Ga naar inhoud

Erelijst


Populaire inhoud

Toont de inhoud met de hoogste reputatie sinds 05/18/2018 in alle zones

  1. 6 punten
    Helaas de rit niet kunnen meemaken maar hoorde er veel positiefs over. Het was ook in een pracht omgeving. Gisteren liep ik te kleumen tijdens een bezoek aan 's Hertogenbosch en vandaag hoogzomer. TOP. Dank aan de organisatie. Mooi getimed 😎 Leuk om veel complimenten te krijgen voor mijn niet helemaal originele 'Charcoal black' kleur met een bruine gloed maar ook een dikke compliment uitgedeeld voor de rode XKR. Wat staat die kleur dit model goed.
  2. 4 punten
    Mijn eerste maar zeker niet laatste keer, wat een prachtige Jags en mensen en wat een schitterende ambiance. Blij dat een phoenix red XKR niet een algemeen afgrijzen opriep😁maar zelfs complimenten mocht ontvangen ....... Organisatoren bedankt ! Het was top.
  3. 3 punten
    Gisteren voor het eerst aanwezig geweest bij de forummeeting. Ik heb geweldig genoten. Mooie locaties, schitterend weer, prachtige auto's en natuurlijk met een aantal forumers staan praten. Ik vind het toch altijd weer interessant hoe je dankzij het online leven je meer mensen kent dan je verwacht. Dat is het mooie van zo'n forumbijeenkomst. Natuurlijk een paar obligate foto's: En last but not least een F-type met broekhoest: https://www.youtube.com/watch?v=YvZTDzRHTwE
  4. 3 punten
    Prachtige dag. Voor mij en de blauwe dame de eerste rit en naar volle tevredenheid. Leuk om wat gezichten achter forumnamen te hebben gezien en gesproken. Mooie bonte collectie van Jaguars. Volgende keer rijd ik de puzzelrit mee als mijn navigator ook mee kan. Bedankt voor de organisatie.
  5. 3 punten
    Wat was het een mooie dag. Organisatie: bedankt voor de moeite, ik weet zeker dat het het allemaal waard was. Leuk om heel veel onbekende gezichten te zien, en ook een aantal bekende. Ik kijk al uit naar volgend jaar!
  6. 3 punten
    De APK is succesvol afgerond. Klaar voor de forummeeting van morgen.
  7. 3 punten
    Hedenavond de XJ weer terug gereden naar huis. na samen met GJ Werkman de motorkap weer te hebben gemonteerd en afgesteld. wat een genoegen weer in de XJ te rijden . GJ dank voor de snelle service
  8. 2 punten
    Hierbij nog wat afbeeldingen. als laatste op het einde van de meet waren er nog twee rode bolides over
  9. 2 punten
    Het was een mooie, warme, gezellige en goed georganiseerde dag!
  10. 2 punten
  11. 2 punten
    Dit had ik niet willen missen, prachtige route met leuke puzzelvragen en zelfs een paar haarspeldbochten! Volgend jaar hillclimb? 😁 Machtig om het hele spul zo bij elkaar te zien staan. En hoe ze het regelen weet ik niet, maar weer een stralende dag! Volgende keer zeker weer van de partij👍 De drie kabouters vonden vooral de koekjes het event van de dag 😂
  12. 2 punten
  13. 1 punt
    Op onze hotelkamer aangekomen. tevreden terugkijkend op de fijne JF meet. veel bekende, en onbekende JF leden gesproken . En uiteraard de nodige bolides bekeken. Top. dank aan de organisatie voor het wederom fijne evenement.👍
  14. 1 punt
    De beker heeft inmiddels een mooi plaatsje gekregen in huis! Nogmaals complimenten voor de organisatie! Prachtige route en een sfeervolle ambiance ! Bedankt !
  15. 1 punt
    Was weer een leuke meeting! Mooie auto's gezien en leuke mensen ontmoet. Volgend jaar ben ik er weer bij maar dan met auto. Ik had mijn jongste zoon mee en die miste wel het springkussen.... Bart
  16. 1 punt
    We komen in de goede richting, het vervangen van deze klep/regelaar dinges heeft veel effect gehad. (foto is de oude) - Geen gepiep en gekraak meer uit de nieuwe. - Auto start veel sneller, een paar omwentelingen tegen 4-5 seconden eerst. Benzinedruk zakte kennelijk snel na uitzetten van de motor door de oude klep. - Schudden van de motor is zo goed als weg (betere benzine flow ?), komt wel weer terug als de motor heet is. Komende week dus operatie benzineleidingen en dan heb ik het wel weer even gehad geloof ik, hoop ik... Fijn weekend nog ! Wilfred
  17. 1 punt
    Die staat al speciaal voor je klaar Petertje. Wel een zwarte..
  18. 1 punt
    Dat word dan reviseren. Voor wat betreft de oprit Head en Shoulders er op doen een uurtje laten inwerken en en dan wegspoelen eventueel ook nog een beetje schrobben. Indien nodig nog een keer herhalen. Als je weet wat dat spul met olie op een oprit doet durf je het waarschijnlijk niet meer in je haar te doen.
  19. 1 punt
    Wie zie dat een XJ6 S1 geen strepentrekker is....? Geef ik bij deze ongelijk. Nadat ik gisteren met de XJ weer eens naar het werk en terug was gereden (Ja weer linkerbaan, beetje duwerig want het ding loopt best goed, en het ziet er zo leuk uit om met een auto van 47 oud een beetje door te jakkeren:-)) bleek, nadat ik hem vandaag weer starte en achteruit wegreed van m,n opritje, er een GIGANTISCH(^) oliespoor over m,n opritje te ontstaan:-(.... (zeg maar een mooie streep van 5 meter lang) Conclusie: de balg (of hoe heet het) aan de rechterkant van de stuurbekrachtiging, was blijkbaar volgelopen met olie. Bij het wegrijden en het geven van stuuruitslag heeft die balg over een lengte van 5 meter zijn behoefte gedaan op m,n opritje:-(. Beetje jammer voor de bestrating (wil never be the same again) , maar ach....je wilt een (Engelse) oldtimer of je wilt het niet. Ik probeer het ding er asap er vanonder te sleutelen en een bestellijstje te maken (zelf revisie, maar wellicht nog wat slangen en ophangrubbers ook) Mooie hobby:-)
  20. 1 punt
    Mooi actiefoto van GJ Tof dat je met je eigen Jag kan komen zondag!
  21. 1 punt
    Good day folks! Mijn Super V8 zal helaas niet aanwezig zijn vanwege een probleempje in de stalling (lag nogal een plas vermoedelijk ATF onder) wat volgende week nagekeken wordt. Ik zal er uiteraard wel bij zijn, dan wel met de Alfa Romeo 166... Ach, ook geen saaie auto De kofferbakverkoop vindt ik een leuk initiatief. Helaas heb ik zelf niks te verkopen, maaaarrrrrrr... Heb jij een Jaguar met V8? Dan kan ik er voor zorgen dat jij nog lekkerder naar huis kunt rijden na de meeting. Hoe? Na al die jaren met plezier Jaguar rijden kan de gaskabel wat opgerekt zijn. Hierdoor zijn jouw eerste cm 's gaspedaal waarschijnlijk 'dead spot' De gasklep zelf is natuurlijk 'drive/fly by wire' maar de kabel vanaf het gaspedaal naar het gasklephuis niet. Voor €10 los ik dit probleem voor je op. De voordelen? - Geen speling meer op het gas - Directe gasrespons - Automaat gedraagt zich beter omdat zijn input vanuit de motor nu weer klopt! Denk hierbij aan vlotter op of terug schakelen. !!Let wel bij het wegrijden op met de hoeveelheid gas, want dat is echt een wereld van verschil!! Tot nu toe (eigen eigen ervaring en die van vrienden) hoor en merk ik alleen maar positieve reacties! Interesse? Stuur even een PB met je naam en kenteken. Dan loop ik zondag bij je langs! Of je moet zondag opzoek gaan naar iemand met een beige Gulf jack ⛽
  22. 1 punt
    Nu vallen bij mij de puzzelstukjes op z'n plaats: Ik ben 12 jaar geleden geëmigreerd uit Mokum naar Het Gooi. En mijn facebook account heb ik ook maar aan de wilgen gehangen omdat ik er toch nooit actief was. Dat was dus geen toeval: het een heeft met het ander te maken. Hoewel fuckbook absoluut niet een omgeving is waar ik me ooit senang heb gevoeld, vind ik het toch een goede zet dat JF ook daar actief is.
  23. 1 punt
    Ik zie op FB andere mensen reageren, maar ook forumleden die je op het forum niet of weinig meer ziet. Dus ondanks dat het niet mijn ding is, ( alsof dat belangrijk is..) FB is een uitstekend extra kanaal voor JF.
  24. 1 punt
    Nog een klein doorntje in het oog was het uitgezaagde radioframe... Natuurlijk heeft ieder weldenkende individu zijn XJ een jaar of 10 na levering van zijn limo laten voorzien van een hypermoderne DIN formaat radio.... Maar das ni wa wu wille nu hee! Maar met dank aan Arie een origineel frame gevonden in Deutschland:-) Wel geheel TEGEN mijn principes (want NIET goedkoop) Maar wel gaaf dat het nog te krijgen is!
  25. 1 punt
    Tja, je hebt je slotsleutel nodig om binnen te komen en dan de motorkap te ontgrendelen en dan heb je de reserve sleutel om te starten. Maar normaliter heb beide sleutels aan 1 bos incl je tanksleutel dus als je 1 sleutel kwijt ben heb je waarschijn lijk je hele bos niet meer en kan je ook je auto niet in om de motorkap te ontgrendelen... Daarintegen is de portier een heel makkelijk slot om te openen(niet lang geleden de ANWB mijn dagelijkse autodeur zien openen omdat mijn sleutel in de kofferbak lag. Met juiste apperatuur en kennis is het absoluut niet moeilijk de deur te openen. In dat geval kan je, wanneer je een kruiskopschroevendraaier in handschoenvakje hebt liggen, je reserve contact sleutel daar los halen en naar huis rijden. Weet niet hoe een verzekering reageert bij diefstal van de auto waar de reservesleutel in aanwezig was.... Vond bij opknappen van mijn Jag serie 2 een kunstofbakje welk in de wielkast was gemonteerd, precies in model om in de wielkast gemonteerd te worden dus fabrieksoptie voor lokatie reservesleutel??
×