Jump to content

mr-gaemers

Members
  • Content Count

    161
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

mr-gaemers last won the day on July 7 2018

mr-gaemers had the most liked content!

Community Reputation

24 Goed

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Heel herkenbaar, bij mij was het mijn rechter uitlaat steun die afgebroken was en dus mijn uitlaat op de achterste aandrijf as terecht kwam bij flink optrekken. Bijgevoegd een foto van dit probleem. Daar zie je de slijtage schade van de uitlaat die alleen de aandrijf as achter raakt als je flink gas geeft. Misschien t zelfde probleem bij jou.
  2. Bedankt. Ik vind t wel erg jammer, maar het is niet anders. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  3. Wegens omstandigheden de Jaguar verkocht. Het is voor mij beter zo. (Financieel). Hij is naar een Nederlandse Roemeense handelaar gegaan, die morgen deze wagen naar Roemenië rijd. Daar wordt die volledig gelast en opnieuw gespoten. Aardige man, voor de handel. Ik kom ook nog eens goed weg met de prijs die ik betaald heb. Niet getreurd. Ik ben niet autoloos, ik rijd nog een enorme leuke BMW E36 325 M-TECH. a.s. 22 September rijd ik ook weer op Zandvoort. Het is een open evenement waar je voor €30 zelf mag racen in verschillende klasses. Wie weet zie ik je daar?! www.vrijrijden.nl Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  4. Shit sorry dacht de oudere xj6 met carb. Vergeten pardon!
  5. Het zou nog wel in je carburateur kunnen zitten? Vlotter vast? Of het zwarte rubber boven op de glasschuif? Krijgt hij wel brandstof? (Ja want hij backfired). Maar wellicht minimaal? Vacuüm lekker zijn relatief simpel op te sporen door ruimschoots remreiniger op je slangen /carburateur aansluiting te sluiten, elke keer een nieuw stuk, gaat hij opeens lopen of hoger lopen, heb je een lek gevonden. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  6. Dit lijken mij toch schroefgaten? Wel merkwaardig want volgens mij is dit geen dragend deel? Daar gelden andere roest regels voor? Maar daar zal de keurmeester meer van begrijpen dan ik. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  7. Even naar Blijburg Amsterdam gereden. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  8. Komt goed! Ga er de tijd voor nemen. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  9. Die heb ik allemaal, ook t werkplaats handboek van Jaguar origineel (beter dan de Haynes) maar helaas wordt dit net niet besproken. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  10. Damn, en toen!!? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  11. mr-gaemers

    Hallo

    Alle bougiekabels vast? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  12. Zo, het is eindelijk bijna klaar. Persoonlijk kwam ik er niet meer uit. Ik heb de Jaguar weggebracht naar een fanatiek oldtimer (monteur/hobbyist). Hij is 3u bezig geweest. Hij heeft ´t motortje netjes gemaakt, vervolgens de arm gericht, geplaatst en afgesteld. Toen kwamen we tot de conclusie dat de BAC1804 niet aanwezig is. de (op de foto links) geleider rail die het raam richt. Hier ben ik dan ook naar opzoek. Het is deur specifiek, dus rechter deur moet het zijn. Verder is het allemaal in orde. Dus nu dit onderdeel zoeken en het is af! Speaker draadje heeft nog geen power, dus daar moet ik ook nog naar kijken (links onderin op de foto).
  13. Shit, injectie met kaboem! (Backfires). Hier stopt mijn kennis. Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
  14. Een backfire is te veel benzine en geen ontsteking, de ophoping van benzine "word zo veel" dat die opeens wel een flam van de ontsteking krijgt, en: "kaboem". Bougies? Eruit draaien om te zien welke kleur ze hebben, eventueel opschuren en weer terug, start ie? Rem reiniger spuiten (na de klep) om te kijken of die wel wat op pakt? (Hoeft eigenlijk niet, je weet al dat die ontsteekt). Ik zal rustig uitpluizen hoe de benzine toevoer zit. (Welk type rijd je? (Titel). Carburateur of injectie? Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
×
×
  • Create New...