Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 01/13/21 in all areas

  1. Met die lui uit het noorden en de zeeuwen worden dat weer allerlei "poezen" op de motorkap en dat eindigt weer met met een hoop narigheid en gedonder! Dus ik ben voor!!!
    3 points
  2. Zat er een 'British Leyland'-logo op?
    3 points
  3. Lijkt me ook wel een leuk idee, een fotowedstrijd! Maar dan wil ik, als ex-fotograaf, wel in de jury zitten.....
    2 points
  4. We zijn weer wat stappen verder. De achterste welkasten staan in het zwart en ook de roestvrije zijschermen van een donor zijn gegrond en gezwart. Het tapijt voorin is weggehaald zodat het laswerk kan starten. Binnen een week of 3 staat de auto bij de spuiter. Voordat deze schermen worden gemonteerd wordt de wielrand en de rand bij de dorpel extra goed ingevet.
    2 points
  5. Ik heb de xj6 een behandeling gegeven met Mike Sander Fett. als het gaat om roestbescherming van de holle ruimtes is dit het beste wat er is. Frituurpan, drukbeker en een emmer vet, en gaan! De deuren goed behandeld en de dorpels, en de onderste delen van de A, B en C pillars. en de achterste wielranden van binnen. Dat zijn wel de meest bekende roestplekken volgens mij. Nu dit gesmeer over is, kan ik het interieur er weer in maken.
    2 points
  6. De kofferdeksel was niet meer te openen met de sleutel. Het bleek dat het stangetje van het sleutelmechanisme naar het slot uit het blauwe plastic houdertje was gekomen, waarschijnlijk door het dichtvallen van de kofferdeksel. Want dit stangetje wordt van onderen er in gezet. Die voor het elektrisch openen gaat er van boven in waardoor er weinig kans is dat die er uit springt. Door de beschadiging aan het plastic houdertje bleef het stangetje niet zitten. Plastic houdertje ingespoten met polymax (lijm en kit), even wachten, alle onderdelen in elkaar zetten en
    2 points
  7. Wedstrijd element op een forum geeft altijd gedonder Maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie foto's van Jaguar/Daimler's geplaatst mogen worden in de galerij. Daar kan je ook reageren op foto's. Daar word weinig gebruik van gemaakt dus heren, ga je gang. Ja, en het JF-team kan foto's verwijderen wanneer ze tegen de regels zijn
    2 points
  8. Hoppa! Corona hakt er aardig in: de laatste posting is al enkele maanden terug. Tijd voor een update dus. Een klein jaar geleden heb ik het linker deurrubber vervangen. Omdat zo'n nieuw rubber nog niet gevormd is, sloot de deur niet goed. En dus had ik, dom, dom, dom, de deurvanger wat versteld. Het gevolg was dat bij wasbeurten en regen het water van boven naar binnen liep: via de schelp waar de handle voor de deurontgrendeling zit op het paneeltje voor de raambediening en ook op de speaker: Die luidspreker is reddeloos verloren en de print ook, hoewel ik
    2 points
  9. Dat denk ik wel. Ik ga nog een keer goed ontluchten en alle zuigers heen en weer en het moet goed zijn. Vermoed ook dat ze het handrem systeem niet begrepen hebben bij de garage
    2 points
  10. Ik heb EINDELIJK de as er onder weg, en er kan gewoon niks mis mee zijn. Handremklauwen super mooi en gangbaar, remvoering intact, remzuigers ook gangbaar, alle remleidingen van koper, nieuwe remschijven, en het LSD heeft hooguit één atoom speling. Lekt wel een beetje uit de keerringen, maar dat is alles. Morgen verder en ik heb een keerring voor mijn stuurhuis die hopelijk past Ohja in april wordt deze auto belastingvrij
    2 points
  11. Bedankt Hans. ik moet de lenskapjes voor de knipperlampen nog even wassen en de luchtroostertjes moeten een dotje kit hebben omdat de pennetjes afgebroken zijn. En tis eigenlijk wat koud voor kit. MAar dan is de voorzijde verder klaar. Achter brand het licht ook al, nu bezig met het chroom op de kofferklep.
    2 points
  12. Maandag het onderblok terug van het revisie bedrijf, laten opboren voor overmaat zuigers. Krukas geplaatst met nieuwe lagerschalen. Zuigers in elkaar zetten.
    2 points
  13. De 6-Handbak, voor ooit....
    2 points
  14. Grote kans dat je een onvoldoende aarde/massa verbinding tegenkomt.
    1 point
  15. Nou die voor een AJ16 motor zijn allemaal slecht. Werken wel maar gaan niet lang mee of geven storingen. Bij een AJ16 motor heb je snel door dat er een slechte tussen zit, daar heb je geen apparaat voor nodig.
    1 point
  16. Morgen ga ik het jaarwerk 2020 "een zetje geven" met onze administratieve tovenaars. 2,7 % van mn oude Saab levert € 1.557,- en de S levert € 1.712, - op. Maar he, dat zijn mijn getalletjes, daar moet nog naar gekeken worden door een specialist. Misschien kan ik nog een correctie 2019 doorvoeren... Rijk worden zonder te werken
    1 point
  17. De berichten over de fotowedstrijd zijn afgesplitst en in een apart topic geplaatst. Je vind dat topic HIER.
    1 point
  18. Kan deze wel meedoen dan. Ik zie geen poezen namelijk
    1 point
  19. Jij weet donders goed wat ik bedoel en ik mis dat draadje nog elke dag!
    1 point
  20. 1 point
  21. Arie bedoelde misschien (ik weet het niet zeker) een naaktfoto-wedstrijd? En waarom eigenlijk niet? Als de topic titel duidelijk is kun je ongewenste confrontatie met die beelden gewoon mijden. Iemand een idee voor die topic titel? Moeten wel de forumregels een beetje gefinetuned worden... Als ik maar niet op de foto hoef.. Gekheid natuurlijk, gewoon artistieke foto's van Jaguar automobielen zonder poezen of andere beesten, maar met een licht wedstrijdelement is best een goed idee toch?
    1 point
  22. Ook stoer zo onder bumpers. Heb je er 2 boven elkaar staan ? (Vlekje op deze kap van de bovenste territorium markeerder)
    1 point
  23. De XKR, neo klassiek of youngtimer?
    1 point
  24. Ik eigenlijk ook. Maar ik heb ze wel.
    1 point
  25. Heel eerlijk? Ik vind de roostertjes mooier.....
    1 point
  26. Vandaag op advies van ons aller specialist een complete achteras op de kop getikt. Zojuist helemaal uit Noord Holland door de beste man (de verkoper) thuisgebracht. Hij was voor de sneeuw al weer in N-Holland.. Gelukkig klopte de staat van de onderdelen met wat was beloofd, met een lekvrij en spelingsvrij Differentieel, spelingsvrije aandrijfassen, goede wielhubs met perfecte wiellagers en zelfs de schokbrekers nog als nieuw (zelfs de onderste lagerbussen daarvan) Was best een gok dit, maar goed gegokt... Net de IRS gedeeltelijk gedemonteerd om bovenstaande vast te stell
    1 point
  27. Prachtig toch die S1 voorkant
    1 point
  28. nou Wim jij hebt het in 1 keer goed.
    1 point
  29. Beste Haddock, Dat zijn acné-zuigers. Dat zie je toch?
    1 point
  30. Zijn het nu tondeuses of gewoon baardafrukkers? dehetnietziendebehanger
    1 point
  31. Handige accessoire aangeschaft. Kunnen de kano's een keer mee naar de Biesbosch of de Ardennen.
    1 point
  32. Tjah, als er echt iets niet goed meer is helpt spoelen ook niet meer. Tanden poetsen over de gaatjes heeft ook weinig zin.
    1 point
  33. Waarom zo moeilijk.... Gewoon vervangen met filter. Ben je 100 euro verder en heb je gewoon het gespecificeerde synthetische in je blok van bv Castrol of kroon of een ander A merk in je bolide. Ik vervang zelfs iedere 10.000 ipv 16.000. met Castrol Edge 5W30. Kost je als je het zelf doet maar rond de 90 euro inclusief filter. Dat is het mij wel waard...... Verstuurd vanaf mijn UMIDIGI X
    1 point
  34. Ik zal nog eens m'n Capri ombouwen met een S-type V6 3.0. Maar nou ik dat zo zie krijg ik V8 gedachten voor datding... En dan noem ik het een Suzuki (Sjees U zelf Uw Kist In). Zoiets, heeft het n toch nog iets IkSJEEZesel, als dank voor het idee.
    1 point
  35. Meest belangrijke van al is dat er nimmer olie gemengd word met een andere.. Dus alleen bijvullen met degene die er nu afgevuld is.. Dat is de belangrijkste regel van al.
    1 point
  36. Dank je. Gaat weer goed, mag alles weer lezen
    1 point
  37. Ik denk dat ie ut nu doet..... Databus okee nu, acceleratie ook normaal. Nog werk zat aan gelukkig . VID-20210112-WA0000.mp4
    1 point
  38. Je hebt in ieder geval één oorzaak minder. Electrische storingen zijn heel lastig op te sporen. Ik vind het elektriek van de Jaguar heel betrouwbaar (dûh, bijna alles is Japans), dus vermoed ik dat er spanningsdips optreden. Het doet me denken aan het gezeur dat ik heb gehad. De oorzaak bleek een gare dynamo te zijn.
    1 point
  39. Timing gear weer helemaal schoon. Front plate ook weer netjes. Achterremmen, beginnen ook al aardig te worden, maar moeten nog was werk. Dat ziet er nu beter uit, eerst helemaal ontroest en toen gespoten.
    1 point
×
×
  • Create New...