Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/23/20 in all areas

  1. 1 point
    Lager waterpomp denk ik.
  2. 1 point
    Waarschijnlijk microswitch in de J-gate...
  3. 1 point
    De beproefde methode is: Zuiger van de betreffende cylinder in de bovenste stand, net voor de arbeidsslag (beiden kleppen dicht) Bougie vervangen door een "luchtdoorlaat bougie met terugslag ventiel" Perslucht erop. Nu de klepveren eraf. Rubber vervangen. Veren er weer op. Dan de normale bouge er weer op. Klaar. Zelfs in geval je perslucht slang eraf gaat zit ze niet meteen met "vallende kleppen" en als ze zakken, vallen ze zeker niet helemaal weg, de cylinder in. Wordt dan ff priegelen met een magneet, maar dan hijs je de klep zo weer op z'n plek (als de klepsteel rubber eraf is). dan weer lucht erop en doorgaan.
  4. 0 points
    Ola, ik dacht echt een geweldige V8 daily gekocht te hebben maar na 1 week allemaal kleine onzin en komt er weer 1 bij !!! Spuit net de auto af bij wasbeer.....klaar en rijdt auto achteruit naar het stofzuig gebeuren zuig de auto uit en start auto gaat hij niet meer uit de P stand...... Uit de auto in de auto alarm erop alarm eraf starten etc etc etc. Kolvenbach gebeld en met schroevendraaier dat tork schroefje eruit gehaald naast de versnellingshandel, schroevendraaier erin en in de N kunnen zetten. Daarna in D en rijden maar....... tijdens het rijden hoor je een relaistje in en uit schakelen tik tik tik en het stuur beweegt dan minimaal tijdens het rijden heel raare ervaring........op de zaak aangekomen auto uit en alarm erop en omgekeerd wederom niet uit de P. Iemand bekend dit fijne akkefietje ? Snap er helemaal niets van alleen buitenkant is afgespoten en nergens in of onder..............wasbeer vorige wek geen probleem 2 Jags in de garage vanaf morgen het is me schijnbaar niet gegund om me op stand te vervoeren............................. 😭😭😭 Grt Bert
×
×
  • Create New...