Jump to content
You need to be logged in to see additionnal information and be able to contact the advertiser!

Jaguar xj6 s3 4.2 1985 te koop

(0 reviews)

Jaguar xj6 s3 4.2 1985 te koop

(0 reviews)

3,000.00 EUR

• Advertiser
  • Type of Advert FOR SALE
  • Item Condition Gebruikt
  • Time Left 23 days and 7 hours -
  • Quantity 1
  • Price 3,000.00 EUR
0 Questions
0 Reviews
170 views

Description

Wegens gezondheidsredenen bied ik mijn Jaguar die nu een tijd in de garagebox staat aan.

De auto is lichtgrijs metallic en heeft een rode leder interieur. Het stuurwiel is van Nardi.

De fuseepennen zijn vernieuwd en er zitten voor nieuwe schokdempers en de Avon banden zijn in goede staat.

De linker benzinetank is nieuw en gemonteerd door een lokale oldtimergarage. Daarnaast heb ik een nieuwe rechter benzinetank gekocht, die nog gemonteerd moet worden. Tevens is er nieuw klein spul voor de benzineleiding. 

De auto heeft geen Apk meer is afgekeurd wegens een ondichte rechtertank en niet goed afgestelde koplampen.

Hij heeft de gebruikelijke xj6 kwaaltjes en de airco werkt niet. De cilinderkop is gereviseerd en heeft een nieuwe cilinderkoppakking. De motor draait normaal en heeft 168.000km gelopen. De auto dient met een autoambulance meegenomen te worden uit Maastricht.

Met vriendelijke groet, Emile

Recommended Questions

There are no questions to display.