Partij X300/XJR onderdelen - in één koop
Partij X300/XJR onderdelen - in één koop
150.00 EUR
-
Advertiser
- Type of Advert FOR SALE
- Item Condition Gebruikt
- Time Left 1 month and 1 day -
- Quantity 1
- Price 150.00 EUR
Description
Het is tijd om op te ruimen!
Met nog drie(!) niet afgeronde projecten onder handen weet ik zeker dat er binnenkort geen X300 bij komt.
En om ruimte te creëren voor één van die projecten wil ik in één keer van mijn X300-onderdelencollectie af.
Deze zijn deels gedemonteerd van een vroege X300 XJR, deels door mij bijgekocht voor een nooit gerealiseerd X300-project.
De partij bevat onder andere een linker en rechter roestvrij zijscherm, lichtclusters, kabelbomen, deurbekleding, intercooler, fanpack, veiligheidsgordels, deur- en raamrubbers, en veel klein spul zoals relais, koel- en aircoslangen, etc, etc...
(op de foto's zie je een deel van wat er nog in de onderdelenschuur ligt)
Ophalen met een grote stationcar/busje/aanhanger in regio Roermond, dit is te veel om in één keer in een normale auto mee te krijgen!
Ik wil in één keer van deze hele partij af, vandaar een vraagprijs die nauwelijks hoger is dan voor één gebruikt zijscherm...
Voor nu adverteer ik deze partij alleen via dit forumaan, ik sta niet te trappelen om dit via Marktpaats of Facebook aan te bieden.
Recommended Questions