Jump to content
You need to be logged in to see additionnal information and be able to contact the advertiser!

Partij X300/XJR onderdelen - in één koop

(0 reviews)

Partij X300/XJR onderdelen - in één koop

(0 reviews)

150.00 EUR

• Advertiser
  • Type of Advert FOR SALE
  • Item Condition Gebruikt
  • Time Left 1 month and 1 day -
  • Quantity 1
  • Price 150.00 EUR
1 Question
0 Reviews
97 views

Description

Het is tijd om op te ruimen!

Met nog drie(!) niet afgeronde projecten onder handen weet ik zeker dat er binnenkort geen X300 bij komt. ;-)

En om ruimte te creëren voor één van die projecten wil ik in één keer van mijn X300-onderdelencollectie af.

Deze zijn deels gedemonteerd van een vroege X300 XJR, deels door mij bijgekocht voor een nooit gerealiseerd X300-project.

De partij bevat onder andere een linker en rechter roestvrij zijscherm, lichtclusters, kabelbomen, deurbekleding, intercooler, fanpack, veiligheidsgordels, deur- en raamrubbers, en veel klein spul zoals relais, koel- en aircoslangen, etc, etc...

(op de foto's zie je een deel van wat er nog in de onderdelenschuur ligt)

Ophalen met een grote stationcar/busje/aanhanger in regio Roermond, dit is te veel om in één keer in een normale auto mee te krijgen!

Ik wil in één keer van deze hele partij af, vandaar een vraagprijs die nauwelijks hoger is dan voor één gebruikt zijscherm...

Voor nu adverteer ik deze partij alleen via dit forumaan, ik sta niet te trappelen om dit via Marktpaats of Facebook aan te bieden. ;-)

IMG_9884.JPG

IMG_9885.JPG

IMG_9886.JPG

IMG_9887.JPG

IMG_9880.JPG

IMG_9881.JPG

IMG_9882.JPG

IMG_9883.JPG

Recommended Questions

Hoi, ik wacht sinds gisteren op goedkeuring om lid van jaguarforum.nl te mogen worden. Sinds twee jaar ben ik een X300 rijder, ik zou heel graag uw partij onderdelen over nemen. Vriendelijke groet, Michael Unsworth

pimgmx

Posted

Dag Michael, 

Ik heb net je bericht ontvangen én beantwoord; de partij onderdelen is nog steeds te koop.

• Like 1

Share this comment