Jump to content

gertw

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Goed

About gertw

  • Birthday 11/22/1963
  • Age 55

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Age 55

Wie ben ik

  • Voorstellen
    als nieuw forum lid zal ik mij hier kort voorstellen.
    47 jaar, woonachtig in Borne, ik rij al jarenlang xj8 jaguars tot volle tevredenheid.Daarnaast bezig met de restauratie van een daimler double six serie II
  • Age 55

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Time Left: 1 month and 23 days

    • Te Koop
    • Gebruikt

    Zeer fraai gerestaureerd 12 cylinder. Veel onderhoud uitgevoerd. Nieuw dak. Nieuwe hemel. Nieuwe tanks. Nieuwe remlejdjngen, banden etc etc diverse facturen ter inzage. Zeer recent alle kabels en electro-stekkerverbindingen vervangen. 4 nieuwe banden (juni 2019). Auto staat in Twente.

    21,000.00 EUR

  2. alle tips nagelopen. helaas heeft dit niet geholpen. Brandstofpomp en beschadigde bedrading van / naar deze pomp vervangen ivm kabelbreuk. Grote onderhoudsbeurt staat voor begin volgende week gepland...... en dan hopelijk probleemloos rijden
  3. dank voor reacties. Ga ze stuk voor stuk nalopen
  4. Dank voor reacties. Het gaat in ieder geval om een motor met injectie. Uitzetten bij warme motor en dan enkele minuten wachten is al voldoende om hem eventjes weer rustig te laten lopen, dan begint het ......gedonder opnieuw. Ga de andere tip met een plaat tussen blok en benzineleiding ook proberen. Hoe simpel kan het zijn? Hoplelijk lukt dit. Wordt vervolgd.
  5. waarden van sensor zijn goed. Moet dus wat anders zijn, helaas.
  6. dank voor reactie Ga er mee bezig.
  7. forum leden, k ben al enige tijd lid van het jaguar forum en geniet van de veelheid aan info. Mijn daimler double six VandenPlas uit 1978 zijn vaak de beste vriendjes, de laatste tijd helaas niet. Het volgende is er aan de hand. Stationair en koude motor werkt ie probleemloos, hoe warmer de motor (temperatuurmeter loopt niet merkbaar) hoe meer de motor begint te stotteren en/of in te houden. Tot afslaan aan toe. Heel curieus. Na afkoelen lijkt er niets aan de hand. Echter na een tijde (enkele minuten al) begint het weer te haperen. Dacht eest aan ontsteking of te laat stationair, maar dit is het niet. Lijkt wel of er luchtbellen in de benzineleiding zitten als motor warmer wordt (opmerking van een automonteur). De leidingen lopen vlak boven het blok, worden gigantisch warm dus helemaal onlogisch komt dit ook niet over, maar heb er zelf helemaal geen verstand van. Heb jij een idee waar ik verder kan zoeken? alvast bedankt Gert Willemsen
×
×
  • Create New...