Count

    47
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

ruud-type last won the day on December 4 2017

ruud-type had the most liked content!

Community Reputation

14 Goed

About ruud-type

  • Birthday 03/19/1955

Profile Information

  • Geslacht
    Niet bekend

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Inmiddels is mijn leven totaal veranderd omdat ik niet meer werk. Om de vele vrij tijd op te vullen hebben we een caravan gekocht en die achter de s-type gehangen. Vermogen en gewicht zat maar of het nu de meest ideale caravantrekker is vraag ik me af.Het is wel een mooie combinatie als je ze zo ziet staan en we krijgen ook erg veel bekijks onderweg. Het leuke vind ik het benzine verbruik met de caravan erachter want dat is niet meer dan ik solo rij met 4.2 8 cilinder. Dat verbruikt is wel iets meer geworden sinds de E10 introductie. Mooie inkomstenbron voor onze overheid. Met E5 zat ik op 1 op 10 in de winter nu gaat het naar de 1 op 9.5 maar nog steeds erg netjes in verhouding met de moderne auto's.
    m.v.g. Ruud

Recent Profile Visitors

533 profile views
  1. ruud-type

    Wimb's X308

    Een keurmeester die met de auto gaat rijden om te keuren is geheel nieuw voor mij. Is er iets veranderd met de APK keuringseisen misschien?
  2. Nee een lpg installatie heeft er nooit ingezeten. De eerste eigenaar van de auto is een Russische havenbaron geweest uit Amsterdam misschien is daar een link mee
  3. Probleem is er nog steeds maar ik ben een stap verder. ik ben in de uitsparingen op de vloer van de achterbak links en rechts kitbruggen gaan neerleggen om te achterhalen waar het water nu vandaan komt. Het ontstaan enkel maar met tijdens het rijden in de regen en als er eenmaal water is klotst het door de uitsparingen alle kanten op waardoor je niet weet uit welke richting het komt. Constatering : het komt onder de accu bak vandaan aan de rechter zijde. Achterlichten, bumperbevestigingen bouten en doorvoeren blijven allemaal droog en ook het achterklep rubber is waterdicht.
  4. Probleem is er nog steeds maar ik ben een stap verder. ik ben in de uitsparingen op de vloer van de achterbak links en rechts kitbruggen gaan neerleggen om te achterhalen waar het water nu vandaan komt. Het ontstaan enkel maar met tijdens het rijden in de regen en als er eenmaal water is klotst het door de uitsparingen alle kanten op waardoor je niet weet uit welke richting het komt. Constatering : het komt onder de accu bak vandaan aan de rechter zijde. Achterlichten, bumperbevestigingen bouten en doorvoeren blijven allemaal droog en ook het achterklep rubber is waterdicht.
  5. kunnen wij ons nog inschrijven ? ( 2 personen zonder mee te eten )
  6. Ik heb ook al een tijdje last van water in de kofferbak maar de werkelijke oorzaak nog steeds niet gevonden. Wel tot de conclusie gekomen dat het water er alleen binnenkomt bij een rijdende auto. Bij gebruik van de hogedrukspuit komt er echt niets naar binnen. Kofferbakrubber is vervangen en rechterachterlicht is afgekit maar water blijft. Het water is zeer schoon zonder zand erin dus het is geen opspattend vocht. Wie o wie komt er nog met een tip. Oude nog goed te gebruiken kofferbakrubber is door een forumlid gratis op te halen in Nootdorp.
  7. Ik heb sinds kort een door Raymond gereviseerde bak in mijn 4.2 s-type zitten en het rijdt zo fantastisch dat ik met veel plezier weer de rit naar zeeland ga maken. Zet mij maar op de lijst misschien kan ik met eigen ogen zien wat er met mijn oude bak aan de hand was.
  8. Ik rij nu 3 jaar rond met tule dragers op mijn dak en deze hebben maar 1 montagepunt. Heb nog geen krassen maar maak het ook elke keer voor montage goed schoon. De punten waar de rubber nokken op het dak rusten zijn nog het meest kwetsbaar voor de lak en niet de bevestigingspunten. Niet te lang op laten zitten en snelheid aanpassen want met 2 wat zwaardere toerfietsen 130 rijden is toch wat te veel gevraagd van de constructie.Racefietsen gaat prima.
  9. Heb je soms je verlichting op auto staan? Tunnel inrijden en je verlichting gaat aan en als daar iets mee aan de hand is kan dit rare gevolgen hebben.
  10. wij gaan ook en we zullen proberen op tijd op de verzamelplek te zijn.
  11. ik zal een Haagse kakker meenemen en zover ik weet zit daar geen drank in. Ruud
  12. Wat dachten jullie van 25 maart,1 april of 8 april om maar een voorzet te geven. En als er nog iemand rond DenHaag wil meerijden kan dat altijd. Ruud
  13. Ik ben zeer geïnteresseerd en zal er alles aan doen om bij de uitleg te zijn vooral omdat ik een niet helemaal goed functioneren bak heb. Schakelen gaat allemaal prima maar het van stilstand wegrijden of met een lage snelheid weer optrekken gaat niet zonder schokje als je veel gas geeft. Het is vooral merkbaar als je snelheid verminderd tot 10-20 km/uur voor te stoppen bij een stoplicht en dan weer gas moet geven omdat het weer op groen gaat. Ik kan het gas wel zo doseren dat de overgang haast niet voelbaar is maar moet daar dan erg mijn best voor doen door heel voorzichtig en geleidelijk ga
  14. Ik probeer ook langs te komen maar dan wel op de motor omdat ik wat problemen heb met de s-type.
×
×
  • Create New...