Jump to content
You need to be logged in to see additionnal information and be able to contact the advertiser!

Daimler V8 LWB 4 seat 1998 donor

(0 reviews)

Daimler V8 LWB 4 seat 1998 donor

(0 reviews)

NO VALUE SPECIFIED

• Price NO VALUE SPECIFIED
1 Question
0 Reviews
189 views

Description

Te koop,

In zijn geheel of onderdelen van een Daimler V8 uit 1998

Om met de deur in huis te vallen, het dak en de A, B en C stijlen ontbreken. De laatste vier foto's zijn genomen voor ze onthoofd werd.

Ik heb deze auto voornamelijk voor de dakplaat gekocht, hoewel nu ze er staat, ik er ook andere onderdelen vanaf haal.

In principe zijn alle onderdelen te koop, maar sommige dingen zoals het hout of het interieur verkoop ik in een set.

Ik heb haar vanuit 's Hertogenbosch naar Ouderkerk aan den IJssel gereden en dat is probleemloos verlopen. Alleen blijf de melding "koelvloeistof laag" terugkomen, ondanks het feit, dat ik deze bij een tankstop heb bijgevuld. Automaat schakelt goed, blok loopt mooi, ze stuurde goed.

De bestuurders stoel zat aan een kant los, niet alle functies werkten. Stoel verwarming en gewone verwarming werkte prima, stoelverwarming achter niet.

Cruise control werkte ook.

Voor het einde van de maand moet ze weg van de lokatie waar ze nu staat, dus dan zal ze een een roemloos einde krijgen bij de lokale sloper.

De komende weken ben ik er op maandagmiddag en op zaterdag. Andere dagen in overleg, ook met het schadebedrijf.

Vragen zijn welkom.

Ik ben het best bereikbaar via what's app op 0641-393222

Recommended Questions

Hallo,

Vraag. Ik heb een soortgelijke Daimler uit 1999. Ik heb diverse bedieningsknoppen waarvan de lichtjes niet werken en wil deze vervangen. Is het mogelijk om nog werkende knoppen uit jouw auto te halen?

Alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet,

Joop

Share this comment