Jump to content

Stephan80

Members
  • Content Count

    239
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Stephan80 last won the day on March 1

Stephan80 had the most liked content!

Community Reputation

45 Beter

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Ik ben Stephan, en ik woon in de provincie Zeeland. Ik werk in de logistiek bij een chemie bedrijf. Ik rijd een xj12 series 2 uit 1977.

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ik had een paar maanden geleden. iets wat hier op leek. bleek dat ik bij (de)montage van de accu een stangetje van mn gas'kabel' uitgeklikt had van de left bank. Hij reed nog, maar echt gas geven ging niet meer.
  2. Ik ben er niet bij. Veel plezier allemaal aankomende zondag!
  3. das wel zuur idd. Een v12 wankelmotor 😏. Als ik erbij ben dan zal t ook met de v12 zijn.. suc6 met de prep
  4. Ja, dat is wel een mooi ritje Raymond! Dat wordt een mooi gezicht zo'n engels lint door de provincie.. Ik kom er nog op terug of ik (met ons 4en) erbij ben.
  5. Mijn ervaring is dat voor mijn s2 de koudestart injectoren ook s winters niet nodig zijn.
  6. thanks. ff gekeken waarom ik dit zelf niet kon vinden. 'uk' achter mijn zoekopdracht zetten maakte het verschil tussen niets vinden en keuze hebben!
  7. Netjes! geen gepiel of schades met dit spul. Al in meerdere autos gehad zelf. Vanwege de boys op de achterbank was ik ook op zoek naar dit gaas voor mn x308, maar is niet standaard geproduceerd (alleen vr de x350). waar heb jij t besteld?
  8. dat dashboard idd....je zou ervan weigeren uit te stappen op bestemming
  9. Hallo Maarten, hopelijk ben je nog actief op het forum. Wat was bij jou nog de uiteindelijke oplossing? Mijn toerenteller danst sinds deze week ook nogal wild
  10. welkom hoor! is wel leuk werk. de koffie, bolus en het advies zal gratis zijn Arie 😏
  11. Nou, dit is voor mij ook niet zo vanzelfsprekend hoor. Ik ben leergierig, maar niet technisch opgeleid dus moet t gezien hebben om het te snappen en/of durven. Ik heb veeeel gezocht op internet naar foto's van anderen en vaak krijg dan geen details te zien van het proces, maar een oude/nieuwe situatie foto. Zelf uitzoeken kostte dan ook veel tijd (wat ik met 2 jonge kinderen eigenlijk niet heb) dus dat waren al veel lange avonden. Vandaar ook dat ik dit deel, zodat anderen hier (misschien) ook iets aan hebben.
  12. Dank voor de reacties. Meer over het stuk boven het wiel, binnen in achterste wielkast rechts, wielkast rand bij achterbumper en onder bij de dorpel. Dit ziet er toch behoorlijk netjes uit op het plekje onderaan, fijn! Ohh wacht...ik wist niet dat ik de verf erop had moeten laten zitten.. De onderkant van de kriksteunversteving in de dorpel was hier ook verdwenen. Heel bijzonder dat de onderkant van de dorpel zelf nog wel intact was. Gaatje iets vergroot en vervolgens een nieuwe onderkant eraan gebakken.Daarna weer netjes dicht makenDe proplassen in het midden zijn om de binnendorpel weer ter verbinden. Gelijk de wielkastrand vlakbij de achterbumper aangeraakt Werk boven het rechter voorwiel was beetje priegelwerk om het netjes te doen. Helaas geen start foto, maar wel de rest Vervolgens de wielkast kant in de rx5 -> strijkkit -> rx10 gezet net als al het andere laswerk. nu hoort er in de motorruimte overlappend over de naden weer een strakke band te lopen van (ik gok) soort kit. Als iemand ideeen heeft hoe dit netjes te doen? Dan uiteindelijk begonnen aan hetgeen aanleiding was om de kunststof wielkast kap los te halen waarna de prioriteiten veranderden: het rechter voorscherm. Na wat plaatwerk actieEn alles staat nu 'ruw' in de lak (zonder blanke laklaag) sinds zondag, want toen was 't eindelijk iets hoger dan de benodigde 15 graden. Na rechts komt links dus ik ben zo ongeveer halverwege. Verder nog hemeltje vervangen Bekleding en interieurdelen vervangen. Als voorbeeldje oud voor dit soort verser leer. Dat was 'm wel even. Gisteren prio's ff gewisseld aan de S2 bezig geweest. Hij moet tenslotte ook blijven rollen. Tijd tekort...
×
×
  • Create New...