Jump to content

isabella

Sponsor
  • Content Count

    2711
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    87

isabella last won the day on June 10

isabella had the most liked content!

Community Reputation

549 Toppertje

7 Followers

About isabella

  • Birthday 02/10/1973
  • Age 46

Contact Methods

  • Website URL
    http://gg-autoservice.nl
  • Age 46

Profile Information

  • Geslacht
    Man
  • Woonplaats
    Heinkenszand
  • Hobbies
    Bijzondere auto's.

    Modelvliegen met FPV toestellen.

    En techniek!
  • Age 46

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Mijn naam is Raymond, ik heb samen met mijn vrouw een Garagebedrijf in Zeeland met specialisme voor Jaguar/Daimler

    We hebben 3 kinderen, 4 katten, 3 honden.....enzo///

    Wij rijden zelf,

    XJ 308 V8 SC 1998
    XJS-C 5.3 V12 1987

    Onze zoon rijd in een XJ 351 4.2 V8 SC
  • Age 46

Recent Profile Visitors

3563 profile views
  1. Wauw mooi plaatje!
  2. Sorry wij waren voor 6 dagen in Engeland vanwege een bruiloft van mijn nichtje en een belangrijke bespreking met Jaguar over de toekomst na de brexit. Joke stuurt de diagnose computer morgen voor je op. Greets, Ray.
  3. Ik heb specifiek een 3D uitlijnapparaat aangeschaft omdat wij voor ons vakgebied geen concessies willen maken, zonder een specifiek 3D apparaat is het nooit mogelijk om het perfect te krijgen. En even voor de beleving, uiteraard komen we met dit apparaat echt tot een goede uitlijning, het is ABSOLUUT niet mogelijk om alleen de voorzijde te doen! Een uitlijning geld op ALLE vlakken. Ik lijn zelf uit voor 13 collega-bedrijven om 2 belangrijke redenen, uitlijnen is een specialisme, Goede apparatuur is duur en gecompliceerd, 2e reden is dat we met dit apparaat zeer snel kunnen uitlijnen, Het is aan te raden in ieder geval voor Jaguar en Daimler een 3D apparaat te gebruiken vanwege het feit dat de auto op 8 vlakken af te stellen is, en ook op ALLE vlakken afgesteld moet worden. 30 procent van trillen en schudden komt van een verkeerde uitlijning.
  4. Is inderdaad de ruitenwisser motor........ Compleet vervangen door een gebruikte is de oplossing. Goeie Aad.
  5. Als er geen lekkage zicht baar is geloof ik ook geen olietekort. Volgende stap is uitlezen en verdere controle. Hoeveel km staat er op auto?
  6. Dat vind ik leuk dat je dat meld! Dank.
  7. Dan zou ik eerst de standenschakelaar even laten bekijken op de brug en als volgt af laten stellen, Met de pook in N moet aan de standenschakelaar de streep (kerf) gelijk staan met de inkeping van de as. De schakelaar is af te stellen door de boutjes even te lossen. Als je er naar kijkt wijst het zichzelf. Als dat niet helpt denk ik aan of te weinig olie of een probleem in de automaat. recent heb ik onderdelen bemachtigd om de speling in de j-gate op te lossen, er is een plastic deel wat slijt en daar is een alu vervanging voor. Ik ga er volgende week voor de eerste maal 1 vervangen.
  8. Ik kan het alarm uitzetten voor je, maar de hond is toch alarm genoeg?
  9. Wij kunnen alle diff reviseren, goedkoop is een relatief begrip. je bent er ruim 8 uur mee bezig om de diff uit en in te bouwen. differentieels van een xj 308 met of zonder charger zijn gereviseerd aanwezig in ons bedrijf.
  10. 2 bouten onder de bumper en 2 schuifstukken aan de zijkant.
  11. Na de oplossing delen we zo veel mogelijk op het forum..... Maar nu eerst jou automaat. S type serie 1 99 tot 2002, Automaat Ford 5 RN 55, Het probleem wat je omschrijft kan van alles zijn. eerst een aantal vragen, testen met motor UIT. - Heb je het gevoel dat er weerstand is als de J-Gate in D zet? - Heb je het gevoel dat de bergversnellingen weerstand bieden als je deze benaderd? - Als je de deur opent en goed luistert, bedien de J-Gate en luister of er daadwerkelijk iets gebeurd, - Zit er veel speling op de J-Gate? - Als er speling in de J-gate zit meer dan een cm doe dan de volgende test, - Start de motor en zet de J-Gate in D, lange vultijd? (duurt het lang wanneer de automaat inschakelt) - Voel je de auto bewegen maar niet geheel als zijnde normaal? Zet dan de J-Gate in de bergversnelling... - Wel wegrijden in de bergversnelling?, ......................................standenschakelaar los van de bak, - Niet wegrijden in zowel D als de bergversnelling(en), ............te weinig olie. Zet de J-gate in N..... Start de motor nu? ja?, geen TE veel speling op de kabel, Niet starten?, TE veel speling op de kabel van de J-Gate en/of de hevenlaar, Rijd de auto wel achteruit maar niet goed voorruit?....................Revisie. "Giert" de automaat en komt langzaam op gang? Te weinig olie, stop en ga naar de reparateur. Geen storing op dasch? "versnellingsbak defect" ?.....................Bijna zeker de standenschakelaar los (boutje er uit) Toch nog twijfel? Bel Gert Jan of mij even.
  12. gelukkig toch een slot..... Met de computer kun je echt zien welke het is, op een andere manier bijna niet te doen. Knap dat je het opgelost hebt!
  13. Kun je niet zonder de juiste computer. Het echte probleem oplossen is een beter idee, waarschijnlijk is er een slot wat open staat (voor de auto in ieder geval)
  14. Geen enkel probleem, ik had zo lekker een lange dag, (haha) Maar lekker opgelost, laat maar weten als we je verder kunnen helpen met het echte probleem.
×
×
  • Create New...