Jump to content

BlueCat

Members
  • Posts

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

BlueCat last won the day on November 19

BlueCat had the most liked content!

Reputation

15 Goed

Wie ben ik

  • Voorstellen
    Mijn naam is adam en ik ben sinds kort eigenaar van een Xj6 serie 2 uit 1979, ik ben auto liefhebber, werk in de techniek,woon in NH

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hij loopt beter dan voorheen.. stationair ook wel redelijk.. Work in progress.. Net maar eens voor t eerst gewassen en wat electrische storingen na gelopen.. dashboard verlichting doet t niet.. ventilator binnen deed ff niks samen met de toeren teller.. was een zekering die slecht contact maakte.. verlichting zijn de gloeilampjes stuk.. Straks voeg k nog wat fotos toe voor de liefhebbers.
  2. Het beestje loopt eindelijk.. zat dus hoogst waarschijnlijk in de bobine..na de rotor arm en verdelerkap wissel geen vonk..bobine toen vervangen..and there was life
  3. Voor de mensen met ignition problemen mooie uitleg hier over.. weer wat geleerd
  4. Dank voor het meedenken, ja er staat spanning op de bobine, motor draait gewoon rond op de startmotor, puntjes gaan open en dicht.. Het probleem is begonnen nadat de motor uitviel, daarna geen vonk meer.
  5. Bericht aangepast door moderator. AUB fatsoensnormen in acht blijven nemen. En links om of rechts om hij gaat lopen..so challenge accepted.
  6. Na nogmaals je bericht lezen.. 245 pk uit een 4.0 is ook niet om over naar huis te schrijven.. als ik dan toch een blok wissel zou overwegen had ik er wel wat meer pks willen zien.. als t dan toch niet orgineel meer is kan (ik zeg maar wat) een e60 bmw m5 v10 blok er ook wel ingelepelt worden 507 pk zonder kietelen..
  7. Mooi dat ik de ambitie heb, de zin heb, en het geloof heb dat het me gaat lukken.. en zoals ik al aangaf is het een lang gekoesterde droom.. mag een mens nog dromen? Maar wel vriendelijk bedankt voor de ombouw suggestie.. Na een nachtje slapen wel al bedacht dat ik voorlopig het beestje maar even orgineel laat en voor de tuning fratsen een body aan ga schaffen waarvan de motor toch al dood is.. Toevallig ook ervaring met gewichts besparing? Deze katjes zijn behoorlijk aan de zware kant ..
  8. Na al die tuning stickers van 15 pk per stuk bij de halfords zeker??
  9. Heb zelf al wat leuke gevonden op youtube met 500 pk .. even de calculator dr bij pakken binnenkort w.b.t de kosten.. en dromen is gelukkig gratis tot dan.. lang gekoesterde droom van mij om een oldtimer te voorzien van wat extra paarden en dan ooh zo sneaky wat van die lease gebakjes en gti rijders te kijk zetten.
  10. Iemand wellicht enig idee hoeveel pk uit dit blok te krijgen is? 170 pk voor een 4.2 is wat karig vind ik persoonlijk, zonder en wellicht met wat turbos erop schroeven of iets dergelijks?? Iemand ervaring met het kietelen van deze motoren?
  11. Erg bedankt Zal wel lukken.. zelfs naar de auto kijken krijg ik al plezier van, laat staan als ze in goede conditie over de weg zoeft.
  12. Hahaha tja daar heb je een punt of meerdere punten in 1 .. heb alleen de luxe positie niet wat betreft stalling .. zodra ze start ben ik van plan alles aan te pakken..t blijft een automobiel.. die horen buiten en ze mag best af en toe klagen, krabben en bijten.. we lossen alles op met wat liefde.
×
×
  • Create New...