Springen naar inhoud

Onze sponsoren:

Foto
s-type

s-type radio vervangen

• Please log in to reply
Er zijn 7 reacties in dit onderwerp

#1 agkz

agkz

JF Starter

• Members
  • Pip
  • 5 berichten

Geplaatst op 30 October 2007 - 19:26

goedendag heren !!

een vraag over een s-type uit 1999.

hoe kan ik de radio eruit halen. wil deze namelijk v ervangen door een dubbel-din scherm/radio.

misschien dat er sommige mij voor zijn geweest.

#2 dixie

dixie

JF Youngtimer

• Members
  • PipPip
  • 35 berichten
  • WoonplaatsZeeuws-Vlaanderen

Geplaatst op 27 December 2010 - 09:07

Wil hetzelfde doen, niemand???

:thumbdown: want vraag is al 3 jaar terug gesteld en geen antwoord

#3 black babyjag

black babyjag

JF Oldtimer

• Members
  • PipPipPip
  • 262 berichten
  • Woonplaatsbelgie > limburg > leopoldsburg

Geplaatst op 27 December 2010 - 09:46

goedendag heren !!

een vraag over een s-type uit 1999.

hoe kan ik de radio eruit halen. wil deze namelijk v ervangen door een dubbel-din scherm/radio.

misschien dat er sommige mij voor zijn geweest.

magk eerst vragen wat je er nu op dit moment in hebt steken ?
als je een touchscreen in hebt zitten kun je er naar blazen
want de verwarming die word dus ook bedient via dat touchscreen en bij een aftermarket product is dit spijtig voorlopig niet mogelijk
indien je g1 touchscreen hebt zou ik je aanraden om is op het duits jag forum te kijken die duitsers die steken er echt vanalles in
of op het engels jag forum daar heb je natuurlijk een veel groter publiek

#4 jostype

jostype

JF Starter

• Members
  • Pip
  • 8 berichten

Geplaatst op 27 December 2010 - 11:48

Kijk eens op onderstaande link. Het gaat net over het uitbouwen van de radio, maar de climate control module. Maar wel met fotoos en hoe je de radio eruit kunt halen.
http://jaguarclimate...ir-and-upgrade/

#5 dixie

dixie

JF Youngtimer

• Members
  • PipPip
  • 35 berichten
  • WoonplaatsZeeuws-Vlaanderen

Geplaatst op 15 January 2011 - 09:59

:) Ondertussen probleempje van uitbouwen en nog enkele vragen opgelost. DVDtje "JAGUAR (1961-2005) Werkplaatsprogramma met alle type Jaguar" op Markplaats besteld. Een must iig voor mij. Let wel op draait alleen onder XP. Voor Windows7Ultimate is hiervoor VirtualXP gratis verkrijgbaar bij Microsoft, wat ook perfect werkt, is een volwaardige XP versie wat onder Windows7 draait, niks multiboot of wat dan ook, programma is gewoon vanuit 7 op te starten

Geplaatste afbeelding

#6 B.Dikkeboom

B.Dikkeboom

JF Starter

• Members
  • Pip
  • 3 berichten

Geplaatst op 08 August 2013 - 22:03

Hallo, ik heb enkele weken terug een 2DIN radio ingebouwd in mijn Jaguar S type uit 2000 (3.0 V6)

Keurig netjes met ISO verloopkabel gedaan en tevens versterker ingebouwd.

Helaas is de radio ontvangst erg slecht. Nu was ik vandaag bij zo'n winkel die alleen maar autoradio's en versterkers e.d. verkoopt en inbouwt en die vertelde mij dat er een antenne met versterker in zit (wordt gebruikelijk ingeschakeld van uit de Jaguar radio).

Ik zou het draadje van uit mijn nieuwe radio (degene waar mee je ook de versterker inschakelt als je de radio aan zet) moeten verbinden met een draadje uit de kabelbundel die ik nu over heb - die eerst in de radio zat -

Weet iemand welk draadje dit is ? (ik hoop dat mijn verhaal een beetje duidelijk is.......... :)

#7 hansvh

hansvh

JF Guru

• VIP
  • PipPipPipPipPip
  • 1636 berichten
  • Leeftijd: 56
  • WoonplaatsAcht

Geplaatst op 09 August 2013 - 07:08

De S-type heeft een AM en FM antenne ingebouwd in de achterruit. Omdat het signaal vrij zwak is zit er een versterker ingebouwd, deze vind je in de kofferbak, boven de linker wielkast.

Volgens mij wordt deze versterker niet rechtstreeks aangestuurd door de radio unit. Hij krijgt zijn stroom nl van de achterste power distributie eenheid, die op zijn beurt wordt aangestuurd door de achterste electronische regeleenheid.

Je zou eens kunnen proberen wat je radio doet als je de versterker rechtstreeks van spanning voorziet. Hij zou gemakkelijk te herkennen moeten zijn, aangezien er een aantal coaxkabels op zijn aangesloten: 1 voor FM, 2 voor AM en 1 voor de radio. ZIjn voeding krijgt hij via de groene draad met blauwe tracer.

#8 B.Dikkeboom

B.Dikkeboom

JF Starter

• Members
  • Pip
  • 3 berichten

Geplaatst op 16 August 2013 - 20:40

Bedankt voor je hulp Hans,

Ik ga er mee aan de slag !

Onderwerpen met 1 of meerdere zelfde tags: s-type