Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/13/11 in all areas

  1. Iedereen bedankt voor het medeleven en steun in deze moeilijke tijd. De eerste tien dagen na de operatie was een zeer neergaande spiraal met weinig vooruitzicht. Een donkere tunnel zonder lichtpunt. Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ben vandaag uit het ziekenhuis ontslagen. Wil er niet te veel op terug kijken en deze 3 weken zeer snel vergeten en vooruit kijken naar de mooie dingen die nog gaan komen. Nogmaals bedankt.
    16 points
  2. Ik werd gewezen door een goede vriend op een auto die te koop stond, Hij benadrukte dat ik gewoon de auto moest kopen en niet over nadenken verder? (huh?) Wauw…. Ik wist even niet wat te zeggen en bekeek de doorgestuurde advertentie, Ok, een XJS.... AH! een 3.6 handgeschakeld, Targa! Cool!!! Ikke meneer gebeld en 3 kwartier later met over en weer over de Jaguar en de voorliefde er voor serieus doorgenomen te hebben...de auto onder voorbehoud gekocht. Zaterdag na het gesprek 300km enkele reis gemaa
    13 points
  3. Na een rustperiode en overdenkingen wil ik mij weer inzetten voor JF. Zal niet makkelijk worden omdat forums minder in trek worden, vooral bij jongeren. Begrijp ik wel, die hebben zoveel andere dingen te doen in deze gehaaste maatschappij. Maar we gaan met z'n alle proberen om er een nog gezelliger en informatiever forum van te maken.
    13 points
  4. Hé hé, hij is er! Op 17 november meldde de Canadese eigenaar dat de auto was opgehaald, en gisteravond eindelijk dan in Tilburg. Eerst zou ie oudjaarsdag komen. Daarna maandag. En ja, om kwart over zeven 's-avonds belde de chauffeur met de keuze: 8 uur die avond of morgenvroeg 8 uur. Volgend de chauffeur "deed" ie het niet. Nou lekker dan, naar huis duwen / slepen? Geen zin in. Sleutel omdraaien, bijna geen accu. Met startkabel doorverbonden. Ik hoor de benzinepomp lekker tikken, en tikken, en tikken. Geen benzine dus! Eerst een tankje benzine halen en spuitbusje remmenreiniger. Na
    10 points
  5. Nou... auto haalt het wel hoor (haha) En!! We hebben een ondernemer bereid gevonden SPECIAAL voor ons open te gaan! Er is aan het Veerse Meer een locatie waar we mogen eten, het betreft een friettent die friet , hamburgers en broodjes verkoopt. Hoer kunnen de bezoekers op eigen kosten naar eigen smaak eten. Op de locatie zelf is er ruim plek voor de auto's en is er voor 200 mensen plek. We kunnen lekker in het gras eten nuttigen. Deze stop duurt zo lang als gewenst en de friettent blijft open totdat wij
    9 points
  6. Goed daar gaan we... Reden voor het late antwoord inzake de organisatie is de constante verandering in regels mbt Corona, De verordening in Zeeland laat de rit toe in de volgende vorm, - 1.5 meter als we uit de auto zijn tussen de mensen onderling, - Als groep rekening houden met elkaar bij stops met eten in een wachtrij voor de eetgelegenheid, - Gezondsheidsinformatie vooraf voor elke deelnemer, - G&G draagt zorg voor het volgende, - Morgen staat er een te downloaden formulier op de site inzake vragen over de gez
    9 points
  7. Wij blikken terug op een zeer mooie ervaring en een dag om te onthouden. Vol van trots dat er zo'n enorme opkomst is geweest en zeker met het voorspelde slechte weer. Enorm mooi om te zien dat er zo veel mensen bij elkaar op een plezierige manier samen kunnen zijn! En wat een mooie auto's zo bij elkaar, voor mij persoonlijk een goed gevulde snoepwinkel en wat prachtig dat we deel uit kunnen maken van een forum met zoveel enthousiaste mensen die dezelfde passie delen. en dan zoveel bij elkaar!!! 31 auto's en ruim 60 personen. Wau
    9 points
  8. Haddock kon zo’n kans niet laten lopen. Heel mooie gave series 2 gekocht in de kleur Sable, perfect ingebouwde 3.6 XJ40 motor en bak, 1e lak, groot schuifdak, erg blij. deenormvergulde
    8 points
  9. Bij mij staan de Daimlers en Jaguar in de winter altijd binnen, ze mogen van mij geen pekel en liever ook geen regen zien. Ik doe er wel wat cosmetische verbeteringen aan maar verder niet. Vandaag moesten ze even naar buiten omdat ik wat in de garage moest doen, meteen de collectie maar weer even op film vastgelegd. Vinden jullie dat ook altijd leuk? Je auto's buiten zetten, beetje poetsen, beetje ernaar kijken, foto's maken...
    8 points
  10. Afgelopen vrijdag proefritdag...want droog en zonnig. Afgelegde afstand ongeveer 100 km. Bebouwde kom en provinciale wegen. Berijder afwisselend DBV en ondergetekende. Variabele snelheden, van stilstand tot “heel vlug” en toerental tot 5000. Bestrating: van glad asfalt tot kinderkopjes en bolle klinkerwegen. Buitentemperatuur 25-27 graden, nog geen werkende airco dus ramen open (kun je alle geluiden ook beter horen). Stuurinrichting, wielophanging, veren en schokbrekers: Doen wat ze horen te doen. Was wel te verwachten met nieuwe bussen, rubbers en fuseekogels, gereviseerd stuurh
    8 points
  11. Het is inderdaad een investering, maar de veiligheid staat voorop, ik wil ook gewoon veilig in de avond aan mijn hobbyauto kunnen werken. Ik heb nu even het gevoel dat zo maar iemand even binnen kan wippen, ik ben er niet vaak alleen maar gewoon omdat het met vrienden leuker is en een gezamenlijke ontspanning betreft. Maar ik kreeg het gevoel dat ik misschien wel niet meer veilig in de avond daar kan zijn. Dakota gaat dan wel mee, maar een belager met een knuffelhond is ook geen manier....haha Dus eigenlijk zie ik het nu meer als gereedsch
    8 points
  12. Afgelopen week is het laatste strakmaakwerk gebeurd, vrijdagmiddag stond-ie er zo bij: En daarna is er flink doorgewerkt: Ik ben NIET ontevreden tot nu toe...
    8 points
  13. Omdat onze Daimler geen geduld had om te wachten op de automaat-revisie workshop hebben we afgelopen week zelf de stoute schoenen aangetrokken en de bak gerepareerd. Onlangs ging de automaat kapot en de symptomen wezen op een kapotte A-drum. Ik heb aardig wat tijd besteed aan inlezen: verwijderen van de bak; openmaken van de A-drum; assemblage; lower valve body verwijderen; zuiger vervangen; olie vervangen etc. Onderdelen heb ik besteld bij diverse bronnen (Engeland, US maar ook bij ZF in Nederland). Zelf had ik nog nooit een versnellingsbak verwijderd. Ik heb hulp ingeroepen van Thijs en mijn
    8 points
  14. Voor de volgers.....laatste tijd weinig te melden over de XJR.... muv schade aan de kofferdeksel door toedoen van een gevallen tak uit een gemeente boom en gemeente aansprakelijk gesteld.....nul op rekest. Verzekeringstechnisch van mijn verzekeraar geen probleem maar is een principe kwestie. Januari ... afspraak voor her- taxatie bij Steijn, en later die maand voor de APK. Hoogst waarschijnlijk kan ik mijn baan behouden bij de KLM . Duss dat.... Verstuurd vanaf mijn UMIDIGI X
    7 points
  15. Er zit een accupakket met BMS voorin: Het samengestelde accupakket voorin voorafgaand aan montage: Achterin een stack op de plaats van de tank en een stack in de bodem i.p.v. het reservewiel. De kofferbak blijft redelijk bruikbaar, ondanks laders (links) en 12V boordaccu (rechts).
    7 points
  16. ... voor persoonlijk gebruik. In een andere topic had ik het over een 4.0 Coupe maar die gaat waarschijnlijk naar mijn broer toe. Die is meer gecharmeerd van de Facelift types. Zelf "ben" ik meer van de oudere modellen en hield al jarenlang de pre-facelift types in de gaten. Geen V12 want de benzineconsumptie is me te fors. Dus het zou een 3.6 moeten worden, en die zie je niet heel vaak te koop. Vorige week nog twee bekeken in België, en daarvoor twee in NL. Die waren het allemaal net niet helemaal: te duur (Belgische auto's) of met teveel werk (NL auto's). Er zijn her en der nog auto's t
    7 points
  17. Weer thuis na een geslaagde dag, heel veel dank van ons naar iedereen die vandaag wilde komen om deel te nemen! Wat een geweldige opkomst, heel veel dank daarvoor!! Keesh bedankt voor al je inzet via het forum! Mark en Simone bedankt voor het forum als platform. Alleen met een rondrit als deze kunnen weer helemaal op en top genieten, en genieten was het!! Wat een weertje... Uiteraard ook onze dank voor het navolgen van de regels, geen enkel moment was er een probleem... oprechte dank! Iedereen is er voor
    7 points
  18. Max en ik zijn ook herkenbaar, wij gaan jaren "80 in de komkommer en in vol ornaat! So… veel zin in mensen, Het word prachtig weer!!! Lekker onbezorgde dag. Ik ben er vanaf 09,00 uur, parkeren bij de buurman op het terrein, plek voor 50 auto's. In de garage koffie en thee en toilet.. 1.5 meter in de garage in respect nemen, Buiten staan de beschermingsmiddelen op en tafel voor ieder die er gebruik van wilt maken, Eveneens liggen hier de papieren met gezondheidsvragen (dit zijn we verplicht vanwege een evenement) Ge
    7 points
  19. Dank iedereen voor de lieve en motiverende woorden en gedachten, Inmiddels ben ik bekomen van de schrik en zie ik ook de waarde in van het feit dat ik geen confrontatie heb gehad met de inbrekers, Eigenwijs als ik ben en altijd vooruitstrevend willen zijn heb ik contact gelegd met een firma die voor ons op de openstaande vlakken en gaten in onze beveiliging een enorme toevoeging volgende week gaan instaleren, De machines ter vervanging zijn voor de gestolen apparatuur zijn inmiddels besteld en gearriveerd op de locatie van de leverancier, deze blijven daar t
    7 points
  20. #Aloboreto #John37 # Rob Vermeulen #Jags3 4.2 #Rob Vermeulen #markv70 #Iksjeezesel #JimJag #hansvh #wimb #JWT67 Succes!! De kachel brandt weer...na een infuus.... Oorzaak; de kachel radiator zat dicht. Maar waarschijnlijk niet dicht geslibt in de tijd, maar een verstopping. In en uitvoer afgekoppeld (de uitgang is op de foto de slang rechts boven bij de vul opening. links de uitgang (bij de nu afgekoppelde) heat valve. Eerst voorzichtig proberen door te spoelen, bovenin water ingegoten maar er kwam nauwelijks i
    7 points
  21. Groeten aan iedereen vanuit Beieren, Karinthie, Slovenië en Noord Italië.. Onze XJR gromt er rustig op los. Autobahn, bergpassen, druk stadsverkeer, hoosbuien, het doet hem niks. De luchtvering strijkt alles heerlijk glad. En het verbruik na zo’n 1700km: 1:10,4. Hij zit inmiddels onder de blubber en het stof maar geregeld staan er mensen omheen te gluren. Het blijft een droom van een wagen.
    7 points
  22. Jij ook bedankt ouwe vlaaiendraaier, je hebt weer vele mensen verrast met de overheerlijke vlaaien! Dank je wel Leon, Eveneens dank aan iedereen die dit mogelijk heeft gemaakt, zeker ook de forumhouders Simone en Mark, zonder hen geen forum, geen meeting in deze omvang. Hartelijk dank allemaal voor deze mooie dag!!
    7 points
  23. Joke en Raymond, bedank voor het aanbieden van deze mooie dag. Het is altijd weer een succes als er zoveel Jaguar liefhebbers bij elkaar gebracht worden. Veel nieuwe en gezellige mensen ontmoet.
    7 points
  24. 30 auto's so far gemiddeld 8 cylinders per auto (om en nabij ongeveer, plus minus en een beetje bij benadering, met een standaarddeviatie van twee keer de helft): 240 cylinders 120 km, gemiddeld verbruik van 1 op 7 denk ik zo tijdens de tour: een litertje of 500 totaal, met €1,70 aan de pomp is dat een leuk zakcentje van 850 Eurootjes gemiddelde lengte van de auto is 5 meter, dus bumper aan bumper zijn we 150 meter lang bij 60 km/u en 2 seconden volgafstand (16,666m) is dat ongeveer 650 meter optocht De gemiddelde Jag die mee rijdt is 1600 kg, dus totaal is dat 4
    7 points
  25. Nou, laatste stukje rondrit op papier gezet, lekker met olijfje weg, Dan is het toch wel weer fijn dat we groene platen hebben...kost een vermogen maar heeft ook zijn voordelen. Een glimp van de rondrit....
    7 points
  26. Ik ben lid van de JDCH en vind dat ik reuze meeval
    7 points
  27. Per direct maakt Hansvh deel uit van het JF-Team. Hans is forumlid van het eerste uur en de enige die al die tijd doorlopend actief is geweest op ons forum. Naast veel technische kennis, beschikt Hans ook over zoveel documentatie van Jaguar dat Tata er jaloers op is. Hans zal zich in beginsel vooral bezig houden met de techniek in brede zin en meehelpen dit forum compleet en overzichtelijk te houden. Wij zijn erg blij dat Hans ons komt versterken en heten hem van harte welkom in het JF team
    7 points
  28. Nu in de haven van Toronto, straks op een bootje naar Rotterdam, uiteindelijk in Tilburg. Hoop voor het einde van het jaar. Dit is eigenlijk de auto die ik zocht in 2007 maar toen niet kon vinden voor redelijk geld. Serie 1, korte wielbasis, 4.2, Amerikaanse uitvoering. Waarom Amerikaans? Veel extra's: chromen wielen, getint glas, air conditioning, elektrische ramen plus daarbij vergeleken met Europese exemplaren veel minder roest. Het is zeker geen perfecte auto. De mindere zaken zijn een tikje roest her en der, netjes overgespoten jaren geleden maar niet 100%, een stoel heef
    6 points
  29. ik heb een tijdje rustig aan gedaan maar er is weer volop aan de Jaguar geklust. Zo goed als de hele bodem tot aan de voorportieren staat nu in de grondlak van de scheepsverf of al zwart in de lak. Het laswerk aan de hoeken achter is voltooid. Na het zwart lakken wordt dit met strijkkit en bodyschutz verborgen zodat het originele ruwer patroon van de bodem weer terugkomt en het laswerk niet meer zichtbaar is. Morgen gaat de slijptol in de hoeken voor onder de voorportieren. Hier zit nog wat roest en dit wil ik meteen weghebben om het verzegelen van de bodem compleet te kunnen maken.
    6 points
  30. Na paar maanden kom ik er aan toe om het project “Jag na 21 jaar stilstand weer rijdend te krijgen” af te ronden. Ik wilde het goed aanpakken, maar heb je geen plaats, geen tijd, en niet de kennis om het zelf te doen, dan rest er niets anders dan eerst te sparen, en dan een goede specialist te vinden. Beide is gelukt, maar het kost echt veel geld. Ik heb er vaak met mijn neus bovenop gestaan, Rolf het hemd van z’n lijf gevraagd, en daarmee een hoop geleerd over mijn auto! Wat kwam er dit vroege voorjaar uit de stalling gerold: een auto die vanaf 1999 stil had gestaan. Wel in e
    6 points
  31. Zoals beloofd, nog een paar kiekjes bij het meer ...
    6 points
  32. Joke en Raymond nogmaals hardstikke bedankt voor het organiseren van de fantastische dag! 20200913_151530.mp4
    6 points
  33. Zijn tot overeenstemming gekomen. ga verzekering regelen en als dat voor elkaar is ga ik de XM wegbrengen en de Daimler ophalen.
    6 points
  34. Met de hittegolf stel ik sleutelen nog maar even uit: onder het zo-goed-als-platte dak van de stalling is het windstil en dus niet heel aangenaam... Tóch heb ik weer een excuus voor een update: vandaag is na een paar maanden geduld een pakketje aangekomen waar ik al lang op zat te wachten. AJ6 Engineering is een eenmanszaakje, en de eigenaar kan sinds covid het werk nauwelijks meer aan. Het heeft een paar maanden geduurd voordat ik eindelijk eerste in de wachtrij was. De ECU is nu op maat 'geschreven' voor mijn setup met handbak, vrijer ademende uitl
    6 points
  35. Zo,...... transmissie er onder weg en helaas kregen we gelijk, de aangekomen set was een beetje te klein.. Na een krappe week een andere set wat wel paste.. (grote blij) Nu over de boulevard in Vlissingen en warempel! De mensen kijken nog steeds naar de auto, ik dacht eerst dat het door de herrie van het druklager kwam! Noop, haha echt lekker zo zonderherrie, en beter schakelen, we hebben er automaatolie in gedaan ipv de originele olie, schakelt beter en rustiger. Beide oliën konden er in maar naar het gezegd werd was de automaatolie
    6 points
  36. Afgelopen donderdag belde DBV dat ik vrijdag de oude dame kon ophalen. Hoewel ik van nature geen ochtendmens ben, zat ik op mijn vrije vrijdag om 8 uur in de trein naar Helmond! Remschijven voor waren vervangen, brandstofmeter was gerepareerd, nieuwe koelvloeistof er in. De airco was getest en gevuld met R134A . Tot ieders verbazing bleek de aircopomp nog te werken! hoe is het mogelijk na meer dan 20 jaar stilstand.. Laatste proefrit gemaakt met DBV, nog een kop koffie en de eindafrekening (de koffie was gratis ), en toen op weg naar Rotterdam, met tussenstop bij mij
    6 points
  37. Ik heb ook het volste vertrouwen in de Politie, ze doen hun werk en hun best. Ik ook.... Systeem is besteld en de nieuwe apparaten worden pas gestationeerd als het nieuwe systeem in werking is. Ik had graag gemeld dat we inversteerden in een nieuw systeem mbt het repareren van auto's maar nu meld ik dat het geld naar de beveiliging gaat, ook nieuw en ook erg vooruitstrevend. Ik heb een demo meegemaakt in de garage en ik ken daar best wel de weg... Na de mist echt niet meer. Het duurt 20 minuten voordat "de mist opgetrokke
    6 points
  38. Ik heb vrij lang gewacht om van deze grote reparatie een verslag te maken op het Forum. Vraag mij niet waarom maar misschien lag het toch aan het tijdsbestek. Wat was er aan de hand. Nou de Daimler Super V8 had een doorgeblazen koppakking. Toen ik de melding “Beperkte trekkracht” kreeg en uit één van de uitlaten stoom kwam heb ik de Daimler bij thuiskomst direct in de garage geparkeerd. De reparatie zou mijn zoon gaan doen nadat hij had aangegeven dat hij dit per se zelf wilde gaan doen. Na het verwijderen van alle bougies zag hij direct bij één cilinder koelvloeistof. Bij de compressietest bl
    6 points
  39. Nu de samenwerkingsovereenkomst is getekend ‘het echte werk’ De eerste bijeenkomst van het kernteam begeleidt: Meerwaarde & belangen en doelen bespreken. Eerste contouren van een stappenplan. Concrete en praktische zaken. In een goede sfeer en lekker constructief met meerwaarde voor leden, JDCH, JF en dat ook nog tegelijk Meerwaarde in Samenwerking!
    6 points
  40. Weer eens aan de hobby geslagen. Zoals bij velen was ook mijn stuur (Stype) beschadigd en lak verdwenen na alle jaren werk. Stuur eerst ontvet, vervolgens geschuurd grof fijn fijnst. Ontvet wederom en 5 lagen geverfd vervolgens afgelakt met speciale UV lak welke het stuur netjes houd zonder te verkleuren. Zie foto's Als ik weer wat fitter ben gaat ook de bekleding gerepareerd worden. Scheurtjes vul ik op met speciale leder Fuller, opschuren en aantal maal lakken. Resultaat laat ik nog zien. Mbt stuur zie foto's Mocht iemand het niet zelf kunnen of durven wil ik dit best doen.
    6 points
  41. Vandaag naar Raymond en Joke geweest in Heinkenszand (489 kilometer heen en terug) Dit om de problemen met de ruitenwissers op te laten lossen, wat een geweldige dag heb ik gehad. Na een uitgebreide rondleiding door garage en de nodige uitleg bij de diverse gereedschappen en onderdelen stapte Raymond in mijn auto en de rijtest was een feit. Uit de rijtest bleek dat de auto niet spontaan reageerde op het gaspedaal en de automaat een beetje sober schakelde. Een opgesteld werkplaatsrapport met verwachtte toekomstige reparaties is in kaart gebracht, daarna is de
    6 points
  42. Wij vonden het ook zeker een geslaagde dag! Bedankt Raymond en Joke voor de mooie rit en iedereen voor de gezelligheid!
    6 points
  43. Beste forum leden. Hierbij mijn project koppakking vervangen van een s type 2.5 v6 van 2004. Ik heb deze jag met een lekke koppakking gekocht. Het was een klein lek. Geen water bij de olie of andersom, gebruikte geen water. Alleen teveel druk op het koelsysteem. Uiteindelijk besloten om toch de boel maar zelf te vervangen. Het scheelt ik ben zelf automonteur dus dat is nog wel te doen. Moet wel toegeven dit is mijn eerste jaguar v6 die ik uit elkaar haal. Leuke uitdaging maar zeer vervelend zonder hefbrug. Wat heb ik allemaal vervan
    6 points
  44. hoi Ik heb de ZFbak van de aj16 4liter weer gebruikt,de getrag 265 moet nog eff wachten Het benzine gebeuren doet een megasquirt 1,hij loop er prachtig op Het lpg word geregeld door dampgas injectoren 3.5mm [valtek] die worden aangestuurd door een KMEdiego. De gas installatie presteert prima op vermogen, alleen stationeer ben ik nog niet tevreden,,de valtek valves maken teveel geluid [klakker geluid] De onsteking regeld ook de megasquirt ,voorlopig nog met een VAG bobine en verdeler,de origineel COPs van jaguar kunnen niet wennen aan megasquirt en veroorzaken storingen
    6 points
  45. Een druilerige donderdagochtend in oktober op een troosteloos industrieterrein in de buurt van Birmingham. Dat klinkt niet als de start van een mooie dag. Op het parkeerterrein waar ik een plekje probeer te vinden staan echter opvallend veel Jaguars geparkeerd. En Land Rovers. En als ik het gebouw binnenloop, type doorsnee industriehal, wordt het nog mooier. Direct bij binnenkomst sta ik direct oog in oog met een Jaguar XJ220. Dat gebeurt me niet elke dag. Als ik om me heen kijk zie ik diverse andere juweeltjes van ons geliefde merk, waaronder een unieke XK140 met een koetswerk van Michelotti
    6 points
  46. Helaas de rit niet kunnen meemaken maar hoorde er veel positiefs over. Het was ook in een pracht omgeving. Gisteren liep ik te kleumen tijdens een bezoek aan 's Hertogenbosch en vandaag hoogzomer. TOP. Dank aan de organisatie. Mooi getimed Leuk om veel complimenten te krijgen voor mijn niet helemaal originele 'Charcoal black' kleur met een bruine gloed maar ook een dikke compliment uitgedeeld voor de rode XKR. Wat staat die kleur dit model goed.
    6 points
  47. Nog even langs deze weg mijn waardering voor een ieder die vaak VELE km moeten rijden om helemaal naar ons te komen voor dit soort dagen!!! ECHT heel gaaf! En.....speciale dank naar Mark en Simone die dit mogelijk hebben gemaakt om voor ons allen het forum openbaar te stellen voor een ieder op de hoogte te stellen van dit soort samenkomsten. Heel veel lof voor jullie inzet om het allemaal maar bij te houden en levend te houden zodat een ieder met de zelfde interesse op een dag als deze samen kunnen komen. Dank je wel!
    6 points
  48. Beste enthousiastelingen, Samen met @Dies @Khrushchev @Mika Kindt, Steven (de zoon van @Noud) en nog twee niet-forummers heb ik het idee opgevat om jonge Jaguar-rijders (laten we zeggen onder de 27 ongeveer) bij elkaar te brengen. Vanuit mijn omgeving krijg ik vaak de vraag wat ik toch moet met zo'n ouwelullenbak, maar er zijn met mij veel andere jongeren die enorm gepassioneerd zijn over dit prachtige merk. Het plan is om in het voorjaar ergens in het midden van het land bij elkaar te komen, een beetje te ouwehoeren over ons oud ijzer en wellicht nog een ritje te maken
    6 points
  49. Even nog een sfeerbeeld van onze Zeeland Tour op 09 Juli : https://myalbum.com/album/kJ1AP5unnkhX Was dit een beetje uit het oog verloren ... Tijdens het oldtimerseizoen rijden we van hot naar her voor allerlei manifestaties in binnen- en buitenland. Greetz, Luc Mouton lumo1@telenet.be
    6 points
  50. Ja de HAN. Mis Han zijn bijdragen ook, en die van haddock, Harro, en nog een paar.
    6 points
×
×
  • Create New...