Ik ga mijn onlangs aangeschafte XJ-SC helemaal demonteren o.a. om het roestprobleem grondig te lijf te gaan. Ik ga hiervoor zelf een kantelbrug in elkaar lassen omdat ik geen hefbrug heb in mijn werkplaats en ook geen ruimte (hoogte) om er 1 te plaatsen.
Iemand ervaring met een merk/ontwerp? De bedoeling is dat het een eenvoudig ontwerp moet zijn dat instelbaar is zodat ik het geheel na gebruik kan verkopen/verhuren aan een andere geinteresseerde.
Ik heb zelf al wel een schets gemaakt maar alle suggesties zijn welkom. Het moet wel een ontwerp zijn dat stevig genoeg is om een complete auto in te hangen van zo'n 1700 kg zodat je ook met ingebouwde motor exclusief wielen en uiteraard met afgetapte "levenssappen" ook aan de onderkant kunt werken.
Liqui Kipp ken ik maar dat is me te prijzig.
_________________ Beauty is in the eye of the beholder. XJ6 Series 1 1972 XJ-SC 3.6 1987
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum
jaguarforum