|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|
Aldi helemaal fout natuurlijk 6 delige ratel ringsleutelset
| Auteur |
Bericht |
|
jagger
|
 Aldi helemaal fout natuurlijk 6 delige ratel ringsleutelset
Top craft uit de advertentie maar wel 9,95.......i.p.v.19.95 en met nr 7 en nr 13 (maat 6 t/m 19, geen 18) Conrad verkoopt een set zonder deze maten voor 19.95. Interessant? Rommel? Belachelijk, kan je niet beter...  bladiebla... soms kan zo'n goedkope sleutel net even van pas komen waar je met een dop en ratel niet bij kan en dan is 9.95 helemaal niets..... voor wie dat begrijpt... 
|
| 31 jul 22:00 2010 |
|
 |
|
Leonneke
Geregistreerd: 28 apr 0:36 2010 Berichten: 488 Woonplaats: Valkenswaard
|
 Re: Aldi helemaal fout natuurlijk 6 delige ratel ringsleutel
Hihihi ..... Ik heb van de Aldi bijvoorbeeld een krik. En assteunen. Voor 19,95. Gaat minstens enkele jaartjes mee, totdat die gaat lekken. Zo ook een moment-sleutel van de Lidl of Aldi. Niet geijkt, maar wel redelijk handig ..... Zo'n goedkope steek- en ringset is ideaal. Heb ik ook altijd achter de hand. Voor het lompere hak- en breekwerk in de sportschool ... Ze zijn ook ideaal om te gebruiken op Engelse en Amerikaanse maten ... En je kunt er inderdaad 'de bocht mee om' ......... 
_________________ Leonneke ²
|
| 31 jul 22:09 2010 |
|
 |
|
RedCat
Geregistreerd: 2 okt 17:14 2009 Berichten: 251 Woonplaats: Midden van nederland
|
... net als bij slijpmachines. Een goedkoopie voor het vuile werk en zo'n kleine lichte Makita voor de schone klusjes.
Trouwens, "alle waar is naar zijn geld"
Hans
_________________ Als ik een BMW rijd, dan wel een op twee wielen. The least I can do is keep my carclean.nl
|
| 1 aug 8:42 2010 |
|
 |
|
Han
|
Kinzo is een merk dat niet meer bestaat omdat het failliet is gegaan. Ferm is ook zo'n supergoedkoop merk. Ik heb vorige week een bandschuurmachine van Kinzo uit elkaar gehaald, had 29.95 gekost en eigenlijk is het een prima machine die van binnen helemaal niet goedkoop lijkt. Alles is goed gelagerd en er zit een goed en krachtig motortje in. Ik heb er al heel veel mee gewerkt en hij doet het nog altijd prima.
Van Ferm heb ik een polijstmachine, kostte 59 euro en werkt wat mij betreft net zo goed als machines die zes keer zoveel kosten. Hij start langzaam op zoals dat hoort en is traploos te regelen naar zo'n 3000 rpm.
Bij een bedrijf waar ik wel eens werkte hadden ze zo'n grote haakse slijper, maar die was binnen no time aan flarden, was ook van Ferm of Kinzo. Darentegen heb ik van een van die merken een slagboormachine die 39 euro heeft gekost, compleet met diverse beitels en betonboren. Die machine gebruikte ik in mijn werk regelmatig en die doet het nog altijd fantastisch en dan moet je weten dat er ook een paar grotere maten betonboren bij zitten die normaal al meer kosten dan zo'n set van machine, beitels en boren. Hij gaat door een stoeptegel heen alsof het niets voorstelt.
Maar heb nooit de illusie dat ze beter of net zo goed zijn als AEG, Bosch, Makita of andere dergelijke merken. Ik heb een Makita batterijboormachine en wat die al heeft meegemaakt is echt niet normaal meer.
Zo heb ik laatst de remklauwen los moeten maken van een Citroen DS en dat kan niet met een dop omdat er geen ruimte is. Dus een ringsleutel er op van 19mm met een hefboom in de vorm van de helft van een 22 mm buigtang voor koper. En ik vrees dat de bouwmarkt ringsleutel daar niet tegen bestand is, een Gedore of Hazet moet daar om lachen en dan heb ik het niet over Belzer gereedschap.
_________________ XJ6 series 1 1969
|
| 1 aug 10:46 2010 |
|
 |
|
herman71
Geregistreerd: 11 okt 20:40 2006 Berichten: 359 Woonplaats: Belgie Jaren lid: 
|
Hallo Leon, Sorry hoor maar voor twee tientjes een krik en assteunen dat is toch vragen om ongelukken. Groeten Herman
_________________ Jaguar XJ6 Sovereign long version BMW 730ia V8
|
| 1 aug 11:01 2010 |
|
 |
|
jagger
|
Welke assteunen zijn het dan?........... En hoe worden ze gebruikt
Het is geen warenvergelijking in de zin van kwaliteit in alle omstandigheden... meer verdomd handig als je het net een keer kunt gebruiken als je het toevallig nodig hebt. bijvoorbeeld een moeilijke houding een bout op lastige plaats verder losdraaien
Zo'n ratelsleutelset ga je niet zoveel gebruiken, eerder een goed merk doppen doos.
Vaak sleutel je aan de auto en dan kan je niet even een setje handig om in huis te hebben sleutels regelen.....
|
| 1 aug 11:36 2010 |
|
 |
|
Han
|
 Dit zijn handige krikjes voor een enkele keer. Let wel op want de stabilisatiestangen aan de zijkant laten wel eens los en dan is de krik onstabiel. Ik gebruik dan ook een echte zware garagekrik die veel hoger kan en met gemak de hele Jaguar kan tillen.
_________________ XJ6 series 1 1969
|
| 1 aug 11:43 2010 |
|
 |
|
wj-theo
Geregistreerd: 31 mei 14:55 2009 Berichten: 134 Woonplaats: Echt Jaren lid:
|
Maar dat handig krikje voor een keer kan wel 3 ton tillen. Dus waarom zou dat niet goed zijn? Ik ben er ook niet professioneel mee bezig, maar zonder kan helemaal niets. Ze hebben toch allemaal wel iets als een "keurmerk"? ze moeten aan minimale eissen voldoen, en die zijn dan ruimschoots meer en voldoende om het kwaliteits verschil op te vangen lijkt me
_________________ Jaguar Daimler Double Six V12 6.0 1993 Jeep Grand Cherokee V8 4.7 HO Overland 2002 Jeep Wrangler L6 4.0 HO 1995
|
| 1 aug 13:52 2010 |
|
|
|
Pagina 1 van 1
|
[ 8 berichten ] |
|