Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 05/25/19 in all areas

  1. 7 points
    Groeten aan iedereen vanuit Beieren, Karinthie, Slovenië en Noord Italië.. Onze XJR gromt er rustig op los. Autobahn, bergpassen, druk stadsverkeer, hoosbuien, het doet hem niks. De luchtvering strijkt alles heerlijk glad. En het verbruik na zo’n 1700km: 1:10,4. Hij zit inmiddels onder de blubber en het stof maar geregeld staan er mensen omheen te gluren. Het blijft een droom van een wagen.
  2. 5 points
    Na een rustperiode en overdenkingen wil ik mij weer inzetten voor JF. Zal niet makkelijk worden omdat forums minder in trek worden, vooral bij jongeren. Begrijp ik wel, die hebben zoveel andere dingen te doen in deze gehaaste maatschappij. Maar we gaan met z'n alle proberen om er een nog gezelliger en informatiever forum van te maken.
  3. 5 points
    Inmiddels is het idee ook in bredere kring binnen de JDCH besproken en enthousiast onthaald. Aldus het bericht dat ik er vanochtend over kreeg. We gaan begin juli weer wat verder op deze mogelijke samenwerking in. Dus wordt vervolgd.
  4. 5 points
    Gaan we volgende keer weer doen, was lekker rijden zo zonder obstakels...
  5. 4 points
    Hier is dan eindelijk mijn reactie over de oplossing elektra probleem dode accu , Mijn auto is een week bij de elektra specialist geweest om het euvel uit te zoeken En prima result, Probleem zat in een kabel die van computer naar computer stroom doorgaf. En in de eerste computer zat dus een breuk. die de stroom opvrat, en dus na een poosje de accu op at.! Als het probleem weer zich voor doet, wat volgens deze man 95 % is opgelost ,dan breng ik hem terug en pakt hij alles aan. Maar ik rij weer, en het lijkt opgelost. dit zijn echt zoekplaatjes en geduld klusjes. die elektra storingen. Dus ik rij weer blij.
  6. 4 points
    Weer eens aan de hobby geslagen. Zoals bij velen was ook mijn stuur (Stype) beschadigd en lak verdwenen na alle jaren werk. Stuur eerst ontvet, vervolgens geschuurd grof fijn fijnst. Ontvet wederom en 5 lagen geverfd vervolgens afgelakt met speciale UV lak welke het stuur netjes houd zonder te verkleuren. Zie foto's Als ik weer wat fitter ben gaat ook de bekleding gerepareerd worden. Scheurtjes vul ik op met speciale leder Fuller, opschuren en aantal maal lakken. Resultaat laat ik nog zien. Mbt stuur zie foto's Mocht iemand het niet zelf kunnen of durven wil ik dit best doen. Wel hiernaartoe komen. Stuur ongeveer na 1.5/ 2 uurtjes klaar. Kosten 40 euro aangezien ik ook verf op kleur moet bestellen uit Engeland. Gr Mark Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
  7. 4 points
    Vandaag naar Raymond en Joke geweest in Heinkenszand (489 kilometer heen en terug) Dit om de problemen met de ruitenwissers op te laten lossen, wat een geweldige dag heb ik gehad. Na een uitgebreide rondleiding door garage en de nodige uitleg bij de diverse gereedschappen en onderdelen stapte Raymond in mijn auto en de rijtest was een feit. Uit de rijtest bleek dat de auto niet spontaan reageerde op het gaspedaal en de automaat een beetje sober schakelde. Een opgesteld werkplaatsrapport met verwachtte toekomstige reparaties is in kaart gebracht, daarna is de auto aangesloten op een diagnose / reparatieapparaat. Daaruit bleek dat een aantal openstaande recall software acties niet waren uitgevoerd, de fysieke recall veranderingen waren wel gedaan. Ook kleinere fouten werden met het systeem gedetecteerd, hierop besloot Raymond de volledige softwareversie te verwijderen en vervangen door de nieuwste. Enige tijd later was de software installatie en software reparaties geïmplementeerd om maar een woord te gebruiken, met als direct gevolg dat de ruitenwissers het weer doen zoals je mag verwachten. En wederom een rijtest...........en Raymond heeft even alle paardenkrachten uit de auto geperst ....haha echt een andere auto. Daarna naar het opgestelde werkplaatsrapport gekeken.... er was namelijk genoeg tijd over, dus de airco ververst of bijgevuld weet dat niet zo en de auto uitgelijnd. Uitlijnen was echt nodig ik had namelijk schuine kanten aan de binnenkant op voor op de banden, wat een geweldige 3 Dimensionale uit-lijnmachine. Zo snel uitlijnen heb ik niet eerder gezien, dus wederom tijd over....dan ook maar het interieurfilter vernieuwen. Inmiddels is het werkplaatsrapport gereduceerd tot (controle) actie's uit te voeren over 15 of 20 duizend kilometer. Ben ik eerder blij en opgetogen uit een garage gekomen, dacht het niet nu wel! Alles is gedaan wat blijkbaar nodig was en waar ik met een goed gevoel op terugkijk. En dit alles met een zeer grondige uitleg... of je wil of niet luisteren zal je haha
  8. 3 points
    Eindelijk duidelijkheid. De JF jaarmeeting wordt gehouden op 21 september a.s. Bij "Soap" op het voormalige Zwitsal complex aan de Vlijtseweg Apeldoorn. Ja, die van de babyzeep enzo. Alle details volgen nog, zo ook de uitnodiging aan alle forumleden. Ditmaal dus geen locatie in een bos bij een statig landhuis maar informeler bij een strandtent op de Veluwe. De bekende ingredienten zullen weer aanwezig zijn, zoals gezellig meeten, mogelijkheid voor lunch en bbq en een puzzelrit.
  9. 3 points
    Toen ik mijn mijn XJR kocht in 2009 woonden we op dat moment in Kansas City. Die van mij is van 2002 en was in uitstekende staat, behalve het leer van de bestuurdersstoel. Van de lokale Jaguarclub kreeg ik de tip om eens met ColorGlo te gaan praten. Afspraak was gauw gemaakt, ze kwamen langs en met een paar uurtjes werk hadden ze beide voorstoelen opgeknapt en gespoten. Zag er prima uit. Maar sindsdien heb ik er bijna 100.000km mee gereden. Alles ziet er nog steeds voortreffelijk uit, behalve de voorstoelen en met name natuurlijk de bestuurdersstoelen. Via via in contact gekomen met Interieurherstel Friesland. ( http://www.interieurherstelfriesland.nl )Het toeval wilde dat Joost, de eigenaar ook om het weekend in de buurt van Gorinchem moest zijn. Vlakbij waar wij waren. Op een zondagavond is hij even langs gekomen. Bekeken, verschillende opties doorgesproken. Besloten om beide voorstoelen te laten behandelen maar dit keer op de bestuurdersstoel ook een aantal stukken leer te laten vervangen. Ik heb de stoelen eruit gehaald. Simpel klusje, maar je moet wel een grote maat Torx hebben! Joost heeft ze opgehaald en vanochtend weer teruggebracht. Samen hebben we ze even terug gezet. Ben er erg tevreden mee! Ziet er weer zo verzorgd uit!
  10. 3 points
    Mooie dag! Lekkur zwemmu in de Oosterschelde!
  11. 2 points
    De uitnodiging is onderweg naar alle forumleden Aanmelden Flyer meeting 2019.pdf
  12. 2 points
    Klopt.... als je op de kroon olie site kijkt is het LHM+ voor de XJ40 hydraulische niveau regeling.
  13. 2 points
    Vandaag weer wat verder gekomen met het laswerk! Van veel kleine gaatjes: Ruim uitgeslepen naar een groot gat: Heb roestomzetter in de holte gedaan, en gelijk het buisje voor de zonnedakafwatering goed gelegd, daarna alles in de doorlasbare zinkprimer. Uit het plaatdeel wat ik had heb ik het vervangstukje geslepen, op maat gemaakt en de binnenkant beschermd tegen roest: Er in lassen: Lassen grof bijgeslepen en voorlopig in de zinkprimer gezet: En dat was het voor vandaag. Een andere keer kan ik een en ander netjes afwerken, en vet in de holle ruimtes spuiten. Daarna worden de andere plekken aangepakt.
  14. 2 points
    Een 12-cyl niet bedrijfszeker genoeg??? Hmmmm. Dat van dat verbruik dat snap ik dan weer wel ! Ik denk dat voor de 6 cyl hetzelfde geldt als voor de 12 cyl: alles wat je aanschaft heeft te lijden aan achterstallig onderhoud, dus je zult direct wat budget daarvoor vrij moeten maken. Maar hé, je hebt net een 12 cyl verkocht dus je beschikt over een ruim budget ! Los van het onderhoud en (waarschijnlijk) aanwezige roest: de Series III kan prima meekomen in het hedendaagse verkeer. Stuurbekrachtiging, rembekrachtiging, centrale vergrendeling, electrische ramen, het zit er allemaal op. Als je je niet druk maakt om belasting en oldtimerregeling zou je op zoek kunnen gaan naar een zo jong mogelijk exemplaar. Persoonlijk zou ik er niet voor kiezen om er in de winter de weg mee op te gaan, oudere Jags kunnen zeer slecht tegen pekel ed.
  15. 2 points
    oké ik ga de blokhut reserveren hopen dat het beter weer is dan nu 🌧️ update: reserveren is gelukt De borg is eigenlijk 100 euro. Die hoef ik niet te betalen, maar als er iets kapot gaat kost het 100 euro. Het is enkel om vooraf te verzamelen, als iedereen er is zondagochtend rijden we (evt met een omweg/tourtje) naar het Lido evenemententerrein. De scouting doe ik dan op slot.
  16. 2 points
    Dan zou ik eerst de standenschakelaar even laten bekijken op de brug en als volgt af laten stellen, Met de pook in N moet aan de standenschakelaar de streep (kerf) gelijk staan met de inkeping van de as. De schakelaar is af te stellen door de boutjes even te lossen. Als je er naar kijkt wijst het zichzelf. Als dat niet helpt denk ik aan of te weinig olie of een probleem in de automaat. recent heb ik onderdelen bemachtigd om de speling in de j-gate op te lossen, er is een plastic deel wat slijt en daar is een alu vervanging voor. Ik ga er volgende week voor de eerste maal 1 vervangen.
  17. 2 points
    Helemaal mee eens, anderzijds de X-350/358 waren imo de laatste echte XJ modellen ( hoewel eigenlijk de XJ series 1,2,3 dit hoofdstuk eigenlijk hadden afgesloten natuurlijk). Maar voor mij werd de lijn met de XJ40 ( hoe controversieel ook) en daarna de x-300 en X-308 mooi in lijn voort gezet. waarbij de X350 ook nog eens de innovatie van de oorspronkelijke XJ weer in klassieke XJ lijnen wist te pakken. daarna wat zal ik zeggen, ja de XJ is een fraaie automobiel, maar imo hadden ze een andere naam mogen kiezen.
  18. 1 point
    Welkom terug en bedankt aan iedereen die zijn/haar tijd steekt in dit fijne forum.
  19. 1 point
    Standaard vanaf modeljaar 1991 en daarmee dus alleen beschikbaar voor de versie met 12 kabouters. Veel van de componenetn zijn hetzelfde als de XJ6 (XJ40) van dat modeljaar.
  20. 1 point
    Ja, en deftige auto. 25-LHV-8 25 K€ BPM - Left Hand Vehicle - 8 cylinder. Ik wil ook mijn eigen nummerplaat…
  21. 1 point
    ABS is niet zo moeilijk hoor. Gewoon een van de laatste Series III kopen, daar zit het standaard op. Af fabriek is climate control trouwens ook leverbaar. Zit er zelfs bij die van mij op. Of het na al die jaren nog steeds werkt is een ander verhaal ......
  22. 1 point
    Ik zal wel iets van cake regelen of zo.... Gezellig! Ik hoop dat ik je nog tref, heb altijd al eens in een XK willen zitten !
  23. 1 point
    Ik zou gewoon alles vervangen volgens kroon gaat er 1,7 liter in dus dat zijn de kosten niet. En ik weet niet of de oude en nieuwe olie samen gaan.
  24. 1 point
    Ik heb nog liters van dat spul! Moet het even opzoeken maar kan vast wel een doosje naar België sturen.
  25. 1 point
    Ik heb specifiek een 3D uitlijnapparaat aangeschaft omdat wij voor ons vakgebied geen concessies willen maken, zonder een specifiek 3D apparaat is het nooit mogelijk om het perfect te krijgen. En even voor de beleving, uiteraard komen we met dit apparaat echt tot een goede uitlijning, het is ABSOLUUT niet mogelijk om alleen de voorzijde te doen! Een uitlijning geld op ALLE vlakken. Ik lijn zelf uit voor 13 collega-bedrijven om 2 belangrijke redenen, uitlijnen is een specialisme, Goede apparatuur is duur en gecompliceerd, 2e reden is dat we met dit apparaat zeer snel kunnen uitlijnen, Het is aan te raden in ieder geval voor Jaguar en Daimler een 3D apparaat te gebruiken vanwege het feit dat de auto op 8 vlakken af te stellen is, en ook op ALLE vlakken afgesteld moet worden. 30 procent van trillen en schudden komt van een verkeerde uitlijning.
  26. 1 point
    ik kan toch, dus zal voor die tijd, zoals beloofd contact met jou en Simone opnemen🙂
  27. 1 point
    Nee een lpg installatie heeft er nooit ingezeten. De eerste eigenaar van de auto is een Russische havenbaron geweest uit Amsterdam misschien is daar een link mee
  28. 1 point
    Series2 zijn de minst goeie..qua roest..
  29. 1 point
    Bedrijfszekerheid is zoals Hans al aangeeft voor het grootste deel afhankelijk van het onderhoud en voornamelijk het achterstallig onderhoud. Dus verwacht niet er 1 te kopen en direct dagelijks betrouwbaar te kunnen rijden. Maar dat geld voor zowel de V12 als de 6. Mijn xj coupe heeft in circa 12000km nog nooit een probleem gehad waar ik voor moest stoppen. Maar hier is wel al voor velen duizenden euro's ( kan je een paar heel leuke series 3 van kopen) aan achterstallig onderhoud weg werken en gewoon onderhoud aan gedaan. Dus om een series 3 klaar te maken en houden voor dagelijks rijden is niet goedkoop en is helemaal afhankelijk van de hoeveelheid achterstallig onderhoud die je koopt. Ik weet ook niet hoe afhankelijk je bent van deze auto. Als je onderdelen nodig hebt omdat er iets kapot is moet je steeds langer wachten op onderdelen is mijn ervaring. De standaard bougies, v-snaren en filters liggen wel op voorraad maar de rest moet steeds vaker uit de UK komen. Voor wat betreft verbruik V12 of 6 het is allemaal niet erg zuinig maar nog altijd zuiniger als een tank. Met een 6 cilinder zul je ergens rond de 1:7 kunnen rijden denk ik. Roest tegen gaan is in de winter bijna niet te doen. Dus als je het vanwege kosten oogpunt overweegt dan zou ik het zeker niet doen maar als je het wil doen om dat het leuk is om met een dergelijke auto te rijden waarom niet.
  30. 1 point
  31. 1 point
    Hij staat bij Timon in Vinkeveen (adverteert veel op Marktplaats), maar het zou me erg verbazen als hij er nog staat, heb de delen al een paar maanden geleden gehaald. Hij prepareert XJ's voor de cross en eentje zonder dak (had de vorige eigenaar er af geslepen) heeft hij denk ik niet veel aan. Zonde want het leek een aardig harde auto. Timon is overigens een heel sympathieke verkoper met hart voor Jaguars!
  32. 1 point
    Bedankt voor de reacties! @XJeej ik heb gelukkig al de benodigde delen (raam randen voor en achter en tankdeksels) uit een vroege serie 2 XJ12 kunnen slijpen, ik ben daarin voorzien dus. Bedankt voor het aanbod! De XJ12 (met carburateurs) had trouwens het dak er al afgeslepen dus ik heb geen bedreigde diersoort vermoord @django lassen wordt vervelend inderdaad maar wel de beste oplossing; op de lange termijn zal vertinnen ook niet eeuwig houden rond roestgaten vrees ik. Gelijk goed doen dus!
  33. 1 point
    Vandaag heb ik eindelijk de moed gehad om de ruiten (waarlangs regen binnenlekte) te verwijderen en te kijken wat er voor gruwels onder lagen. Rechtsvoor dus kleine gaatjes, die heb ik gevuld met las: En daarna in de zinkspray. Linksvoor was wat erger zoals je ziet: Gelukkig heb ik hiervoor harde delen uit een S2 kunnen slijpen (via Timon uit Vinkeveen, bedankt), evenals de raamranden achter. Linksachter is eigenlijk nog goed. Geen gaten, maar wel aangetast, dus heb het voorlopig in de Bilt Hamber gezet. Ik twijfel of ik dit gewoon weer lak of toch wegslijp en vervang. Vooral rechtsachter is minder. Als je goed kijkt zie je een klein gaatje 😁 Dit was voornamelijk plamuur, en is een lastige plek om te doen. Ik verwijder het liefst de tanks als ik dit aanpak, waarvoor dus ook gelijk de bumper en de onderspatborden achter verwijderd moeten worden. Wordt vervolgd dus!
  34. 1 point
    Zijn er ook inderdaad. Maar deze zijn beter, want hebben bv iets meer koeling en meer vermogen. Wel ff nagaan of je dynamo dat trekt... Accu vergroten/gel-accu erin wil ook wel helpen. Eventueel een flux-condensator.... Anders krijg je zo'n auto waarvan het licht meegaat met de muziek. En die bij stationair voor het stoplicht ermee nokt, dat je dan mag duwen...
  35. 1 point
    Na de stoute schoenen ook een radio gebruikt om het gat weer op te vullen. Het is een moderne radio met oude look, blue tooth, SD slot en USB slot. Ik kan nu zelfs hands free bellen, het microfoontje zit in de radio en als ik met Google Maps navigeer dan hoor ik de stem door de auto luidsprekers. Ik heb de verlichting achter de draai knopjes wat aangepast, dat was net iets te fel blauw. Anyway, ik vind het niet misstaan en voor drie tientjes het proberen waard.
  36. 1 point
    Dat vind ik leuk dat je dat meld! Dank.
  37. 1 point
    Dag Raymond, bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ben je suggesties nagelopen, mijn reactie in vetgedrukte tekens. Testen met motor UIT. - Heb je het gevoel dat er weerstand is als de J-Gate in D zet? Nee, geen weerstand. - Heb je het gevoel dat de bergversnellingen weerstand bieden als je deze benaderd? Nee, ze bieden geen weerstand. - Als je de deur opent en goed luistert, bedien de J-Gate en luister of er daadwerkelijk iets gebeurd, Je hoort het klikken als je de pook in de verschillende versnellingen zet. - Zit er veel speling op de J-Gate? Dat wel. Vorig jaar heeft een monteur bij jullie de kabel vervangen, sindsdien zit de pook niet meer zo 'strak' in de J-gate, misschien is hij in dit jaar nog wat losser gaan zitten. - Als er speling in de J-gate zit meer dan een cm doe dan de volgende test, Dat zal inderdaad rond die centimeter zitten. - Start de motor en zet de J-Gate in D, lange vultijd? (duurt het lang wanneer de automaat inschakelt) Nee, de vultijd voelt als vanouds - Voel je de auto bewegen maar niet geheel als zijnde normaal? De bak grijpt normaal aan, de auto rijdt zelfs een paar cm, maar stopt dan. Zet dan de J-Gate in de bergversnelling... - Wel wegrijden in de bergversnelling?, ......................................standenschakelaar los van de bak, Rijdt ook niet weg in de bergversnelling - Niet wegrijden in zowel D als de bergversnelling(en), ............te weinig olie. Rijdt in elke versnelling precies dezelfde paar centimeters Zet de J-gate in N..... Start de motor nu? Ja. ja?, geen TE veel speling op de kabel, De motor start in N Niet starten?, TE veel speling op de kabel van de J-Gate en/of de hevenlaar, Rijd de auto wel achteruit maar niet goed voorruit?....................Revisie. Rijdt achteruit ook alleen die paar centimeter "Giert" de automaat en komt langzaam op gang? Nee, geen gierend geluid, klinkt allemaal normaal Te weinig olie, stop en ga naar de reparateur. Geen storing op dasch? "versnellingsbak defect" ?.....................Bijna zeker de standenschakelaar los (boutje er uit) Helemaal geen storingsmeldingen Kun je wat opmaken uit mijn antwoorden? Geert
  38. 1 point
    Ik kan het alarm uitzetten voor je, maar de hond is toch alarm genoeg?
  39. 1 point
    gelukkig toch een slot..... Met de computer kun je echt zien welke het is, op een andere manier bijna niet te doen. Knap dat je het opgelost hebt!
  40. 1 point
    Hey Mark , Is dan toch wel vreemd dat nieuwe bougies dit kunnen doen. Ga jou truc zeker proberen. Wordt vervolgd. Thanks , Walther
  41. 1 point
    Mijn vrouw heeft ook nog eens een Visa gehad 25 jaar geleden......Het enige wat knalde waren de 2 voor veerpoten die bijna door de motorkap kwamen(roest)🙈😂
  42. 1 point
    Mooie velg Ben benieuwd hoe het staat onder de XJR! Zelf kies ik niet meer voor niet-originele velgen onder de STR. Van de eerste eigenaar heb ik een set aftermarket velgen met winterbanden overgenomen na aankoop van de STR. Bij montage bleken de velgen passend te zijn gemaakt met een centreer ring en balans was een drama. Helemaal originaliteitsfreak ben ik ook niet, want ben wel tevreden met de set XF-velgen met winterbanden
  43. 1 point
    Mooie velgen (ik ben een visuele), maar toch weer 20 inch begrijp ik (heb de pdf ook geopend ;-)). Waarom wil je naast je 19 inch nog een set 20 inch? Grote velgen voor de zomerbanden? Je zou ook gewoon zomer/winterbandjes kunnen wisselen op de 19 inch toch? Ps: ik hoop dat je dit vanaf je boot zit te typen.... Ik ben een straatje aan het leggen en daar is het redelijk warm voor kan ik je zeggen. Begon met 1 scheve tegel....
  44. 1 point
    Vergeet niet en XF (en een XE) hebben dezelfde steek en ET waarde, net als en S-type. Zo ongeveer alles wat daar op past.... et cetera. Ook Hendrikus even vragen... Want als je "XJR" zegt komt er gelijk 50% bij aan eurootjes.
  45. 1 point
    Hé Carlos, leuk dat deze update er blijkbaar voor zorgt dat je ook hier weer even opduikt Als er een groupbuy komt heb ik ook wel interesse!
  46. 1 point
    Balen Veel (eigen)wijsheid gewenst!
  47. 1 point
    Opvallende verschijning blijft het..... Mooie auto!
  48. 1 point
    is een vaker voorkomend fenomeen, is auto al eens gecontroleerd op de aanwezigheid van spelingen en de werking van de veerelementen? Vaak zijn de veerelementen de boosdoener.
  49. 1 point
    Hi Gents, Het derde remlicht van mijn X-Type MY 01 had besloten niet meer te werken. De garage heeft alle bedrading en de zekering gecontroleerd maar kon niets vinden. We moesten nadenken over drastische maatregelen zoals het verwijderen van de hemel. Ik zat al te denken om een after market 3e remlicht te plaatsen. Maar dat is een Jag onwaardig en maakt de auto toch een beetje een Sjonnie bak (pun intended ). Na enig spitten op het wereld wijde web kwam ik een draadje tegen over een derde remlicht dat continue brandde. Daarbij werd de schakelaar op het rempedaal als boosdoener aangewezen. Hmmm... dat kon dan ook wel eens het probleem zijn bij mijn X... de schakelaar. Tijd voor actie! De connector losgemaakt en de schakelaar verwijderd door hem een beetje tegen de klok in te draaien. Na een beetje priegelen een een klein beetje WD40 de schakelaar weer terug geplaatst. Presto! Het derde remlicht doet het weer als vanouds. Misschien handig voor andere newbies (zoals ik) die hetzelfde probleem tegenkomen
  50. 1 point
    Vandaag gelukkig weer reacties op de oproep van Mark. 👍 Want het was toch een beetje stil vanaf 3 mei op dit lijntje. Ik heb alle posts nog eens terug gelezen en kom tot een voorlopige samenvatting van genoemde belangen die m.i. in een mogelijke samenwerking door leden zijn benoemd: Netwerk en organisatie 1. Gezamenlijk groter netwerk 2. Meer organisatiekracht 3. Uitwisselen van de activiteiten-agenda 4. Aanvulling evenementen en tourritten 5. Sterkere positie - belangenbehartiging Leeftijdsverdeling 6. Verjonging voor JDCH 7. Bezitters youngtimers meer betrekken bij JDCH 8. Bezitters oldtimers meer betrekken bij JF Kennisdeling en communicatie 9. Kennisdeling tussen JDCH en JF (kennis is kracht) 10.Clubblad Gazette 11.Beter in contact op social media / Forum Toekomstwensen of wat is willen behouden 12.Cultuur en identiteit (vind ik het leuk) 13.Open source / zelfbeschikking 14.(Wel/geen lidmaatschaps)kosten 15.Huis- en gedragsregels Mocht je nog niet gereageerd hebben en/of heb je een aanvulling op bovenstaande ideeën en belangen? Schrijf een post en help mee de agenda voor 25 mei te 'voeden'.
×
×
  • Create New...