Jump to content

JagS3 4.2

Members
  • Content Count

    455
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

JagS3 4.2 last won the day on November 12 2020

JagS3 4.2 had the most liked content!

Community Reputation

96 Toppertje

About JagS3 4.2

  • Birthday 06/27/1991
  • Age 29

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Sterksel
  • Hobbies
    Restaureren van oude auto's

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Ik ben Wouter, 29 jaar en na een tijdje geen jag te hebben gehad, ben ik samen met mijn vader in het bezit van een xj6 series 3 4.2, na een daimler double six series 3, series 3 4.2, x300 3.2, daimler double six en een x306 (XJR)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. JagS3 4.2

    probleem

    dynamo kapot, ik had exact hetzelfde bij mijn XJR. dynamo maakt naar alle waarschijnlijkheid intern sluiting.
  2. wat een forumwijsheden weer , maar het is wel waar
  3. ik meen dat een x300 al een kunststof tank heeft...?
  4. Wat is het toch ook een ellendige klimaatzooi, heeft niks met groen te maken dit, ik ben blij met de XJS in ieder geval, lekker n ouderwetse v12 stoken op fossiel.
  5. eens, in ieder geval filter wisselen en retourleiding even doorblazen als de tank leeg is, dan is meteen de meeste troep eruit. doet ie het dan, dan met versterkte injectiereiniger (flesje op 10 a 15 liter) rijden met afwisselende rijstijl. je startmotor is waarschijnlijk dat deze af en toe blijft "plakken" dat wil zeggen dat de bendix niet altijd naar buiten komt. dat is met koud weer ook wel eens aan de hand met mijn saabje (maar das al echt middeleeuwse techniek). zoals haddock aangeeft, een ferme tik met een hamer oid zal dit probleem (tijdelijk) oplossen. suc
  6. leuk ook dat ie stof heeft ipv leer. gaat goed zo, onze series 3 moeten we buiten aan werken, dus dat zal over een maandje ofzo weer opgepakt worden, gezien het nu echt geen weer is om buiten te lassen en te klooien.
  7. is je bougie niet gewoon stuk? probeer de bougie eens te wisselen van cil 3 en 1.
  8. met alle respect, de raamrubbers van Jaguar zijn nou niet echt heel geweldig. ik kit standaard bij al mijn oldtimers de ramen vast in de rubber, en tussen het rubber en de carrosserie ook, nooit lekke ramen met alle narigheid die daar bij hoort (roestige raamsponningen, bodemplaten etc)
  9. ziet er goed uit, lekker bezig zo!, ons project ligt nu even stil vanwege het weer, (moeten alles buiten doen), maar zo'n hal is ideaal.
  10. wat versta je onder gone forever? ,wat mankeert er dan precies aan? heb je m open gehaald?
  11. dat zou ik ook doen idd, gewoon de motor fixen.
  12. Die zwarte draad uiteraard opnieuw isoleren, dat zou ook een mogelijkheid kunnen zijn
  13. dit klinkt meer als een vacuumlek ergens, met name dat ver terugvallen in toeren als je gas loslaat.
×
×
  • Create New...