Jump to content
  1. Algemeen

    1. FORUMREGELS EN GEBRUIKERSTIPS

      Regels en tips over het gebruik van het forum.

      10
      posts
    2. MEDEDELINGEN

      Belangrijke mededelingen

      887
      posts
    3. Jaguar meetings en beurzen

      Alles over Jaguar meetings en beurzen.

      11.9k
      posts
    4. Algemene Jaguar vragen en tips

      Algemene Jaguar vragen, tips, polls, detaillering en onderhoud.

      10.1k
      posts
    5. Jaguar nieuwtjes

      Nieuwsberichten betreffende Jaguar

      3.2k
      posts
    6. Acties van onze sponsoren

      Acties van onze sponsoren, speciaal voor JaguarForum leden.

      • No posts here yet
    7. 197
      posts
  2. XF, XK(X150), XJ(X351), F-Type, XE, F-Pace, E-Pace en I-Pace

    1. Vragen

      Stel hier uw XF, XK(X150), XJ(X351), F-type, XE en F-Pace vragen

      2.1k
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XF, XK(X150), XJ(X351), F-type, XE en F-Pace foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      259
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XF, XK(X150), XJ(X351), F-type, XE en F-Pace oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      138
      posts
  3. XJ(X308, X350, X358) , XK8/XKR(X100), X-type en S-type

    1. Vragen

      Stel hier uw XJ(X308, X350, X358) , XK8(X100), X-type en S-type vragen!

      44.1k
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XJ(X308, X350, X358) , XK8(X100), X-type en S-type foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      3.7k
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XJ(X308, X350, X358) , XK8(X100), X-type en S-type oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      1.4k
      posts
  4. XJS, XJ40 en X300

    1. Vragen

      Stel hier uw XJS, XJ40 en X300 vragen!

      25.6k
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XJS, XJ40 en X300 foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      3.6k
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XJS, XJ40 en X300 oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      1.6k
      posts
  5. Series 1 / 2 / 3

    1. Vragen

      Stel hier uw Series 1 / 2 / 3 vragen!

      26.6k
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier Series 1 / 2 / 3 foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      10.3k
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige Series 1 / 2 / 3 oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      790
      posts
  6. XK120-150, SS, C, D en E-type

    1. Vragen

      Stel hier uw XK120-150, SS, C, D en E-type vragen!

      1k
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier XK120-150, SS, C, D en E-type foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      570
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige XK120-150, SS, C, D en E-type oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      105
      posts
  7. MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*)

    1. Vragen

      Stel hier uw MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*) vragen!

      1.9k
      posts
    2. Foto's, Schema's

      Plaats hier MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*) foto's, schema's van jullie auto's als jullie deze hebben. Ook ervaringen en projecten vallen hieronder.

      906
      posts
    3. Tips en Tricks

      Handige MK 1, 2, 7, 8, 9, 10, 420(G) en S-type (196*) oplossingen en uitleg voor alledaagse en misschien grotere problemen.

      70
      posts
  • Doneren

     

    DonateLogo.jpg

    Steun het JaguarForum en doneer nu!

    Uw donatie zorgt dat wij bij kunnen blijven

    met de nieuwste technieken en dat het

    forum kan blijven groeien.

     

    Donate Now

    Doneren helpt het JaguarForum om door te groeien en bij te blijven met de nieuwe technieken.


  • Advertenties

  • Nieuwste berichten

    • Eens! stond gisterenmiddag ten tijde van eerdere bericht dus op parkeerplaats te wachten op mijn neefje die ik voor zijn Gala zou rijden. had het euvel net gehad in de afspuitbox en stond enigszins te balen en vooral hopen dat het toch niet zou gebeuren dat ik daar straks met neef stond bij een mooi gepoetste Daimler die niet kan starten..... Wel meer kans op originaliteit prijs wellicht, 3 bijna geslaagden die old timer duwen met bestuurder erin?
    • En, Stoof, ietwat meer info om mee te beginnen is altijd leuk.   deinnemer
    • Precies! En om dat kort te sluiten helpt n tik op de startmotor prima. Ik heb ‘n stokouwe 505 diesel gehad die ik zonder reparaties van 4 naar 5 ton gereden heb.  Alleen de startmotor moest af en toe ‘n tikje. Verkocht voor volgens mij de aanschafprijs, ging naar Afrika. Die ongeblazen Indenor 2500 diesels zijn echt onverwoestbaar. Ook menig CX met dat karretje gehad.   deietwatvanhetjagpadgaande
    • Ik ben er ook geweest. Ik vond het wel de moeite waard. ff als echte nederlander goedkoop was het niet maar vond toch ook niet dat je geen waar voor je geld kreeg. Als ik kijk wat de gemiddelde beurs in rosmalen kost vind ik dit nog best kunnen en meevallen. De collectie was zeker wel gaaf om te zien. en in zijn algemeen in veel betere staat als ik verwacht had. Bij het overgrote deel van de auto's was het plaatwerk in goede staat en zeker niet rot en ook de interieurs waren overwegend erg netjes. Wel zat er op de nodige auto's aardig roet en ook bij veel auto's op het interieur en over de motor doordat deze met deuren/ramen/motorkap open gestaan hebben tijdens de kleine brand die een keer plaatsgevonden heeft in 1 loods. Overigens was de roet over het algemeen er wel gemakkelijk (maar veel werk) af te poetsen en leek niet ingebrand of zoiets. Van een paar auto's gevoeld of de motor los zat en dit was bij alle die we geprobeerd hadden het geval. En er was bij behoorlijk wat auto's toch nog relatief recent aan zaken als ontsteking en zo gewerkt.  Dus een groot deel zijn echt wel leuke auto's met potentie.  Ik verwacht wel dat de prijzen erg hoog zullen uit komen gezien de animo en alle publiciteit die er aan gegeven is. Kortom ik vond het wel een geslaagde 3 uur tijdbesteding.    
  • Mededelingen

×
×
  • Create New...