Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 10/27/2022 in all areas

  1. Beste mede-jaguaristen, Hier een foto-impressie van de zeer geslaagde TD. Groeten Rene Korsman
    11 points
  2. Ik ben inmiddels ook weer wakker.... na het eten ging het licht een beetje uit voor mij... Wat een heerlijke dag! Wat een mooie opkomst! en wat een geweldige gezelligheid onder elkaar. Heel fijn om elke weer zoveel liefhebbers bij elkaar te mogen treffen, en wat een mooi weer.... Buiten was er een treffen van mensen met elkaar en bij de auto's, binnen gezelligheid en drukte.. Wij waren blij eindelijk weer eens na Covid wat te kunnen doen in de vorm van een TD. Iedereen bedankt om zo ver te willen rijden om met elkaar te zijn, echt waar... altijd weer een genot om te zien en te ervaren voor ons. Wij openen graag onze deuren voor iedereen die er bij wil zijn, maar uiteindelijk word de Meeting bepaald door de bezoekers... en die waren er weer ouderwets genoeg!!! Eerlijk gezegd was ik wel een beetje bang om het eerste woord te doen, maar eenmaal met elkaar weer samen op de vloer ging dat weer beter.. (oneindig lang geloof ik daarna haha) Wauw!, iedereen heeelll erg bedankt om er bij te zijn en iedereen erg bedankt voor het afscheidscadeau voor Jeff, Zo mooi de waardering te zien voor het geleverde werk van Jeff, echt een heel mooi gebaar wat ook enorm gewaardeerd word. Jeff gaat een nieuwe draai geven aan zijn leven en wij als bedrijf gaan verder met Joris als regelneef, en ik ga weer op de vloer (waar mijn hart ligt) en alles zal verder in normale vorm doorgaan. Echt genieten na wakker worden met een voldaan gevoel over wat er gisteren plaats vond. Iedereen van de organisatie heel erg bedankt voor het regelen en het mogelijk maken van deze dag, elke keer weer! - Leon bedankt voor de eeuwige en altijd geweldig lekkere vlaaien. - Keesh bedankt voor de ondersteuning op het Forum. - Meneer deukentikker bedankt voor het uitdeuken zonder spuiten - Wim de eeuwige geduldige koplamppoetser (ook als ik hem vergas met het starten van een auto in zijn gezicht, waarvoor excuses) - Hans, oh geduldige perfectionist van de poetsglorie. jij geeft altijd weer die onberispelijke glans aan de auto's en het leven.. - Max en Henk, altijd weer aanwezig voor de steun en toeverlaat, noodzakelijke hulp en kennisdeling van zaken. - Meneer afstandsbediening, die weer NET even een beetje meer info geeft en uitleg en verduidelijking van zaken over elektronica. - Petra, die inmiddels al weer 2 jaar als monteurin/monteuresse (wat is eigenlijk de goede benaming haha) bij ons werkt en steeds en steeds beter word en altijd lekker passievol haar werk uitvoert. - Joris, onze nieuwe regelneef, die ook maar gewoon "effe" in het diepe gegooid word en het maar even doet allemaal... (na 1 week in dienst) - Jeff, onze veteraan die toch nog even op zijn vrije dag, terwijl hij niet meer bij ons werkt, wel gewoon meehelpt.. wat heeelll fijn is en enorm gewaardeerd word. - Georgenna voor de koekjes. - Tante Joke voor het regelen van de achterban en alles wat er te regelen valt voor en achteraf eten/drinken en nog heeelll veel meer. Ik was gewoon blij dat ik er ook was.... heerlijk. Iedereen bedankt en op naar de rondrit 2023!
    9 points
  3. Mijn nieuwe aanwinst! Deze week staat in het teken van importeren, keuren, inschrijven en verzekeren. Inmiddels ook al een afspraak gemaakt bij GG Autoservice voor nader onderzoek en een plan de campagne om de puntjes op de i te zetten.
    7 points
  4. Gisteren einde middag bericht van Dave dat Daimy weer netjes blijft lopen! Het was gelukkig een kleinigheid, te weten een vacuumslang. Is nu afgesteld door Dave en morgenochtend dan gaan we Daimy ophalen en dan kan ze (EINDELIJK!) afgemonteerd worden verder en klaargestoomd worden voor de APK.
    5 points
  5. Eindelijk terug van de spuiterij
    5 points
  6. Absoluut, de Convertor is onderhevig aan slijtage, maar deze word aangestuurd door de Megatronic, ook deze is onderhevig aan slijtage. Maar ook de transmissie zelf, die gaan ook gewoon eens defect. Alles hangt met elkaar samen en met een juiste diagnose is het goed uit te sluiten. Het is zeker niet gezegd dat door het wisselen van de convertor alleen het probleem meteen helemaal weg is, er zijn meerdere factoren aanwezig. Ik ga er volgende week een diagnose doen op een ZF 6HP en zal de volgorde beschrijven van de diagnose en de oplossing.
    4 points
  7. De stoelen zijn versleten. Het leer is lelijk en de vulling, welke vulling. Opknappen kost een vermogen. Wat doe je dan als je een set uit een XJS tegen komt voor niet te veel geld, De runners zetten er niet bij dus kocht ik een universeel set bij een raceautoonderdelenboer. De breedte van de stoelen is gelijk aan die van de XJC. Alleen de bevestiging van de runners moest iets worden aangepast omdat deze te kort zijn. Een strip staal van 35cm was voldoende om de bevestiginggaten in de XJS stoel te overbruggen. Ik ben tevreden met het resultaat. De originele stoelen blijven bij de auto voor het geval deze ooit van eigenaar gaat wisselen.
    4 points
  8. We hebben de testen gedaan op 2 X types die last hadden van detonatie, na een mengverhouding van meer dan 1 op 33 was er duidelijk merkbaar dat de motor ging detoneren, hetgeen inhoud dat de knocksensoren en het management het niet meer aankunnen om de motor af te stellen binnen het klopbereik. De test was toen bedoelt om het lampje va het motormanagement uit te krijgen, er was sprake vn een melding "Catalyst below effenciency" en niet terug te relateren naar defecte lambda sondes of een andere storing. Na toevoegen ASPEN in 2 tanken bleef het lampje uit gedurende een half jaar zonde verder ASPEN toe te voegen, na een half jaar ging het weer aan zonder aantoonbare reden. Bij de test met de 308 was er een geval waar de auto bij detoneerde bij ferm optrekken, dit was na 1 tank over na toevoegen ASPEN, maar dat was meer omdat de ASPEN de Injectoren had gereinigd. Bij de test met Joke haar 358 was er niet echt een verschil in rijden, het lampje was wel vrij snel uit. Ook weer een niet definieerbare storing in de Cats. Bij bijv. mijn XJS, na tanken van Euro 95 begint de auto vrijwel meteen te detoneren, dus eigenlijk andersom zou het resultaat moeten zijn met een betere brandstof, later of geen detonatie. Na toevoegen ASPEN was het detonatiegedrag weg. Het ging hier om kleine hoeveelheden. Ik heb vorige week een 3.6 XJS aangekocht die nog helemaal in orde gemaakt moet worden. maar deze motoren geven en juist beeld van de toegevoegde brandstof omdat deze in het geheel geen controle en geen aanpassing van de motorloop kunnen geven omdat er domweg geen systeem aanwezig is wat dat kan regelen. Dan merk je meteen het verschil na toevoegen ASPEN wat er werkelijk gebeurd. Ik ga proberen binnenkort de auto rijdbaar te maken en testen wat er gebeurd met toevoeging van ASPEN. Het staat nog allemaal een beetje in de kinderschoenen, maar ik denk dat het zeker bijdraagt aan oudere auto's en auto's die een winterslaap hebben. Ik heb nu al 3 maal een brandstofpomp defect gehad met ene (stilstaande) verkoopauto en 2 klanten die er ook 1 defect hadden. Alle pompen na demontage waren beschadigd door oxidatie. Natuurlijk zijn ze al 2 ton oud, maar het gaat wel degelijk om water bij de brandstof ma stilstand. Forte heeft zelfs een waterverbinder bedacht voor de winterslaap van motorfietsen. De week ga ik er een foto van maken hoe 2 van die pompen er uit zien na demontage.
    4 points
  9. Zeker goedgekeurd, moest bpm nog voldoen maar dat is nul maar dat is nu eenmaal de procedure dan geeft de belastingdienst een seintje dat de RDW het kenteken kan opsturen
    4 points
  10. Vandaag RDW geweest voor Nederlands kenteken
    4 points
  11. Ook wij zijn weer terug in Noord-Holland,Ik wil Het Team G&G bedanken voor weer een hele gezellige en leerzame dag. En natuurlijk Leon voor de vlaaien dat is eigenlijk de echte reden dat ik 500 Km op een dag rij . Jeffry wil ik heel erg bedanken dat hij zijn laatste klus aan mijn Jaguar heeft gedaan. Ik wens hem hierbij veel plezier in de windenergie branche voor al ons Nederlanders . Tevens heb ik stiekem vandaag al achter de rug van Raymond aan Petra gevraagd of zij het vertroetelen van mijn X308 van Jeff kan overnemen. Hierbij ga ik de foto's van de motorflush plaatsen . Oude olie uit de motor. Aansluiten op het flush apparaat deze flus wordt in 2 stappen uit gevoerd. 1ste Flush tijd ongeveer 40 minuten Met Kroon flushing oil pro En zo kwam het eerste filter uit een X308 van 1999 met 280.000 km op de teller 2de Spoeling weer ongeveer 40 minuten Met Kroon neutrailizer oil pro Hier het eerste en het tweede filter na de 2de spoeling Hier laat jeff de peilstok zien nadat de motor weer volledig gevuld is met normale Kroon motorolie. En kijk hoe schoon het is. Half december ga ik teug naar G&G voor onderhoud ik zal vragen of ze de peilstok nogmaals kunnen laten zien. Tevens wil ik de man die mijn achterdeur weer heeft uitgedeukt hartelijk bedanken. Ik heb de afspraak met hem gemaakt om de voordeur te laten doen in december als ik voor onderhoud weer in Heinkenszand ben.
    4 points
  12. Hi, Ik heb het erg naar m'n zin gehad, het was allemaal weer prima geregeld. Team G&G: bedankt! Greetz, Peter
    4 points
  13. Joke en Raymond, Petra, Jeffry en de andere mensen die zich ingezet hebben, bedankt namens het forum voor deze mooie en leerzame maar vooral gezellige dag. Ook de aanweziggen bedankt, dat maakt het zo gezellig. Het is mooi om zo'n dag te hebben en te beleven. Het prachtige weer zorgde ervoor dat er buiten hele groepsgesprekken plaats vonden. Binnen kon er aandachtig geluistert worden naar de technische uitleg van de kenners. Er is altijd interessant om nieuwe dingen te zien en te horen. Vooral het koplamp polijsten viel mij op met schitterend resultaat, als nieuw.
    4 points
  14. Inderdaad, heerlijke dag, heerlijk weer, heerlijke rit en heerlijke mensen was voor mij de eerste keer TD, maar volgend jaar graag weer En dank aan Ray, Joke en de hele crew om ons zo heerlijk te ontvangen, zowel qua gastvrijheid, catering en kennis en ervaring & overdracht. sta iedere keer weer versteld als Ray begint te vertellen over de techniek hoop geleerd
    4 points
  15. Ik ben zojuist weer thuisgekomen na de Technische Dag in Heinkenszand. Het was zoals altijd weer supergezellig en leerzaam. Je hoort toch steeds weer nieuwe dingen ofschoon je zo’n dag al telkenmale hebt meegemaakt. Ook veel mensen op het Forum weer gezien en gesproken. Heerlijk allemaal. Ik wil Raymond, Joke en team hartelijk bedanken voor de organisatie, hun gastvrijheid en uiteraard niet te vergeten de catering. MvG Aad
    4 points
  16. Maandag begint Joris... Tot nu toe gaat het allemaal goed hoor, ik ben blij dat ik weer op de vloer sta... heerlijk.
    4 points
  17. Zo, kleine update. Aircopomp overleden , ploffen werd steeds erger dus wat dan ... Nieuwe 123 ontsteking erin en een nieuwe aircopomp. Jammer dat de zomer voorbij is, maar de afgelopen weken toch nog een beetje kilometers gemaakt Alleen nog een plofje als die koud is, de airco en de motor draait ook weer als speer. Hoop dat de techniek me nu een tijdje met rust laat en ik me kan gaan richten op het opknappen
    4 points
  18. Ik ga mijn hart vasthouden wat ze gaan kosten binnenkort maar dit is toch wel een dingetje wat ik graag bijdraag aan het forum / G&G / de mensen die komen.
    4 points
  19. Heel graag gedaan, was gezellig!
    4 points
  20. Als voorproefje eens een kijkje in de keuken bij ons.... Een paar maanden terug verkochten we een auto met iets meer dan een ton op de teller aan km's. Na een week belde de eigenaar dat de auto niet meer schakelde.. Onder deze auto is een 5HP24 gemonteerd en die gaan wel eens defect op de A-koppeling, maar ook de rest moet tijdens de reparatie goed nagezien worden, en let er op ORIGINELE delen te gebruiken! Goed, automaat er onderuit en open, A-drum vervangen, brein gerepareerd, automaat weer terug en olie en filters nieuw. Rijden... doet het. Auto afgeleverd en man belt dat na 80 km een schurend geluid waarneembaar is. Ok, terug en kijken... bij mij geen probleem, 50 km rijden, toen af en toe het geluid, klinkt als een convertor die in en uitschakelt. Raar.... bij deze automaat gaat de convertor om en nabij de 3 ton defect en niet bij deze km stand. Maar goed, automaat er weer onderuit, convertor nieuw, alles weer terug en olie er in, rijden... Probleem hetzelfde.... (!@#$%^&) Dan is de automaat uitgesloten.... Dan kijken naar wat de signalen zijn die de automaat ontvangt en interpreteert en verwerkt in uitvoering. LMM, Gaskleppotentiometer, sportstand, rijsnelheid en kickdown. Allemaal goed en geen afwijking.... Jammer... automaat er af en een andere gereviseerde monteren, alles weer terug en afvullen, rijden... Probleem hetzelfde..... (!@#$%^&) Gelukkig had de klant gen haast, Even ruggespraak met de knappe koppen van ZF en collega's... Ook niet echt een idee. Hmmmm..... Andere TCM er op ( ik heb 20 op voorraad) 2 van de 20 kunnen communiceren met de ECM, de andere 18 niet... met de 2 die het doen en de OEM van e auto is het met die andere 2 erger en met de OEM het minst maar niet weg. Ok, ander brein er in, een geheel nieuwe.... 0 km! Probleem hetzelfde... Val dood. (!@#$%^) Grrrr..... 4300 euro schade en geen oplossing. Wat nu? Ikke denken.... Wacht eens... er is ooit een recall geweest op de stallspeed van de convertor in Amerika.. DAT ZOU HET WEL EENS KUNNEN ZIJN! TCM uit Amerika er in, met een andere snelheid van inschakelen van de convertor en probleem opgelost! In het Nederlands... De convertor heeft ene vaste slip om het schakelen soepel te laten verlopen, na een voorwaarde van de TCM (transmission Control Modul) bijv. bij 80 km/u in de hoogste versnelling.. gaat de zgn. convertorclutch in werking, deze zet de convertor vast en de slip is weg. Dit word niet gecontroleerd door de TCM of dit daadwerkelijk heeft plaatsgevonden. Maar het toerenbereik ligt rond de 1200 bij inschakelen, in de sportstand is dit 1500 toeren. Sommige landen wilde een lager toerental en deze werd ingeleerd in de TCM. In Europa gaf dit problemen... Dus een andere TCM geeft de oplossing, inleren kan niemand naar mijn weten in Europa. Leuk beroep he?
    3 points
  21. Volgende week gaan we er aan beginnen, de diagnose zal ik hier plaatsen na het onderzoek.
    3 points
  22. Bedankt. Hoewel ik een 420G prachtig vind, is het om praktische redenen toch het kleinere model geworden. Deze past namelijk dwars achterin de garage en de grote niet Er bestaat vaak verwarring tussen beide modellen bij mensen die niet zo thuis zijn in de Jaguar geschiedenis. Als ze de modellen al wat kennen houdt het meestal op bij een MKII en soms nog de S-type. De Jaguar 420 is ook maar 2 jaar geproduceerd dus dat is ook niet zo verwonderlijk. Guus
    3 points
  23. Verbruik na 112 km.
    3 points
  24. 600 of 6000 rpm, bij stilstand is het verbruik oneindig groot! dezuunige
    3 points
  25. Als ‘t maar ‘n goeie Islay is stuur ik het adres waar het heen kan. thepeteyone shouldbepeatyoffcourse
    3 points
  26. Hoi Aad, gefeliciteerd met de mooie nieuwe auto. Staat’ie al op kenteken? Ja, dat JagDroid draadje is inderdaad wel een tijdje en enig gepuzzel geleden. Alles werkt inmiddels naar tevredenheid. Ik gebruik de 'gewone' navigatie nooit meer. Heb nu volledige iPhone functionaliteit en kan zelfs in splitscreen bijv. Waze en Spotify naast elkaar draaien waarbij ik ondertussen op de achtergrond Flitsmeister heb aanstaan voor de filtermeldingen.........werkt perfect. Geluidssterkte en volgende nummer kun je bedienen via het stuur. Jammer dat je niet bij de TD was want dan had ik je allles kunnen laten zien. Ff een update: als je de JagDroid bestelt, gewoon de complete set bestellen cq. installeren door Ben@Jagdroid.org. Bij mij werkt het inmiddels prima en ik kan ook bellen via CarPlay. Laat me uitleggen wat er is gebeurd/hoe het wel goed werkt. Want er zijn een paar dingen die bij mij 'langs elkaar heen werkten' 1) de eigenaar had alleen de JagDroid modificatie laten installeren, maar had zelf een CarLinkit dongle gekocht via een andere Chinese aanbieder (niet via JagDroid) 2) bij mij was er (in het begin) geen microfoon verbonden met de dongle. De vorige eigenaar gebruikte twee systemen door elkaar. Hij belde via Jaguar Bluetooth module en gebruikte de dongle alleen om de apps via (bluetooth) CarPlay te gebruiken...dat werkt niet lekker naast elkaar. 3) daardoor gingen de Jaguar Bluetooth en de Jagdroid bluetooth verbinding met elkaar 'concurreren' wie er mocht linken met mijn telefoon, met als resultante dat het allebei rammelt en je niet weet wat-waar-misgaat 4) als je de telefoon gebruikt als wireless wifi station voor CarPlay, dan stopten alle apps met werken zodra de dongle het wifi station eruit gooide (wireless is nl. niet helemaal super-stabiel merkte ik) 5) Ik heb toen eerst zelf (verschillende) microfoons geprobeerd om direct te koppelen aan de dongle maar die werkten niet met de JagDroid Dongle Hoe werkt het bij mij nu wel goed?: 1) ik gebruik geen wireless bluetooth (meer), maar koppel de telefoon via de laadkabel direct aan de CarPlay dongle (die ik alsnog bij Ben@Jagdroid.org heb besteld). 2) Op die manier bel ik gewoon 'hardwired' via mijn telefoon en wordt'ie tegelijk meteen opgeladen. Dat is niet met de wireless, want dan moet je de telefoon alsnog 'los' aan een oplader koppelen. 3) ik heb alsnog via Ben@Jagdroid.org de goede microfoon gekocht die Ben heeft uitgetest en die wel werkt met de (originele) JagDroid Dongle. 4) die microfoon heb ik via de onderkant dashboard en middenconsole naar de A-stijl aan de bestuurderskant geleid. 5) De geluidskwaliteit van het binnenkomende gesprek is perfect. De enige 'maar' is, dat sommige mensen zeggen dat ze mij 'ver weg' horen en het geluid harder moeten zetten. Maar bij andere gesprekken is het weer geen probleem. Ik heb dat aan Ben gevraagd, maar daar is geen remedie voor. Je kunt het uitgaande volume of microfoon sensitiviteit niet veranderen. 6) waar je wel even aan moet denken is dat je JagDroid helemaal volledig laat opstarten voordat je de telefoon eraan koppelt. Ik doe dat als ik de straat uitrijd na een paar minuten. Als je dat te snel of meteen doet als je instapt blijft'e soms 'hangen' en moet je een restart doen...op zich niet erg, maar onhandig. Ik heb na verloop van tijd uitgevogeld dat het dus handiger is om net wat langer te wachten voordat je koppelt. Het advies is dus: vergeet bluetooth & wireless en koppel de telefoon gewoon hardwired aan de dongle. Power cable komt bij mij 'boven' naast het klepje van de asbak en daar past een iPhone 12 Mini precies in. PS: er is ook een JagDroid Users Group op Facebook met 1700 leden. Heel veel draadjes
    3 points
  27. Erg genoten van de technische dag! Allemaal heel hartelijk bedankt! Jeroen
    3 points
  28. Net als iedereen, heel erg genoten van de Technische Dag en de gedeelde informatie. De (kuch) koplampen van de dame zijn vakkundig onder handen genomen en weer als nieuw. Dit heeft niet gelegen aan de koude start van de Jááág van Joke waarbij de koplamppoetser (Wim) zoals Raymond hierboven al aangaf, op een flinke dosis uitlaatgassen werd getrakteerd De afsluiter, over de brandstof, met veel interesse gevolgd. Heel prettig om Jeffrey nog een laatste maal te kunnen en mogen zien om hem succes te wensen in zijn nieuwe job. Al met al een heel geslaagde dag en mijn dank gaat uit naar iedereen die hierbij betrokken is geweest (organiseren,etc) Mvg Feike
    3 points
  29. Ik kon de foto's van de leukste werknemers niet vinden, zaten ze in het App-verzend-mapje.... Als nog!
    3 points
  30. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de positieve feedback van hierboven. Goed geregeld, interessante topics, lekker eten, mooi weer en goede gesprekken! Tot de volgende keer!
    3 points
  31. Het was voor mij een zeer geslaagde dag in het "Jaguarforum Clubhuis". Met name het motorspoelen en de uitleg over de versnellingsbak vond ik zeer interessant. Heel fijn om ook weer met wat mede liefhebbers kennis te maken. Dank ook aan de organisatie! Tot de volgende meeting.
    3 points
  32. Ik heb vanochtend de drie relays onder de motorkap gewisseld met drie blauwe relays uit de XJ40 Gold. Vervolgens vandaag 3 ritten gemaakt van in totaal 121 km op zowel snelweg, binnendoor weggetjes, veel rijden / stoppen etc, en geen vuiltje meer aan de lucht. Geen 1 keer ingehouden of afgeslagen. Om een definitief oordeel te vellen wil ik nog wat meer kilometers maken maar het ziet er goed uit.
    3 points
  33. Mooi filmpje van Jaguar met voornamelijk serie 3 xj's
    3 points
  34. update afscheid Jeffry: as. zaterdag zetten we deze 'spaarpot' achter de balie bij Joke. (On)opvallend genoeg om niet over het hoofd gezien te worden Willen jullie daar aub je bijdrage in stoppen? @Snhel5 en ik zullen uitleggen wat het verhaal is achter de plaatjes aan de buitenkant.
    3 points
  35. Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie input, want het heeft me geholpen om een beslissing te nemen. Het werd me duidelijk dat ik mijn vizier op een wat jongere generatie moest richten. Afgelopen weekend is de kogel door de kerk gegaan en heb ik een X350 uit 2005 aangeschaft.
    3 points
  36. Soooo…. ziet er akelig uit dat kun je inderdaad beter voor zijn…dat ziet er niet zo 'meeloperig' meer uit ...
    3 points
  37. Daarom ga ik ook twee dagen Vrijdag onderhoud aan mijn Jag geplanned…
    3 points
  38. Kan misschien langzamerhand ook beter een "potje" voor gemaakt worden. (Die extreem lekkere vlaaien, keer op keer)
    3 points
  39. Denk dat ik een busje ga regelen voor de vlaaien ....
    3 points
  40. Hi, bij deze meld ik me aan. En €10 lijkt me prima. Greetz, Peter
    3 points
  41. Vandaag heb ik een dikke 500km heen en terug gereden om de auto bij Raymond in Heinkenszand na te laten kijken en de rit was dubbel en dwars waard. De auto is opnieuw voorzien van nieuwe software vanaf de fabriek en er zijn geen storing codes meer aanwezig. Wij hebben het overal over gehad en ik weet nu wat er fout was gegaan en daarvan heb geleerd. Wat een service geven ze bij Raymond, dit heb ik nog nooit mee gemaakt zo goed dat het was! Ik wil iedereen nog bedanken voor het meedenken en de antwoorden hier, het probleem is opgelost. Gr, Herbert
    3 points
  42. Best netjes voor een 28 jaar oude 4 liter 6 in lijn.
    2 points
  43. Dan zullen ze de rentetoeslag nog aan het berekenen zijn denk ik.
    2 points
  44. Mijn maat Dennis en ik hebben enorm genoten. Mooi weer, leuke demo's en een hele goede en gezellige sfeer. Mijn complimenten aan de organisatie en ik kijk nu al uit naar de tourrit 2023 :).
    2 points
×
×
  • Create New...