Jump to content

nl12358

Members
  • Content Count

    54
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

7 Goed

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wellicht niet meer relevant, maar heb ik ook regelmatig gehad. Bij mij was het een te zwakke accu. Starten, handrem defect, contact uitgedaan en gewacht tot alle lichtjes van het dashboard uit waren, toen weer starten en defect was weg. Accu na laten meten (had nog wel wat meer rare electronica klachten af en toe) en die was te zwak/stuk. Laten vervangen en het issue nooit meer gehad
  2. Tja het is vakantietijd en veel mensen zijn al wek. Het was op het dak van de eigen parkeergarage. Ik heb notabene zicht op mijn auto vanaf mijn werkplek en de hele dag stond er iemand naast, maar ik lette niet op auto's die er tegenover gestaan hebben, die mijn auto mogelijk geraakt heeft. Tja en wat hierboven staat, slechte mentaliteit idd en het is waarschijnlijk nog een collega geweest. Heb al een offerte binnen. Schadepost van 1195Euro 😥 Zonde geld, maar met deuk is het zonde auto
  3. Wel aangifte gedaan, maar het waarborgfonds doet niets, want dan heb ik een getuige nodig die wil getuigen dat ik 'm schadevrij heb geparkeerd en die heb ik niet. Lijkt mij idd ook een 4x4 gezien de hoogte. Ben alle parkeerterreinen van mijn werk al afgeweest naar een witte auto met schade, maar helaas :-(
  4. Doe je je best om je Jag er zo nieuw mogelijk uit te laten zien. Kom je vanuit je werk 's middags bij je Jag aan en dan zie je dit 😤🤬 Geen briefje, geen getuigen 😢
  5. Dan is de keuze snel gemaakt. Roadtrip naar Zeeland in Januari, thx.
  6. Ik heb vandaag mijn S-type uit 2004 laten uitlezen bij de Dealer (Kimman), omdat mijn motorstoringslampje constant brand, maar verder geen impact heeft op het rijden. Daar kreeg ik te horen dat de bovenste Lambda sonde defect was en ik schrok nogal van de prijs. Nu vraag ik me af welke het is, want ik dacht er 2 te hebben (boven) en is dit zelf te doen of is dit iets voor een specialist?
  7. DIt was het dus. Voorzichtig op en neer bewegen en het kunstofpijpje brak af. Net nu ik een ritje van 200km voor de boeg had
  8. Ok, ga ik naar kijken, thx
  9. Sinds enige tijd zie ik koelvloeistof liggen op de naad van mijn expansievat. Het is niet noemenswaardig veel en hoef 'm ook zelden bij te vullen, maar het is altijd rose/oranje en nat. Ik zou verwachten als de druk te hoog zou worden de auto de koelvloeistof kwijt zou raken via het overloopslangetje. Ik zie geen lekkages en met draaiende motor gebeurt er ook niks, dus het is geen groot probleem, maar wel een irritator. Ik kan maar tot 2 conclusies komen, of het tankje is lek of hij lekt bij de dop of zie ik nog een optie over het hoofd en zijn er trucs om de een of ander uit te sluiten?
  10. En opgelost. Ik zag ineens dat ik mijn sleutel niet verder kon draaien, omdat mijn AB tegen de kentekenplaathouder kwam. Iets meer geweld gebruikt en ging toen open. Bedankt voor het meedenken [emoji5][emoji849] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  11. Nee, via de sleutel of knoppen in de auto. AB gaat niet werken met een losgekoppelde accu [emoji5] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  12. Ik kan de sleutel prima draaien in het slot, ook de reservesleutel, alleen gebeurt er niks. Ik kan de sleutel niet omdraaien in het portierslot, maar dat vind ik nog geen issue. Ik moet in mijn kofferbak kunnen om de accu weer aan te sluiten [emoji5] Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  13. Help, Ik was bezig aan mijn s-type uit 2004 en had de accu even losgekoppeld. Ik loop naar voren en uit gewoonte deed ik de kofferbak dicht. Ik krijg hem nu niet meer open. Mijn vorige s-type uit 2001 kreeg ik met de sleutel nog open, maar kan nu de sleutel omdraaien, alleen gebeurt er niks. In de bestuurdersdeur krijg ik geen beweging in het slot en de knop op het dashboard om de kofferklep open te maken werkt ook niet, want die gaat ook electronisch, dus heb dringend even een tip nodig om weer in de kofferbak te komen .
  14. @arie-jag Thx, maar er is niet genoeg over van de reflector om een nummer te kunnen ontdekken @hansvh Ja, dit is 'm wel en er staan geen specificaties bij qua bouwjaar, thx
  15. Vanmorgen heb ik een kleine aanrijding gehad op de Ring A10. Gelukkig was er file en de snelheid niet hoog. Ik raakte rechtsvoor een andere auto. Krassen, klein deukje en de reflector is stuk. Nu kom ik zat reflectors tegen op het internet, maar bij de ene advertentie staat voor modellen tussen 2000-2008 en bij andere advertenties van 1999-2004 en van 2004-2008. Mijn S-type is van 2004, dus vraag me af of ik gewoon alle reflectors rechtsvoor kan bekijken of moet ik op het bouwjaar letten?
×
×
  • Create New...