Jump to content
You need to be logged in to see additionnal information and be able to contact the advertiser!

Onderdelen Daimler D6 X-300 in Concours staat

(0 reviews)

Onderdelen Daimler D6 X-300 in Concours staat

(0 reviews)

99,999.99 EUR

• Advertiser
  • Type of Advert Te Koop
  • Item Condition Gebruikt
  • Time Left 1 month and 17 days -
  • Quantity 1
  • Price 99,999.99 EUR
  • 1 watching
0 Questions
0 Reviews
135 views

Description

Helaas is mijn Daimler Double Six X-300 vorig jaar aan een triest einde gekomen met dat iemand achterop gereden is. 

Inmiddels heb ik een mijn nieuwe Century D6 X-300 op orde en zijn er nog heel veel onderdelen beschikbaar van mijn vorige DD6. 

De kwaliteit van de onderdelen is hoog omdat de auto in top conditie was gebracht, zie dit topic. Zie fotogalerij

In 2014 is dat beloond op het JDCH concours en daarna op dat niveau op behouden. 

De auto is in onderhoud geweest bij Gert-Jan Werkman en Classic en Ko, zeer gewaardeerde onderhoudsbedrijven onder ons. 

Kanshebbers zijn het volledig gereviseerde motorblok met nieuwe radiator en de gespoelde versnellingsbak 

En mij ken je mogelijk van de workshops Detailen, dus plaatwerk en interieur zijn zeer fraai. 

Kanshebber zijn bijvoorbeeld de replica hoogpolige vloermatten. (nieuwwaarde set € 500,-)

Zeker vanaf de voorbumper tot de achteras zijn alle onderdelen goed tot perfect. Velgen zijn als nieuw. 

Het gaat mij erom dat, nu de DD6 niet meer is te behouden, dat de onderdelen goed terecht komen. 

Wil je onderdelen overnemen stuur mij dan een Persoonlijk Bericht. Dan overleggen we even over beschikbaarheid, demontage, transport, een prijs, etc. 

Gunstige prijzen, geen onzinprijzen, want anders is voor mij opslag als reserve onderdelen aantrekkelijker. 

Bellen kan op M 06-244 266 44

Recommended Questions

There are no questions to display.