Jump to content
  1. Algemeen

    1. FORUMREGELS

      Het lezen van onderstaande "forumregels" is belangrijk!

      1
      post
    2. MEDEDELINGEN

      Belangrijke mededelingen

      501
      posts
    3. Jaguar meetings en beurzen

      Alles over Jaguar meetings en beurzen.

      10150
      posts
    4. Algemene Jaguar vragen en tips

      Algemene Jaguar vragen, tips, polls, detaillering en onderhoud.

      9152
      posts
    5. Jaguar nieuwtjes

      Nieuwsberichten betreffende Jaguar

      2959
      posts
    6. Acties van onze sponsoren

      Acties van onze sponsoren, speciaal voor JaguarForum leden.

      4
      posts
      • Laan
    7. 197
      posts
  2. XF, XK(X150), XJ(X351), F-Type, XE, F-Pace, E-Pace en I-Pace

    1. Vragen

      Stel hier uw XF, XK(X150), XJ(X351), F-type, XE en F-Pace vragen

      1117
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XF, XK(X150), XJ(X351), F-type, XE en F-Pace foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      202
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XF, XK(X150), XJ(X351), F-type, XE en F-Pace oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      108
      posts
  3. XJ(X308, X350, X358) , XK8/XKR(X100), X-type en S-type

    1. Vragen

      Stel hier uw XJ(X308, X350, X358) , XK8(X100), X-type en S-type vragen!

      40020
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XJ(X308, X350, X358) , XK8(X100), X-type en S-type foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      2744
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XJ(X308, X350, X358) , XK8(X100), X-type en S-type oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      1285
      posts
  4. XJS, XJ40 en X300

    1. Vragen

      Stel hier uw XJS, XJ40 en X300 vragen!

      23205
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XJS, XJ40 en X300 foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      3314
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XJS, XJ40 en X300 oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      1495
      posts
  5. Series 1 / 2 / 3

    1. Vragen

      Stel hier uw Series 1 / 2 / 3 vragen!

      24239
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier Series 1 / 2 / 3 foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      9216
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige Series 1 / 2 / 3 oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      723
      posts
  6. XK120-150, SS, C, D en E-type

    1. Vragen

      Stel hier uw XK120-150, SS, C, D en E-type vragen!

      957
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XK120-150, SS, C, D en E-type foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      533
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XK120-150, SS, C, D en E-type oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      96
      posts
  7. MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*)

    1. Vragen

      Stel hier uw MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*) vragen!

      1775
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*) foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      718
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*) oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      54
      posts
  • Doneren

     

    DonateLogo.jpg

    Steun het JaguarForum en doneer nu!

    Uw donatie zorgt dat wij bij kunnen blijven

    met de nieuwste technieken en dat het

    forum kan blijven groeien.

     

    Donate Now

    Doneren helpt het JaguarForum om door te groeien en bij te blijven met de nieuwe technieken.


  • Nieuwste berichten

    • Naar aanleiding van alle berichten die ik verzonden heb, heb ik besloten naar Kolvenbach te gaan. Ik wil ook niet te lang wachten. Dit lijkt mij de beste oplossing en ik loop minder risico dat ik weer een reserve set SU's kwijt raak of mijn zuur verdiende geld.
    • Kolvenbach is echt een aanrader. Zeer gespecialiseerd en een enorme voorraad aan nieuwe en gebruikte Jaguar onderdelen. Ook voor de oudere modellen. Ik heb daar eens een rondleiding van Ben zelf gehad en je waant je in een museum met een loods aan onderdelen! Zeer indrukwekkend! Echt de moeite waard om daar eens te gaan kijken.
    • Raymond en z'n team hebben weer puik werk verricht. De boel loopt weer, alleen niet zoals het echt lekker moet lpen. Door de versleten carburateurs is het spannend op te rijden. Deoude dame is wat onvoorspelbaar. En nu maar op zoek naar een betrouwbare retaurateur voor deze klus. Er is inmiddels 1 aanbieding binnen. Die is van een bekend bedrijf (Kolvenbach) en heeft de zegen van Raymond, wat voor mij heel belangrijk is. Eens kijken waar real cars mee komt. BCCP en Kapteijn zijn al afgevallen. De ene heeft te veel mitsen en maren en zit voor mij te ver weg om even langs te gaan. De andere is met dit werk gestopt (pas dan even je website aan). Vanuit het buitenland krijg je alleen maar covid excuses. De auto kucht en proest maar heeft geen Corona. Waarom dan dit soort onzin reacties. Wordt vervolgt en tips zijn welkom. Maar wel van gerenomeerde restaurateurs. Ik heb al genoeg aanbedingen gehad die de boel flessen.
    • Hallo, klinkt interessant. Ik heb de auto 10 jaar geleden in Eersel gekocht, vlak bij jullie. Kleine wereld.   Ik zal je een pb sturen met mijn gegevens.   Alvast bedankt,   Wilfred    
    • ah oke, indien je er niet uitkomt, wij hebben nog een compleet motorblok (kop+ onderblok) in de donorauto zitten. deze mag eventueel weg voor een zacht prijsje, gezien we de staat niet kennen.  
    • Hoi, klopt. Die had een scheurtje bovenin waar koelwater uit kwam. Niet heel veel en had ook geen effect op de rest, maar om die nu weer opnieuw aan te gaan spannen..   Kortom, die heb ik niet meer 😬
    • Wilfred, je hebt toch al eens een cilinderkop laten reviseren, dan kun je die toch op dit onderblok zetten? 
    • Het is niet anders.   Wordt mijn gereedschap tenminste weer een keer gebruikt 😉   Ik heb het bij mijn vorige motor ook gedaan, ik hoop alleen dat het onderblok nog heel is. Een andere kop vinden is geen ramp, maar om nu weer een andere motor er in te gaan takelen..   Wat wel vreemd is dat de ellende is begonnen met de andere lucht massa meter. Ik merkte bij deze meter al meer trekkracht en zo. Niet dat ik gek heb gedaan, maar kennelijk is dat de druppel geweest.   Het zijn wel dezelfde meters, alleen is de oude type Lucas 73171A en de andere 73171B. Geen idee wat het verschil is.   Groeten weer,   Wilfred
    • Kleumende BMW rijders (K-RT en GS)? Met hun verwarmde buddyseats en handvatverwarming??😜
    • Ja, 'kweet-ut. Wannabee. Kwam met een volle tank en blauwe platen. Volle tank is inmiddels op. Blauwe platen zitten er nog steeds op. Komt goed, weet via een Belgisch forum lid "iets te koop uit 1951"    O, ik groet sinds kort (van de week)  ook BMW's. (- RT en GS) Zoals vanmorgen: kkkkkoud he? Heb m'n winter velletje uit mijn pak gehaald en daar had ik vandaag wat spijt van. Maar,  ik zwaai alleen naar kleumende BMW rijders. (maar die zijn er niet zo veel met al hun Steadler en Damen pakken)   
  • Nieuwste Advertenties

  • Mededelingen

×
×
  • Create New...