Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/05/20 in all areas

  1. als het goed is draai je hem aan, waarna alles strak in de passing zit en er niets meer lekt, maar met het eropzetten van de ringetjes kan het zijn dat deze nog idd wat bewegen, zorg wel dat je zittingen en dergelijke waar de aansluiting inkomt goed schoon is, want anders heb je binnen korte tijd weer lekkage. Tip, een assortimentsdoosje airco ringen is vaak goedkoper dan een paar specifieke losse ringen.
    1 point
  2. Hallo, Ik heb weer kunnen rijden, al 22 km Vanavond weer even op de brug voor inspectie, de vriespluggen zitten in ieder geval gelukkig dicht. Hopelijk blijft dat zo . De prut heeft zijn werk kennelijk goed gedaan! Ik heb natuurlijk de km stand genoteerd en de dagteller op 0 gezet. Ik heb nu eindelijk ontdekt wat de truc is om de motorkap uit te lijnen.. Niet helemaal vastdraaien en dicht doen. Dan langs onderen of via het gat van de grille de bouten vast draaien.
    1 point
  3. Paar uurtjes besteed aan de intercooler radiator dinges en inbouwen van de grotere koelpomp voor dat systeem. De motorkap moest er toch af om fatsoenlijk te meten v.w.b databus storing (de "radar unit" van de ACC zit daar) Na het verwijderen van de oliekoeler en de intercooler radiator was te zien hoe verstopt de lamellen zaten! Mooie gelegenheid om alles door de te blazen en te spoelen. (Airco condensor en motor radiator ook) Op de foto: wat er tevoorschijn kwam toen intercooler dinges eruit was (op de condensor) Verder, aandacht (spuitlak) maakt alles
    1 point
×
×
  • Create New...