Jump to content

JagS3 4.2

Members
  • Content Count

    429
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

JagS3 4.2 last won the day on November 12

JagS3 4.2 had the most liked content!

Community Reputation

87 Toppertje

About JagS3 4.2

  • Birthday 06/27/1991

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Sterksel
  • Hobbies
    Restaureren van oude auto's

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Ik ben Wouter, 29 jaar en na een tijdje geen jag te hebben gehad, ben ik samen met mijn vader in het bezit van een xj6 series 3 4.2, na een daimler double six series 3, series 3 4.2, x300 3.2, daimler double six en een x306 (XJR)

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. en anders als laatste redmiddel metrische draad erin snijden.
  2. En de dorpel netjes dichtgelast en afgewerkt, Maandag de wielbak weer dichtmaken en de gordelbevestiging weer erin lassen, volgende week komt de binnenwielrand binnen, die moet echt vervangen worden want daar is in het verleden van deze jag flink aan geprutst
  3. sng barratt? en anders misschien indi.nl?
  4. nice car!, de carrosserie ziet er ook nog erg mooi uit op de foto's! en die xj40 ombouw, dat is toch wel erg netjes gedaan als ik zo de foto's bekijk.
  5. En door: Donderdag maar de wielbak repareren en het dorpeleind dichtmaken
  6. Zo, zijn we weer, vandaag de rechter binnendorpel gerepareerd en de rand. Aanstaande maandag gaan we de dorpel weer dichtmaken en de binnenwielkuip repareren.
  7. hmm, de kachelradiator verstopt is natuurlijk een goede optie nog, die zal ik eerst eens gaan spoelen, de blowers schakelen wel van low naar auto, naar high en voorruitverwarming waarbij ik ook de kleppen hoor schakelen, dus dat lijkt goed te zijn, de motor komt ook netjes op temperatuur, dus wellicht toch de radiateur die verstopt zit.
  8. maar nu het volgende: als ik de verwarming op heet zet, dan komt er geen warme lucht, ik heb gezien dat de klep welke op vacuum geregeld wordt niet meer aanwezig is in de motorruimte, die zal ik dus van de donor afhalen, maar het lijkt me als deze klep mist, dat de verwarming altijd lekker warm zou moeten zijn of heb ik dat mis?
  9. jup, meteen 11 minuten na plaatsen, maar ik begreep dat de motor al weg was, dus ik neem aan dat jij m gaat ophalen.
  10. je hebt pb (ik was als eerste denk ik) :)
  11. Probleem gevonden, inderdaad een slechte ruitenwisserschakelaar, morgen eens kijken of ik die van de xj series 3 donor af kan snoepen, ik heb hem opengemaakt, nu blijkt dat de koperen geleidertjes die aan de draden zitten onvoldoende klemmen, morgen eens kijken of ik ze dusdanig kan buigen dat ze 't weer doen, dan kan ik deze schakelaar weer gebruiken, of heeft nog iemand een goede schakelaar Liggen? Met witte vlakjes op de schakelaars dus.
  12. volgens mij is het massapunt niet meer goed, dat denk ik omdat in de intervalstand de massa naar een ander punt gevoerd wordt, dus die vanavond maar eens even nakijken
  13. als het goed is draai je hem aan, waarna alles strak in de passing zit en er niets meer lekt, maar met het eropzetten van de ringetjes kan het zijn dat deze nog idd wat bewegen, zorg wel dat je zittingen en dergelijke waar de aansluiting inkomt goed schoon is, want anders heb je binnen korte tijd weer lekkage. Tip, een assortimentsdoosje airco ringen is vaak goedkoper dan een paar specifieke losse ringen.
  14. Ik had me ook al even voorgesteld met de xjs, maar nu dus ook 'n topic geopend, ik heb een behoorlijke to do lijst, waarvan ik er vandaag 2,5 heb opgelost: Mijn ruitensproeier werkt weer, Mijn tank meter werkt weer( vlotter mechanisme zat vast) En ik ben aan mijn ruitenwissers bezig geweest, de koolborstels van het motortje waren versleten dus die heb ik vervangen, echter nu het volgende euvel: als ik de interval stand aanzet dan werkt het allemaal perfect, echter als ik stand 1 of 2 inschakel gebeurd er niets, iemand een idee wat dat kan zi
×
×
  • Create New...