Jump to content

isabella

Sponsor
  • Content Count

    2766
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    97

isabella last won the day on January 12

isabella had the most liked content!

Community Reputation

581 Toppertje

7 Followers

About isabella

  • Birthday 02/10/1973
  • Age 46

Contact Methods

  • Website URL
    http://gg-autoservice.nl
  • Age 46

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Heinkenszand
  • Hobbies
    Bijzondere auto's.

    Modelvliegen met FPV toestellen.

    En techniek!
  • Age 46

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Mijn naam is Raymond, ik heb samen met mijn vrouw een Garagebedrijf in Zeeland met specialisme voor Jaguar/Daimler

    We hebben 3 kinderen, 4 katten, 3 honden.....enzo///

    Wij rijden zelf,

    XJ 308 V8 SC 1998
    XJS-C 5.3 V12 1987

    Onze zoon rijd in een XJ 351 4.2 V8 SC
  • Age 46

Recent Profile Visitors

3988 profile views
  1. isabella

    Tik in motor

    Het is inmiddels een bekend probleem met de spanners, ik werd er zo moe van dat er elke keer weer een nieuwe hetzelfde probleem gaf dat ik een oude een gaatje in geboord heb en die op die manier met grafiet gesmeerd. Dat werkte.
  2. Let op dat de originele zeer snel weer defect gaan en het ongeveer noodzaak is de Polybussen te plaatsen. verder is het zaak na de montage de auto 3D uit te lijnen.
  3. isabella

    Tik in motor

    Zoals ik al eerder zei, de spanner is het probleem, het is een bekend probleem en komt eigenlijk altijd voor in deze tijd van het jaar. Vocht en temp. wisselingen zijn de oorzaak.. Ik heb wel eens 4 nieuwe gemonteerd en teruggestuurd naar Jaguar omdat het exact hetzelfde was. Daarna een proef gedaan met smeren onder druk van de spanner en probleem weg.
  4. Ik denk dat de koppelomvormer defect is, laat er even naar kijken, kost niets en dan weet je meteen alles.
  5. Ja goeie Leon! Ik denk zaal open vanaf 10,00 uur en dansen vanaf 11.00uur? Word echt leuk!! We gaan ZEER diep op de materie in, we hebben zelf een complete opzet op de vloer met motor, automaat, cardanas, en complete achter as met diff, om goed de onderdelen te benoemen en te laten zien!
  6. Nee, de blades zitten van binnen vast met schroeven. Het is niet zo heel veel werk om de bumper te demonteren hoor.
  7. De ramen van een S-type zijn niet in te leren, waarschijnlijk is er een defect in de schakeling of het raammechaniek zelf.
  8. Ik denk aan Disc Aligning... Kijk even bij ons op de site, ik heb er een filmpje van gemaakt.
  9. Dat moet eigenlijk bij elk type auto, is de veiligste manier om te doen.
  10. De originele gaan gewoon op termijn weer defect, de polybussen niet...
  11. Let wel op dat je het vervangt met een vacuumapparaat en niet op de ouderwetse manier, je hebt al snel een koppakking... Met een vaccumapparaat trekt je eerst alle lucht uit het systeem alvorens het te vullen via dat apparaat met koelmiddel, nu weet je zeker dat er nergens een luchtbel zit die beschadiging va het systeem kan veroorzaken.
  12. Waarschijnlijk een vacuumlek in de inlaat en dan eerst die van de rembooster controleren, maar beter is de gehele auto eens na te laten zien, kost niets, weet je meteen alles..
  13. Losse hoesjes zijn los verkrijgbaar, controleer wel eerst op speling, anders vernieuwen van de hele spoorstang...
×
×
  • Create New...