Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 07/24/19 in all areas

  1. 3 points
    Had ik maar een trekhaak aan de xj.. (en maar klagen;-))
  2. 3 points
    En de homerun....BAM Had al eens eerder een hemeltje bekleed maar dit was toch wel een uitdaging. Heel veel details bulten, kuilen hoeken en bochten......en contactlijm, fout plakken is meestal einde oefening. En geen smokkel mogelijkheden zoals een open plafonnière lamp gat waar je naartoe kan werken en afknippen. En vooral daar moest ik erg rekening houden met rek en overschot aan stof om zonder rimpels te plakken omdat daar ook de details waar de zonnekleppen in vallen zitten. Een paar mini rimpels maar die vallen niet op [emoji2] Groeten René, Verstuurd vanaf mijn One Max met Tapatalk
  3. 2 points
    De kop ligt ondertussen uit elkaar. Kleppen, zetels, veren, nokkenaslagers allemaal binnen toleranties. Lijkt erop dat we alleen de geleiders, veren en seals gaan vervangen en de kop laten schoonmaken en vlakken.
  4. 2 points
    Ik vind het helemaal niks, wat mij betreft mag er een Plee-Pace komen. Tegen de tijd dat die dan een 'youngtimer' wordt ben ik vast wel er aan toe.
  5. 1 point
    Nu hoor ik er pas echt bij 😆 X-Type 2.0D. Vanmorgen opgehaald. Wat een heerlijkheid. Geen kwaad woord over mijn vriend de Saab 9-5, maar na 460.000 km en steeds meer rammelende carrosserie, werd het hoog tijd. Paar kleine dingetjes. Kleine lampje van het stadslicht rechts doet t niet, hij trekt heeeeel klein beetje naar rechts en een van de achterportieren negeert de commando’s van de centrale deur vergrendeling. Maandag nog even terug naar de garage. Verder ben ik helemaal blij☺️👍🏼
  6. 1 point
  7. 1 point
    Natuurlijk lukt het, simpel, bij mij is het ook gelukt voor minder dan €100,- en netjes en strak.
  8. 1 point
    Als het lukt he .....zou wel leuk zijn. Dan zit ik op 72 euro.......voor bekleding + lijm. 25 euro....... voor schuurmiddelen + schildersartikelen+ opberg bak. (Action) priceless.... eigen Effort 😂
  9. 1 point
    Na een roerige vakantie met hagelstenen even bij de schadehersteller langs gegaan voor de hagelschade. Als de schade totaal beneden de 1000 blijft ga ik het toch waarschijnlijk uit eigen zak betalen. Ik wil namelijk hoog op de ladder blijven staan voor als het echt nodig is. Afspraak staat gepland op 3sept Na contact met onze forum youngtimer verzekeraar zou ik wel in de no-claim ladder zakken maar geen premie verhoging krijgen. Het ligt eraan of er gespoten moet worden en/of alles er uit gerestyled kan worden zonder te spuiten en natuurlijk wat het uiteindelijke schadebedrag wordt voordat ik ga claimen bij de verzekeraar....of niet. Dat gezegd...Heb de spullen voor het hemeltje binnen en het hemeltje al gedemonteerd, dat wordt mijn klusje[emoji3] Ik weet niet of het lukt maar niet geschoten altijd mis.
  10. 1 point
    Dodge Charger/stofzuiger + Lamborghini = ?
  11. 1 point
    Heb inmiddles de gasklep schoon gemaakt met wasbenzine en een stevige kwast. Hopelijk weer een tijdje (100.000) goed werkend. Dank allen.
  12. 1 point
    Goed plan Peter! Het zijn relatief probleemloze auto's. Sinds 2 maanden heb ik er een uit 2006 met redelijk wat kilometers. Ik verbaas me steeds weer over de keurige staat en het fantastische rijgedrag. Een R hoeft van mij niet, zonder is hij al snel zat, maar dat blijft persoonlijk. Na aankoop heb ik een beurt laten uitvoeren door de plaatselijke specialist. De aandachtspunten bleven bij redelijk gladde achterbanden en redelijk versleten voorremmen, verder niks en kurkdroog van onderen. Een budget van 20k moet kunnen. Ik zou dan eerder kopen van een liefhebbende particulier met een duidelijk verhaal en die documentatie over onderhoudshistorie kan overleggen, dan bij een handelaar die van alles verkoopt en vaak ingevoerde exemplaren aanbiedt. Een forumlid die je op weg kan helpen in de regio zuidwest is Raymond van G&G in Heinkenszand. Succes!
  13. 1 point
    Leuk! Kan ik eindelijk je nieuwe concours-century bewonderen
  14. 1 point
    De aanmeldingen druppelen binnen Ook is er nog ruimte om een taxatie te laten uitvoeren, tijdens de meeting voor slechts €100. De volgende leden hebben zich reeds opgegeven: Jag42 WIXM Rombo319 Paddy vD wvdl LeapingXJR WimTR leonardvv Sander Jag3010 Carruthers gertw die-groene-is-van-mij Robbert O. Jagster JeroenDorrestein X350XJ8 Peterk Wie volgt? Aanmelden
  15. 1 point
    Noppenfolie helpt ook heel goed en na gebruik gooi je het weg😉
  16. 1 point
    Hoi René, Kwam dit tegen, misschien als tip meenemen voor de volgende keer op vakantie? Mvg Feike
  17. 1 point
    Hoi, ik haal verf uit Engeland. Als het eraf gaat gebruik je niet de juiste spullen. Eerst opschuren ontvetten schuren ontvetten, dan met hele fijne schuurpapier schuren en ontvetten Eerste laag opzetten, goed laten drogen of met pistool drogen. Daarna doe ik nog minimaal 4 lagen eropzetten Vervolgens laten drogen een week dan gaat er sealer overheen en nadat deze 3 lagen heeft gehad nog 2 lagen uvlak zodat de kleur blijft behouden. Heb al veel sturen gedaan en na 8 jaar nooit iemand terug gezien met hetzelfde stuur. Zo doe ik het ook met de zittingen. Lak komt Vd Scratchdoctor 100x beter dan colorlock welke echt slechte pigmenten heeft Gr Mark Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
  18. 1 point
    Hallo weer, De bak schakelt weer goed.. Oorzaak onbekend, ik ben vanochtend naar Autrans in Tilburg gereden en daar is alles goed bekeken, een stuk mee gereden en niets kunnen vinden. De oorzaak van het niet door schakelen kan van alles zijn, maar onmogelijk te vinden als de fout niet meer optreedt. En om nu alles te gaan reviseren vond men ook niet nodig . Nog even aankijken dus.. In ieder geval bedankt weer voor het meedenken ! Wilfred
  19. 1 point
    Zie DIT topic. Na zeven jaar nog steeds als nieuw😉
  20. 1 point
    Retegoed denk ik.
  21. 1 point
    Geen schade zegt die d**s.. nummerplaat ligt er compleet vanaf... Is te zien op het laatste filmpje zo rond de 0:05sec..... Is tegenwoordig denk ik een soort van gewoonte om door te rijden na een ongeluk(je) Heel handig dat je een cam in de auto hebt .. Net zoals Johan al aangeeft, hier heb ik zo'n pesthekel aan.. Neem je verantwoordelijkheid. Veel succe met de afhandeling en laat dit niet het vakantie nagenietgevoel verpesten. Grtz, Feike
  22. 1 point
    Ik houd altijd gepaste afstand gerelateerd aan snelheid en weersomstandigheden. Gelukkig geen zichtbare schade kofferklep sloot ook nog perfect en bij thuiskomst alles even gechecked onderzijde, binnenbekleding even los gehaald achterplaat en bodem waren gelukkig niet verkreukeld. Het was gelukkig geen harde klap, zij had trouwens wel schade gebroken grill haar nummerplaat eraf. Die nummerplaat heb ik lekker laten liggen.....gaat ze maar lekker met een 1tje op haar kentekenplaat rijden in de toekomst, de doorrijdster 😂
  23. 1 point
    De trouwauto van Arkan... Vóór je 'm koopt even checken op kogeldeuken in dak en motorkap:
  24. 1 point
    Kan ook een slechte bobine zijn maar ik denk dat het piepen daar niets mee te maken heeft. Het piepen is van het interieur en heeft niets te maken met motor management. Als je de radio code hebt zou je kunnen proberen de accu klemmen los te halen en de klemmen even tegen elkaar houden,daarna weer monteren.
  25. 1 point
    't Pakket van Aldridge kwam binnen toen ikzelf aan het banden schoppen was in het steeds minder Verenigd Koninkrijk. Ik ben onder de indruk: zelfs het materiaal voor de 'voering' lijkt angstaanjagend goed op OEM. Boven de 30 jaar(!) oude passagiersmat, eronder de nieuwe: Nogmaals de oude passagiersmat boven in beeld, daaronder de nieuwe matten:
  26. 1 point
    Bij Brezan verkopen ze stickers voor Engeland zag ik toevallig gisteren.
  27. 1 point
    Ziet er strak uit zo, maakt zo'n Jag toch meteen wat meer 2019 i.p.v. 1999 De radio heeft nog steeds het probleem dat hij zomaar op "mute on" springt. Met het warme weer van afgelopen week ging het een paar dagen goed, maar nu is het - zelfs na herhaaldelijk een flinke hoeveelheid contactspray en ontelbare keren de knoppen indrukken - weer drama als vanouds. Ik zal het nog eens voorleggen aan de specialist die de radio heeft ingebouwd als hij binnenkort de leaper erop zet. Mocht daar niets uitkomen, dan moet ik mijn spaarpot maar omkeren en een mooie 2DIN-radio regelen. Dan is vrouwlief ook meteen weer blij 😊
  28. 1 point
    Overigens, voor jouw dashboard is er een mooi kitje dan past er zo een 2x DIN radio in. Heb je handsfree, bluetooth, MP3 en de hele handel. Kan ook met touchscreen-navigatie. Er zijn modellen daarbij blijft ook de stuurwiel-bediening gewoon werken. Overigens ook nog te combineren met een achteruitrij-camera. NB - zoiets dus, werkt dan via Google Maps, nooit meer gezeur... https://www.coolblue.nl/product/568803/pioneer-sph-da120.html
  29. 1 point
    Veel vakantie plezier René. Maar dat zal vast wel gaan lukken Grtz Feike
  30. 1 point
    Mooie kleur, ik heb precies dezelfde kleur alleen wat ouder (2001) Veel plezier met de auto. BTW mocht je stuur er lelijk uitzien ik kan sturen en stoelen repareren voor nette prijzen. Gr Mark Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
  31. 1 point
    Dat lijkt mij wel. Denk dat de spatborden niet veel speling hebben qua richten. Lijkt mij wel een klus voor minimaal twee man.
  32. 1 point
    Of, omdat de bediening aan het stuur zit, gewoon licht aangeslagen/geoxideerd (nooit knop van radio gebruikt). Ja verroest dus, maar dat klinkt zo British Leyland.
  33. 1 point
    of: M-Serial Radio Code Decoder
  34. 1 point
    In het ergste geval heb je voor 70 pond rond de 77 euro incl verzenden een andere. Ik laat regelmatig spullen uit de UK overkomen. Zonder code maar dat is niet zo´n probleem heb ik begrepen. Daar zijn diverse topics over omdat te verhelpen. JAGUAR S TYPE RADIO CD PLAYER CLIMATE CONTROL UNIT
  35. 1 point
    Ook een topic waard (als die er nog niet is) Een stappenplan bij de verwijzing door iemand die het met regelmatig heeft gedaan. Iets voor jou? 🤗
  36. 1 point
    Welkom hier Bas, wat betreft de radio, het lijkt erop dat 1 of een aantal knoppen van je head unit blijven hangen ( lees ingedrukt blijven of contact blijven maken) Dit kan bv komen door vuil maar ook cockpit spray of andere reinigingsmiddelen. In ieder geval veel fijne en veilige km's toegewenst. Verstuurd vanaf mijn One Max met Tapatalk
  37. 1 point
    Als ie het verder goed doet, zullen het wellicht de knoppen aan de voorkant zijn of iets intern. Aan de achterzijde zit ie vast met 'klik stekkertjes', daar zit wel een soort "veer" in, ik denk niet dat dat stoort. Alle knopjes een paar keer indrukken, gebruik contactspray - je kan het in ieder geval proberen. Stel dat er iemand jarenlang sigaren in heeft zitten roken dat geeft behoorlijk aanslag.
  38. 1 point
  39. 1 point
    Jaguar J-Pace bevestigd, komt op basis van Land Rover Defender De geruchten over een nieuwe SUV van Jaguar gaan al tijden rond. Nu heeft Jaguar officieel bevestigd dat de Jaguar J-Pace er komt. Hij gaat de strijd aan met de Audi Q7, BMW X5 en Mercedes-Benz-GLE en rolt op hetzelfde chassis als de nieuwe Land Rover Defender. Sinds begin dit jaar gaan er al geruchten over een Jaguar J-Pace. De SUV die het de goedlopende modellen van Duitse komaf het moeilijk moet gaan maken. Afgelopen vrijdag werd bekend dat de Engelse SUV er ook daadwerkelijk gaat komen. Jaguar toonde een voorproefje van de auto aan enkele journalisten die meewerken aan de World Car of the Year-award. Defender Volgens Jaguar gaat de J-Pace het chassis met de aankomende Land Rover Defenderdelen. Dit MLA-platform wordt later dit jaar tegelijk met de Defender gelanceerd. Een van de voordelen van het MLA-platform is dat het geschikt is voor niet alleen reguliere aandrijflijnen, maar ook overweg kan met hybride en volledig elektrische-lijnen. Met het bevestiging van het model, kan het niet heel lang meer duren voordat we een prototype zullen zien. Zeker niet aangezien de geruchten gaan dat de Jaguar J-Pace in 2021 al op de markt moet verschijnen. Baby Jag Naast het nieuws dat Jaguar nog een stapje hoger gaat in de SUV-markt, laat het merk ook weten dat het kijkt naar de ruimte in de markt onder de kleinste hoogpotige telg, de E-Pace. De Engelsen zijn aan het kijken naar de mogelijkheden om 'Baby Jags' op de markt te brengen. Hierbij wordt gedacht aan kleine SUV's met namen als A-Pace en B-Pace. Naast al het hoge nieuws, komt Jaguar binnenkort ook met wat lager op de weg liggende wagens. Het merk heeft al laten weten dat er binnenkort een compleet nieuwe generatie XE aankomt. Dat geldt ook voor de F-Type. Daarmee is Jaguar nu aan het testen.(BRON:AUTOVISIE)
  40. 1 point
    De XK8 kreeg gezelschap van de Jaguar XKR.
  41. 1 point
    Gisteren na een leuk en gezellig dagje @isabella G&G en een paar eurootjes lichter, alle werkzaamheden laten uitvoeren die ik nog wilde laten doen aan de XJR voor de vakantie. Ham-kaas croissantjes mee en bakkie gedaan , lekker met de hond gespeeld, Raymond af en toe een 3e handje aangeboden. Alles met uitgebreide uitleg door Raymond en lekker gekletst over koetjes, kalfjes en hobbies. # Automaat Power flush. # Injectoren reinigen (forté). # Stuurbekrachtiging olie. # Differentieel olie. # wagen uitlijnen. Plus een vakantie check. ....... Raymond voelde wel een hapering bij schakelen 3e versnelling, is nu weg. Koppel omvormer iets voelbaar maar niet zorgelijk. We denken dat de koppel omvormer al een keer (dealer) vervangen is maar het filter was nog uit 2004🙈 het bekende dealerwerk. Het verschil van injectoren reinigen weet ik nog niet qua verbruik maar de wagen heeft wel een merkbaar beter gas response. In combi met de powerflush.......smooth. De wagen stuurt iets lichter na de stuurbekrachtiging flush. Wagen trok ietsie pietsie naar rechts, na uitlijning kaars recht. Diff olie merk ik niets van maar is echt een vergeten kindje net als de stuurbekrachtiging olie Vakantie check en staat van de wagen en de proefritjes...... Oordeel Raymond 👌👍👏 Al met al toch bijna een dag vertoeft maar zeer zeker de moeite waard !!
  42. 1 point
  43. 1 point
    Vanaf heden heeft keesh zich weer bereid verklaard om deel te nemen aan het JF team. Wij zijn erg blij met dit besluit en verwachten dat het forum er nog leuker op wordt! Welkom terug Kees !!
  44. 1 point
    Goedenmorgen, kan iemand mij vertellen hoe je de tanks van een jaguar series 1 kan verwijderen? de tanks zitten helemaal los, behalve op het aansluitpunt bij de tankdop. De deksels zijn gedemonteerd en de 4 schroefjes per frame die de 2 dekselframes op de carrosserie verbinden zijn ook verwijderd. Toch kan ik de tanks niet laten zakken. Is er nog een verbinding tussen tanks en dekselframes? Lijkt er wel op. Zo ja, Hoe kom je bij die verbinding? Groetjes Peter
  45. 1 point
    Mooi hoe hier op het JF dit soort zaken met hier onderling aanwezige kennis en info opgelost wordt. 👍👍
  46. 1 point
    Klopt. De bobine krijgt 12 volt en via de onderbrekerpuntjes krijgt hij massa op de primaire wikkeling. Daarmee wordt de kern magnetisch. Op het moment dat de onderbrekerpuntjes of electronica het contact verbreekt stort de spanning in elkaar via de condensator en genereert de secundaire wikkeling een zeer hoge spanning, welke via de rotor, verdeelkap en kabel naar de betreffende bougie wordt geleid welke een vonk geeft. Haal je die bougiekap er af dan kan die spanning van wel meer dan 20.000 volt geen kant op en maak je kans dat je overslag krijgt binnen de bobine, waardoor die beschadigt of zelfs kan overlijden. Als je een van de schuifstekkertjes er af haalt wordt er helemaal geen spanning meer geleverd aan en door de bobine en kan er niets kapot gaan.
  47. 1 point
    Ik begrijp dat de kippen het met je eens zijn Reandor: "oude bumper is te ver heen"!!
  48. 1 point
    Slag 1 - Inlaatslag, omdat de zuiger naar beneden wordt bewogen zuigt deze door de geopende inlaatklep lucht en brandstof aan. Slag 2 - Compressieslag, omdat de zuiger naar boven word bewogen en beide kleppen gesloten zijn loopt de druk snel op, als de druk snel oploopt dan loopt de temperatuur ook op. Slag 3 - Arbeidsslag, op het juiste moment (een paar graden voor het zogeheten "BDP (het bovenste dode punt), wordt de ontsteking ontladen d.m.v. een vonk van de bougie om de inhoud te ontsteken (bij diesel motoren is alleen de druk en op het juiste moment van brandstof inspuiting voldoende om een gecontroleerde detonatie plaats te laten vinden). Wanneer het mengsel ontbrandt loopt de druk zo hoog op dat deze de zuiger naar beneden drukt en de energie is geleverd. Slag 4 - Uitlaatslag, deze begint op het zogeheten "ODP" (het onderste dode punt), de uitlaatklep wordt geopend en de zuiger perst de verbrande resten naar buiten. In theorie zou meer lucht (gemengd met benzine) voor een krachtiger explosie in de cilinder moeten zorgen. Die extra kracht op de zuiger betekend meer paardenkracht. Maar hoe krijg je nou meer lucht in de motor? Dat is waar de supercharger voor zorgt. De supercharger zorgt voor druk waardoor de lucht als het ware in de cilinder wordt gedrukt. De mechanisch aangedreven supercharger zorgt voor dan voor een dichter lucht/benzine mengsel.De supercharger zorgt alleen voor de extra lucht, de motor (de chip die de motor regelt) voegt de benodigde extra benzine toe. Door die toename van benzine is de explosie ook groter, en daar haal je dus je extra kracht uit. iets voor niets: Het probleem van een supercharger is dat het pk's kost. De supercharger wordt namelijk door je motor aangedreven. De supercharger en de motor zijn met elkaar verbonden met een aandrijfriem. Soms kost het wel 20% van je totale vermogen. Maar wees niet bang, je krijgt er veel meer voor terug. De aandrijfriem die aan het einde zit van de supercharger laat het hele mechanisme bewegen. In de supercharger zelf zitten allemaal tandwielen, die elkaar aandrijven. De tandwielen draaien dan om hun beurt weer de 2 'schroeven' aan. Die draaiende schroeven zorgen voor een zuigende werking, en zo wordt de benodigde lucht aangezogen en wordt er druk opgebouwd. De turbine draait op omgeveer 40.000 tot 50.000 toeren per minuut en zorgt voor ongeveer 6 tot 10 psi druk (Pounds per Square Inch; de amerikaanse eenheid voor druk. In europa gebruiken we de bar. 1 bar is ongeveer 14 psi). Hoe sneller de schroeven draaien, hoe meer lucht er aangezogen wordt. 2 verschillende types: Mechanisch aangedreven superchargers kunnen verdeeld worden in 2 types een normale luchtpomp en een echte compressor. Die superstoere monster compressors op amerikaanse auto's zien er misschien uit als een grote compressor, maar eigenlijk is het een grote luchtpomp. Deze is en klassiek Roots-type blower die teruggaat tot 1880 waar de gebroeders Roots de supercharger ontwierpen als transporteur van lucht voor mijnschachten. General Motors paste later in 1930 het ontwerp aan voor hun GMC dieselmotoren, en gebruikte het voornamelijk om uitlaatgassen weg te pompen. In het algemeen hebben Roots blowers 2 of 3 roters. De hoeveelheid rotors hangt af van de grootte van de supercharger. Ze kunnen enorm veel lucht verplaatsen die drukt tegen het 'intake manifold' om zo positieve druk te creeren. Ze zien der niet alleen maar stoer uit als ze uit je motorkap steken, ze hebben dan ook nog een betere warmte-ontlading dan andere ontwerpen. Het tweede type supercharger is een efficiënter ontwerp dat eigenlijk de lucht samendrukt als het door de supercharger is aangezogen. De bolt-on supercharger is eigenlijk een tweeling-schroef compressor die te vergelijken is met een Roots-Type supercharger. Door het ontwerp is het een axiaal-stroom supercharger die lucht samendrukt als het tussen de tweelingschroeven van de supercharger beweegt. De schroef -supercharger bied potentiële voordelen zoals een kleinere warmteontwikkeling De doeltreffenheid: De doeltreffendheid van een supercharger wordt bepaald door de ontlading luchttemperatuur en de druk die de supercharger geeft. Bijvoorbeeld zal supercharger A misschien een temperatuurontlading heeft van 180 graden aan 6 pond 'boost', terwijl Supercharger B een temperatuurontlading heeft van 195 graden. De snelheid van de supercharger is hier ook van toepassing. hoe hoger de snelheid, de meer hitte hij genereerd. fabrikanten van superchargers verwijzen naar de doeltreffendheid van een supercharger in termijnen van 'adiabatic' doeltreffendheid: hoe goed het de lucht naar de motor onder druk zet. Bijvoorbeeld heeft een typische Roots supercharger een 'adiabatic' doeltreffendheid van 50 procent, terwijl een schroef-type supercharger en centrifugale superchargers op tot 75 procenten kunnen zitten. Maar meer druk hoeft niet altijd meer kracht te betekenen want hoe meer druk er opgebouwd wordt, hoe meer warmte er ontwikkeld wordt. Intercoolers kunnen de luchttemperatuur laten dalen door de lucht door een soort radiator-type apparaat te drukken (wat zich in de intercooler bevind) maar dat gaat ten koste van druk. Andere dingen waarmee je rekening mee moet houden: Volumes zijn geschreven op de wetenschap van supercharging en hier staan maar een paar punten. Andere punten waarop je moet letten omvatten de samendruk-verhouding van de motor, het nokkenas profiel, de ontstekingstijd en nog veel meer; niet te vergeten ruimte te hebben onder de motorkap om de supercharger enigsins toe te kunnen voegen. Ook zijn de uitlaatgassen een groot punt, want je drukt meer lucht in de motor, dus moet er ook meer lucht uit. Een goed uitlaatsysteem is dan ook belangrijk, met een betere doorstroming dan een standaard uitlaatsysteem. Dit is behalen door de catalysator te vervangen, de middendemper of gewoon een lange pijp direct naar achteren met een race-einddemper. Om de ontstekingstijd aan te passen kan je je motor laten chippen.
  49. 0 points
    Terug vanuit Italië in Nederland.....😥 en die muts rijdt gewoon weg alsof er niets aan de hand is, ik erachteraan. Wat denk je wat ze zegt....ik dacht dat ik geen schade had dus ben ik maar doorgereden. Dus ik zeg ... en ik dan?? De vakantie was heerlijk maar dit had ik allemaal nog niet meegemaakt in mijn leven. Hagel, doorrijders...... Aanrijding v.mp4 Aanrijding.mp4 Aanrijding1.mp4
  50. 0 points
    Hmmm bij nader inspectie toch een stuk of 5 deukjes[emoji20]. Wat ik op het eerste gezicht zie 4 in de motorkap en 1 op de kofferdeksel. Het dak volgens mij niet, maar ik zal hem eerst even wassen als wij thuis komen. Hoop dat het nog gerestyled (uitdrukken zonder spuiten) kan worden. Eerst maar de vakantie afmaken Groeten René, Verstuurd vanaf mijn One Max met Tapatalk
×
×
  • Create New...